Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[SONY F717] accessoires

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [SONY F717] accessoires

    <font face="Verdana">Aloha, wie weet een site (of andere bron) waar ik lenzen kan vinden die op mijn Sony DSC F717 passen? groothoeklenzen, telelenzen bijv. en weet iemand ook een statief dat perfect is voor deze camera? als laatste ben ik ook nog op zoek naar een goeie cameratas maar ik vind ze allemaal zo saai.. is daar geen alternatief voor? dank voor uw aandacht </font id="Verdana">
    I am not here. this is not happening.

  • #2


    Located in sales tax free New Hampshire, 2filter has specialized in photographic accessories with camera filters being our expertise for over 35 years. From individual filters to exclusive custom kits, 2filter strives to bring you excellent products at reasonable prices, and provide unsurpassed knowledge and technical advice on the products we carry.


    Raynox zou enkele goede lenzen hebben, maar ook rommel (maar dat geldt eigenlijk voor veel merken)

    Comment


    • #3
      www.buydig.com
      ik heb er wel nog niks bij gekocht.

      Comment


      • #4
        Ik hier al wel :
        http://fransdesmet.telenet.be/introductie/typenummersSony/CAMERA/camera-accessoires.htm
        en vandaag aan gekregen

        Comment


        • #5
          En... Sonyke, wat heb je gekocht? prijs?

          Als ik vragen mag

          Comment


          • #6
            Originally posted by teddy-bear
            En... Sonyke, wat heb je gekocht? prijs?

            Als ik vragen mag
            Ha Beerken de VCL-HGD1758 (ik hou van origineeltjes hé, geen namaak, geen adapters, geen Rainoxskes ) en de prijs...... die mag je niet vragen hé dat vraagt die van ons ook niet , (wel een stukske goedkoper dan op de site vermeld.....)

            Comment


            • #7
              <font face="Verdana">hmm..dus hoe onderscheid ik de rommel van de goede lenzen? iemand goede ervaringen met een bepaalde lens? ik wil denk ik eerst een wide angle aanschaffen. iemand suggesties of moet ik gewoon voor die van Sony zelf gaan</font id="Verdana">
              I am not here. this is not happening.

              Comment


              • #8
                Originally posted by pulse80
                <font face="Verdana">hmm..dus hoe onderscheid ik de rommel van de goede lenzen? iemand goede ervaringen met een bepaalde lens? ik wil denk ik eerst een wide angle aanschaffen. iemand suggesties of moet ik gewoon voor die van Sony zelf gaan</font id="Verdana">
                Door de kwaliteit van de beelden.....en kijk ook de beelden, zie eens voor gebruikerservaringen en doe een search met bv HGD1758 op :
                http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1009
                daar krijg je vergelijkingen met bv X-lens tegenover de Sony lens.
                Het zal je duidelijk worden dat de originele Sonylens veruit de beste keuze is, maar ook de zwaarste en de duurste.......en dat de anderen -waar je meestal ook een adapter voor nodig hebt- niet zo foutloos zijn.

                Comment


                • #9
                  Sonyke,

                  Zou het mogelijk zijn om resultaten te posten of te mailen. ik zou wel eens willen zien wat het geeft de x1.7

                  Is voor de rest het gebruik van de 717 identiek met of zonder extra lens of zijn er beperkingen?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gezoarde
                    Sonyke,

                    Zou het mogelijk zijn om resultaten te posten of te mailen. ik zou wel eens willen zien wat het geeft de x1.7
                    Is voor de rest het gebruik van de 717 identiek met of zonder extra lens of zijn er beperkingen?
                    Hei Oli,
                    Ik zal de resultaten wel een keer mailen/posten. Ik heb nog maar even geprobeerd. Kan in 't weekend niet fotograferen (moet gaan boogschieten). Alles werkt normaal. Wat wel zo is, en wat ik vooraf wist, in de W-stand tot +- 1/3, heb je vignettering, vanaf 1/3 tot volledige Tele geen enkel probleem, en daar is het toch om te doen.



                    Comment


                    • #11
                      <font face="Verdana">ok bedankt, ik denk dat ik ook maar voor 'the real deal', de Sony lenzen ga. Wat voor cameratassen gebruiken jullie allemaal voor je 717? en wat voor statief?</font id="Verdana">
                      I am not here. this is not happening.

                      Comment


                      • #12
                        @ pulse80

                        Betreft tas, mischien is deze topic iets?
                        http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=13618

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pulse80
                          <font face="Verdana">ok bedankt, ik denk dat ik ook maar voor 'the real deal', de Sony lenzen ga. Wat voor cameratassen gebruiken jullie allemaal voor je 717? en wat voor statief?</font id="Verdana">
                          Foldertje aanvragen bij www.lowepro.com mail info@lowepro.com
                          daar heb je keuze te over, volgens mij de beste tassen....
                          Ik heb de Magnum AW-MF (kan alles in zelfs het statief) en de lowepro vidcam 3 (die ik gebruik voor mijn videocam en af en toe ook voor m'n fototoestel). De vidcam 3-tas kan je nog eens uit elkaar halen.....het zijn twee zakjes onder elkaar met klittenband en gespen
                          Fantastische tassen.

                          Comment


                          • #14
                            <font face="Verdana">bedankt ik heb een brochure aangevraagd nu nog een statief.. is dat ook beter als ik die van Sony aanschaf?</font id="Verdana">
                            I am not here. this is not happening.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pulse80
                              <font face="Verdana">bedankt ik heb een brochure aangevraagd nu nog een statief.. is dat ook beter als ik die van Sony aanschaf?</font id="Verdana">
                              Bwa bweu dat zou ik zo niet zeggen. Alhoewel Sony heeft een statief met remotecontrol maar dat heb je niet echt nodig. Je kan aan je toestel ook een remotecontrol aanhangen (RM-DR1) en dat werkt prima.
                              Zelf gebruik ik een Slik Master héél oud maar zeer stabiel en degelijk, met centrale buis die ik fijn omhoog en omlaag kan draaien, en met videokop, maar is wat lastiger om mee te nemen. Alhoewel ik neem die heel vaak mee.
                              In mijn tas zit een lichter statief "King" amper 30 cm lang, maar uit te trekken tot 1,12m, minder stabiel natuurlijk maar een goei hulp onderweg, en kost bijna niets. Ik hou ervan om altijd een statief bij te hebben. Daarnaast zit in mijn tas ook nog een klein tafelstatiefje, dat ik thuis ook weleens wil gebruiken voor mijn macro-opnamen.
                              Het is maar wat je wil. Maar een goed stevig regelbaar stabiel statief mag van gelijk welk merk zijn, is eigenlijk onmisbaar.

                              Comment

                              Working...
                              X