De nieuwe Sigma 12 - 24mm EX f 4,5-5,6 DG IF Asp lens voor de Fuji, Nikon en Sigma Body's is er voor de introductieprijs van 795,- Euro.
Canon gebruikers zullen moeten wachten tot januari - februari 2004.
![]()
Prijs van dit stukje lens voor die Canon zal zijn..?
Precies een interessante breedhoek![]()
WABLIEFT??? zijn ze nu Sigma helemaal op hunne kop gevallen? De grootste groep als laatste bedienen??Originally posted by Otto Knap
Ge kunt misschien ondertussen de Nikkor 12-24mm bestellenOriginally posted by Rudy
WABLIEFT??? zijn ze nu Sigma helemaal op hunne kop gevallen? De grootste groep als laatste bedienen??Originally posted by Otto Knap
![]()
![]()
![]()
Originally posted by roadrunner
Ja , ze verkopen toch conversie ringen om nikon glas op eos bodys te gebruiken?Originally posted by Rudy
Ge kunt misschien ondertussen de Nikkor 12-24mm bestellen![]()
![]()
ik hoop alleen dat je je mailtjes sneller beantwoord als ik eens zelf iets bij je bestel .. mijn collega's zijn echt niet over je te spreken .. echt bedankt voor het gezichtsverlies dat je me gegeven hebt .. 'k zal u nog ne keer aanbevelen hoor
sorry, dit moest even van mijn hart .. 'k vind het enkel jammer dat je service niet even goed is als je prijzen