|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een Sigma 50 - 500 mm F4 - 6,3 EX APO RF / HSM lens, en wat voor een lens !
In België blijkt deze lens nogal prijzig te zijn, vandaar dat ik ze in het buitenland heb gekocht. Heb je ook zin in deze lens ? Ik kan ze je bezorgen voor ongeveer 1200 € (afhankelijk van de dagprijs). Resultaten kan je zelfs op deze site terugvinden mocht je nog niet overtuigd zijn van de kwaliteit ervan. Veel fotoplezier ! |
|
||||
|
http://www.topfoto-online.de/ListDetail.php?artnum=SIGAF50500C&TFS=6e6f893b9aa4 d7e985d6c1c3cfbd7210
is dat dezelfde
|
Citaat:
Prachtig stuk optiek !
|
Citaat:
Misschien wel met de nadruk op de laatste afkorting ![]()
|
Citaat:
Er zijn waarschijnlijk wel betere objectieven voor dit doel (snellere AF/lichtsterker), maar je kunt er toch een heel eind mee uit de voeten. Zie o.a. jaja's foto's en bv : http://www.pbase.com/z900/motorcross_rhenen&page=all mvg,
|
Citaat:
Going prijs in Belgie is 1069,- Euro
|
Citaat:
Ik koop (nog) niets, voorlopig heb ik even genoeg gekocht, maar besluit ik te kopen, dan doe ik dat bij Corné, ik lees alleen maar positieve dingen over zijn garanties en service. |
|
||||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Een super prijs Natalia
![]() eeu Lambert, ik heb 'm 2 maanden geleden 1080 eurokes betaalt in Hasselt, Hun standaardprijs was toen 1500 euro, toen ik liet zien dat ik zeer geïnteresseerd was werd dat 1280 euro. Toen ik 'm ging bestellen heb ik de prijzen van AC en kamera expres meegenomen en vriendelijk gevraagd of ze er nog iets konden afdoen want voor 350 euro prijsverschil (samen met de 17-35) rij ik wel naar Aken. En toen kwam de 'superprijs' uit de bus ![]() 't is maar om te zeggen mensen, PRAAT met die verkopers. Nee hebt ge en ja kunt ge krijgen Ik heb nu voor die lenzen nog 5% meer betaald dan in Duitsland maar nu heb ik wel een plaatselijke handelaar gespekt die mij maar al te graag helpt als er iets scheelt. En als ik de verzendingskosten van Duitsland naar hier moest betalen dan schoot er nietmeer veel van die 5% over. Mvg Wesley |
|
|||
|
Bedankt Natalia en Teddy-Bear voor de aardige woorden !
![]() Corné
|
Allé, voor efkes mee te doen in de prijzenslag, bij http://www.kamera-express.nl/ staat er eentje in de tweedehandslijst, er staat nieuw in doos bij, waarschijnlijk een showroommodel of iets dergelijks voor een kleine 900 euro
@wesley : nog problemen met je auto focus??
|
Citaat:
Voorlopig niet, ik denk dat ik de extreme situaties wat te veel aan't opzoeken was. Ik wilde gewoon zeker zijn dat mijn lens in orde was, en dat zal wel, maar of de fotograaf in orde is moet ik nog controleren .Daarbij ik werk nu bijna nietmeer in AF-C .Eind oktober (toch nog nie vergeten?) is er pas een serieuze test, als het weer dan tenminste meezit want anders blijf ik thuis ![]() Greets |
|
||||
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
||||
lol
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gereserveerd- Sigma 100-300 F4 APO IF EX HSM | Plette | Aangeboden | 0 | 4 augustus 2004 15:59 |
| Sigma 70-200 mm F2,8 APO EX (HSM) ??? | Kariboe | Camera's | 8 | 23 mei 2004 16:40 |
| Canon L of Sigma APO IF HSM lens | Plette | Camera's | 24 | 15 maart 2004 20:35 |
| Sigma AF 300 - 800 / 5.6 APO (HSM) | motordigitaal | Camera's | 7 | 4 februari 2004 10:29 |
| Sigma 50 - 500 mm F4 - 6,3 EX APO RF / HSM | Lambert | Camera's | 4 | 13 juli 2003 14:33 |
![]() |