Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony A77

    Waarschijnlijk wel, maar als die iets loslaten zonder Sony het wil (de marketingmachine van Sony zal uiteindelijk ook wel wat laten uitlekken als we eenmaal richting de release gaan) hebben ze een juridische procedure aan hun broek denk ik .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #17
      Re: Sony A77

      Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
      Ik hoop uberhaupt niet dat het een 24mp wordt, wat mij betreft is dat veel te veel. 16mp of dergelijk zal ook wel goed genoeg zijn. Moet je eens nagaan hoe groot RAW bestanden dan wel niet worden.

      Maar het blijft allemaal speculeren. Zijn er nu inmiddels al gebruikers aan het testen, of is dat ook niet waar?
      gebruik zelf 24mp FF en dat is allemaal geen probleem, maar had op APS ook wel liever 16mp gezien. zie bij canon met de meeste objectieven haal je op die 18mp toestellen maar een resolutie die overeenkomt met deze van 14mp toestellen.
      vermits canon nog met een 1,6 cropfactor zit komt 18mp zowat overeen met 20mp bij sony. Het verschil tussen 20 en 24mp is niet echt groot maar vrees toch dat de meeste objectieven dit niet aankunnen. nu zijn er wel geruchten dat sony samen met a77 nieuwe objectieven op de markt zouden brengen.

      betrouwbare informatie wordt meestal in geruchten de wereld ingestuurd vanaf een maand voor de officiële aankondiging, dus nog een 2 tal maand wachten als alles goed gaat. Daarvoor worden er hier en daar ballonnetjes opgeladen.
      Last edited by puerte; 23 maart 2011, 11:01.

      Comment


      • #18
        Re: Sony A77

        Een nieuwe, écht heel goede 70-200 f/2.8 G SSM II () zou welkom zijn. De Canon 70-200 f/2.8 IS II lijkt me daar het perfecte voorbeeld voor . Dan heb je ineens een hele mooi lens voor studiowerk, portretten, enz. Maar dan kan je ook een 2x extender erop steken en heb je nog goede kwaliteit, zij het niet zo'n uitgebreid bereik als de 70-400...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #19
          Re: Sony A77

          Ik ga deze camera is even te ge moet zien !

          Ik hoop een super carl zeiss lens ''reporter'' 24-105 mm ofzo...
          Greetz Twan

          http://500px.com/TwanGroenen

          Comment


          • #20
            Re: Sony A77

            wat een specs . ik neem de meeste toch met een korrel zout
            zeker die laatste, zo'n pakket voor 900€? haha!

            Comment


            • #21
              Re: Sony A77

              Trouwens, m-m, zou je dit topic niet beter "De A700 opvolger" ofzo noemen ? Uiteindelijk weten we nog altijd niet of het een A77 wordt of niet. Het zou best kunnen, anderzijds zou Sony ook weer iets volledig anders kunnen gebruiken als naam...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment


              • #22
                Re: Sony A77



                According to our trusted sources the new Sony A77 will hit the market in October. One source claims to know the exact worldwide shipment date: October 6th! And when is Sony going to announce the camera? I am not 100% certain yet but a few of our sources said that it should be announced in July at a luxury event (probably in Montecarlo).

                I can also confirm that the specs we posted here during the past few months are correct:
                1) The A77 has a newly designed 24 Megapixel sensor.
                2) ......


                Comment


                • #23
                  Re: Sony A77

                  pff, dat duurt nog wel even dan. Nog een half jaar.
                  WillemClassensDesign: Mijn website
                  Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                  Flitsers:HVL-F42AM;

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sony A77

                    Bekijk het positief: zo kan je langer sparen voor die camera ...dan heb je minder (of geen) budgetproblemen meer later

                    Ik had ook gehoopt 'm nog voor de zomer in handen te hebben, maar ik vrees er onderhand ook wel voor. Op den duur ga ik nog moeten doen wat ik een tijdje geleden vertelde: toch maar een A580 kopen in plaats van steeds te blijven wachten LOL.
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sony A77

                      Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Op den duur ga ik nog moeten doen wat ik een tijdje geleden vertelde: toch maar een A580 kopen in plaats van steeds te blijven wachten LOL.



                      Of je had ondertussen al een paar jaar van een a700 kunnen genieten .
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sony A77

                        Als ik ten tijde van de aankoop van mijn huidig toestel had geweten wat voor een ding een A700 is, had ik 'm gekocht.... Maarja, als dit, als dat...met 'als' en 'maar' kom je niet ver.
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Sony A77

                          Oorspronkelijk geplaatst door duckracer Bekijk bericht
                          http://www.sonyalpharumors.com/sr5-s...ment-mid-july/

                          According to our trusted sources the new Sony A77 will hit the market in October. One source claims to know the exact worldwide shipment date: October 6th! And when is Sony going to announce the camera? I am not 100% certain yet but a few of our sources said that it should be announced in July at a luxury event (probably in Montecarlo).

                          I can also confirm that the specs we posted here during the past few months are correct:
                          1) The A77 has a newly designed 24 Megapixel sensor.
                          2) ......

                          als je de geruchten mag geloven zouden de specs van de a77 beter tot veel beter zijn dan van de 4 maal duurdere (3000€ duurder) toestellen zoals de nikon d3s en de canon 1dmkiv.
                          Veronderstel dat er wel afspraken tussen de producenten onderling zijn om te vermijden dat een +/- 1000€ toestel de veel duurdere pro toestellen er onderuit zou halen.

                          Veel van die specs zijn whisful thinking volgens mij, alhoewel ik ook wel zou willen dat ze correct zouden zijn.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Sony A77

                            Mmh, laat die 24 megapixels toch maar achterwege. 16 of 18 is genoeg op een APS-C sensor.
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Sony A77

                              October 6th!

                              DAT weten ze bij Sony niet eens zelf ... dus trek uw conclusies ... wel is zeker dat we ooit een camera met deze specs zullen zien.
                              Alleen voor mij geen vaste spiegel ... weg spiegel ... fasedetectie in de sensor graag en weg met die kl.te mechanische sluiter ... die is integreerbaar in de sensor ( Nikon D1 series en enkele consumer modellen hadden CCDs met electronische sluiter ... bij Canon alleen de 1D )

                              Sony is goed bezig ... en dat zien we ( als Canon gebruiker ) heel graag

                              Comment


                              • #30
                                Re: Sony A77

                                Uiteindelijk is het beter voor de gebruiker hé, die concurrentie . Zo lang ze elkaar niet doodconcurreren...
                                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                                Comment

                                Working...
                                X