Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cash back !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Cash back !!

    Ik wil er hier even op wijzen dat er bij Sony een 10% cash back actie loopt.
    Niet overal wordt je hierop gewezen.

    Zelf heb ik een A300 besteld bij Vanden Borre aan een prijs lager dan bij Konijn.
    Ik krijg de A300 met kitlens 18-70 voor 449€. En dan krijg ik daar nog 10% van terug.
    Geen slechte deal denk ik.

    Inclusief een Beercan heb ik dan een mooi beginnerssetje voor 500€, en dat was mijn doel.

  • #2
    Re: Sony Cash back !!

    Gefeliciteerd, en veel plezier ermee !
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Sony Cash back !!

      die prijs is zonder btw zeker ? of heb je goed kunnen onderhandelen ?
      http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Ref...Nnie6mN.doKe9k

      Comment


      • #4
        Re: Sony Cash back !!

        DAnk je voor de tip!
        Ik heb op 25/11/08 bij Konijn een 700 gekocht, en daar is niets van gezegd
        Heb even mailtje gestuurd, ik ben benieuwd.
        Want de actie loopt van 01/11/08 tot en met 31/12/08.........
        Veel plezier met je aanwinst! Die Bearcan ga je plezier van hebben!!

        Comment


        • #5
          Re: Sony Cash back !!

          Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
          DAnk je voor de tip!
          Ik heb op 25/11/08 bij Konijn een 700 gekocht, en daar is niets van gezegd
          Heb even mailtje gestuurd, ik ben benieuwd.
          Want de actie loopt van 01/11/08 tot en met 31/12/08.........
          Veel plezier met je aanwinst! Die Bearcan ga je plezier van hebben!!
          Dank je Tommie,
          Blijkbaar komt t toch nog inorde, antwoord gekregen van Sony!

          Comment


          • #6
            Re: Sony Cash back !!

            De prijs die ik bij Vanden Borre gekregen heb is inderdaad 449€ inclusief BTW.
            Ik heb gemeld dat Konijn deze prijzen afficheert en ook in de winkel toepast. Garantie is dezelfde, dus VDB moet mij een lagere prijs geven, en dat hebben ze dus per mail aan mij bevestigd.
            En dan gaat er nog 10% af die Sony mij terugbetaalt. Je moet gewoon op de website van Sony.be een formulier downloaden, afdrukken en met de originele streepjescode en een copie van je kassaticket opsturen.

            Mijn camera krijg ik pas onder de boom, maar de beercan ligt al op de kast. Prachtig ding, en wat een stevig gevoel!

            Comment


            • #7
              Re: Sony Cash back !!

              Ben mij ook van plan een alfa 700 te kopen, vermelde prijs bij konijnenberg 781€ .Bij fotorubens is het 859€ ,daar staat de cash back wel vermeld op de site. bij konijnenberg niet, zou die actie geldig zijn op deze prijs.Dan gaan zei wel heel er laag.

              Comment


              • #8
                Re: Sony Cash back !!

                Deze actie is waarschijnlijk enkel geldig op aankoop van camera? Of ook voor de lenzen? Heb die actie vorig jaar ook al gemist bij de aankoop van mijn A-700, juist iets te vlug gekocht.Dom hee
                **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

                Comment


                • #9
                  Re: Sony Cash back !!

                  Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
                  Deze actie is waarschijnlijk enkel geldig op aankoop van camera? Of ook voor de lenzen? Heb die actie vorig jaar ook al gemist bij de aankoop van mijn A-700, juist iets te vlug gekocht.Dom hee
                  Inderdaad alleen op camera! Alle toestellen van Sony met Full HD - functie..
                  Dus het hele Alpha gamma! 200-300-350-700-900.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony Cash back !!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    ..., maar de beercan ligt al op de kast. Prachtig ding, en wat een stevig gevoel!
                    Je zult wel een stevig gevoel in je nek krijgen ook als je het ding een dag rondzeult.(Pas op, ik doe dat ook regematig, want de lens is echt wel goed)
                    Veel succes ermee.
                    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony Cash back !!

                      Heb mijn A700 bij FNAC gekocht. Ik was al de hele tijd de prijs van de body alleen aan het volgen. 750 € was voor mij het kantelmoment. Tot ik dus in de Fnac kwam. De kit met 16-105 stond er 1045 - 30%! Stock opruiming! + 10% cashback van Sony + 10% op de klantenkaart (was klantendagen). Dus +/- 50% op 1045 is 530! ik blij en mijn vrouw ook natuurlijk.
                      Sony A77, Sony 16-105, Sony 50 1,8 ,Sigma 105 2,8 macro, Minolta 18-70, Minolta 75-300. Giotto statief, Sony 70-400 SSM, Minolta 5d (terug in de kast = zie 1), NEX5N met 18-55 en 16 2,8.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony Cash back !!

                        Je moet gewoon op de website van Sony.be een formulier downloaden, afdrukken en met de originele streepjescode en een copie van je kassaticket opsturen.

                        Heb je de juiste link toevallig ook ik kan um nl niet vinden.
                        Alvast bedankt!

                        Groeten Jan
                        Canon G1X, G7

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony Cash back !!

                          about.me/stijnv

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sony Cash back !!

                            Vraagje over de cashback:
                            wat is de 'originele streepjescode'?

                            op mijn doos staan:
                            - een sticker met 2 kleine en 1 grote streepjescode (die je kapotmaakt als je hem erafhaalt)
                            - een grote sticker van de Sony stock, met ook een streepjescode op
                            - onderaan de doos een streepjescode, op de doos zelf dus. zonder cijfers bij.
                            - een stickertje van fnac met streepjescode
                            - een stickertje met 'retrait achat' op met streepjescode (dezelfde als de vorige)

                            iemand een idee? 't is maar dat ik niets aan het toeval wil overlaten om 55 euro terug te krijgen ^^
                            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sony Cash back !!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                              Vraagje over de cashback:
                              wat is de 'originele streepjescode'?

                              op mijn doos staan:
                              - een sticker met 2 kleine en 1 grote streepjescode (die je kapotmaakt als je hem erafhaalt)
                              - een grote sticker van de Sony stock, met ook een streepjescode op
                              - onderaan de doos een streepjescode, op de doos zelf dus. zonder cijfers bij.
                              - een stickertje van fnac met streepjescode
                              - een stickertje met 'retrait achat' op met streepjescode (dezelfde als de vorige)

                              iemand een idee? 't is maar dat ik niets aan het toeval wil overlaten om 55 euro terug te krijgen ^^
                              Uit de doos van mijn 700, heb ik de streepjescodes die samen in één hoek staan (er stond nog een extra streepjes sticker erover)allemaal samen gesneden met een stainleymes, en dit geheel verzonden............. Volgens mij een voldoende bewijs voor hun samen met een kopie van je aankoopbewijs, omdit laten door te gaan als een eerlijke aankoop en goed controleren of dit ook gebeurd naderhand, er stond iets op het invulformulier(download internet) van te reageren voor 15/01/09 of zo indien er niets gebeurde...Succes ermee

                              Comment

                              Working...
                              X