Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serialnummer voor cashback van kit?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Serialnummer voor cashback van kit?

    Mijn vraag is wie weet welke serialnummer je moet invullen in het formulier voor de cashback van canon.
    Het is voor een caschback 40d body met 17-85 is usm lens.
    In het formulier wordt 1 nummer gevraagd op de doos op een streepjescode staan verschillende nummers, die van de body en van de lens, daar boven staat er nog 1 maar eronder op een andere streepjescode staan ook weer nummers.
    Welke moet ik kiezen???

  • #2
    Re: Serialnummer voor cashback van kit?

    serienummer dat op de onderkant van de camera staat ? op dat identificatieplaatje ? zou ook op die streepjescode moeten staan (wat bij mij niet het geval was dus heb ik nogal twijfels of ik die cashback wel krijg !)

    Hoe lang duurt het trouwens voor men van canon enig nieuws hoort ?

    Comment


    • #3
      Re: Serialnummer voor cashback van kit?

      Als je naar de streepjescode op de doos kijkt staan er 2 bonnetjes met streepjescode op.
      Op de bovenste bij mij staan 3 nummers dat is 1 voor de body en 1 voor de lens. Vergelijk je dat, en je denkt het nummer tussen aanhaaltekens weg,dan klopt dat.
      Als nu de 3 de op dit code bonnetje het serialnummer is van de kit ben ik er uit. Maar er zit nog een wat groter codebonnetje onder de vorige, en daar staat ook weer een nummer op, dat brengt een beetje verwarring.
      Ik heb wel een vraag van iemand gelezen, of je de body en lens appart kan invullen, die wist zeker ook niet wat het serialnummer van de kit was.

      Comment


      • #4
        Re: Serialnummer voor cashback van kit?

        Heb Er Ook Maar 1 Ingevuld Zal Wel Goed Komen Zeker Duurt Wel 6 Tot 8 Weken Die Van Mij Was Dezelfde Kit

        Comment


        • #5
          Re: Serialnummer voor cashback van kit?

          In punt 6. van het document dat je moet invullen staat:
          "Zodra uw aanvraagformulier is ontvangen, sturen wij u een e-mailbericht. ..."
          Ik heb dat formulier 14 dagen ingevuld en samen met de codes opgestuurd maar nog steeds geen e-mail bericht ontvangen. Is dat normaal? Heeft er iemand al de cashback van deze actie ontvangen op zijn rekening?
          mijn foto's: www.reneheylen.be

          Comment


          • #6
            Re: Serialnummer voor cashback van kit?

            Bij de vorige Cashback actie duurde het toch wel een paar weken voor ik een mail heb ontvangen. Maar eens je de mail hebt ontvangen duurt het nog maximaal 2 weken voor ze het bedrag op je rekening storten.
            Bij mij heeft het ongeveer anderhalve maand geduurd voor ik iets terugzag. Niet ongerust worden
            Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
            http://eyemotions.wordpress.com/

            Comment


            • #7
              Re: Serialnummer voor cashback van kit?

              Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
              Als je naar de streepjescode op de doos kijkt staan er 2 bonnetjes met streepjescode op.
              Op de bovenste bij mij staan 3 nummers dat is 1 voor de body en 1 voor de lens. Vergelijk je dat, en je denkt het nummer tussen aanhaaltekens weg,dan klopt dat.
              Als nu de 3 de op dit code bonnetje het serialnummer is van de kit ben ik er uit. Maar er zit nog een wat groter codebonnetje onder de vorige, en daar staat ook weer een nummer op, dat brengt een beetje verwarring.
              Ik heb wel een vraag van iemand gelezen, of je de body en lens appart kan invullen, die wist zeker ook niet wat het serialnummer van de kit was.
              ja die 2 klevers met een barcode .. dat is wat mij ongerust maakt .. op mijn doos van de 400D (net te laat voor de cashback ) staan er idd 2 maar op de doos van mijn 40D staat er maar 1 ... toch niet van de vrachtwagen gevallen bij konijn he ???

              Comment


              • #8
                Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                Nou er was wel een vracht gestolen met een vrachtwagen in nederland, dus het is opppassen wat je tweedehands koopt.
                Niet dat je er een ziekte van krijgt maar garantie heb je niet , en heb je er iets kapot aan deze , dan kan je de camera wel weggooien want de nummers zijn gecontroleerd.

                Comment


                • #9
                  Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                  Ik kreeg vandaag een email bericht over het invullen van het serial van de kit in het formulier voor cashback teruggave.



                  Geachte klant,


                  Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Hierbij vindt u de nodige informatie om het probleem op te lossen.

                  U kunt verschillende formulieren registreren en versturen per produkt , dus niet meer per kit.
                  In de rubriek 'veer gestelde vragen' vindt u hulp voor de serienummers. Een serienummer van uw camera vindt u onderaan , de (21) enz.. niet meegeteld, bestaat uit 10 cijfers.
                  Op de rand van de lens vindt u het - kortere - serienummer

                  Dit is de link naar de promotie website :



                  Indien u nog vragen heeft over uw toestel kan u ons steeds contacteren.


                  Met vriendelijke groeten,

                  Canon Customer Support

                  Comment


                  • #10
                    Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                    Ik heb ook de 40d kit gekocht dit weekend.

                    Ik heb gewoon de serie nummer van het body ingevuld en met bic het serie nummer van de lens er bij geschreven en er bij vermeld welke nummer van wat was.

                    Ze moeten hun formulier maar duidelijker maken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
                      Nou er was wel een vracht gestolen met een vrachtwagen in nederland, dus het is opppassen wat je tweedehands koopt.
                      Niet dat je er een ziekte van krijgt maar garantie heb je niet , en heb je er iets kapot aan deze , dan kan je de camera wel weggooien want de nummers zijn gecontroleerd.
                      Kan mij niet voorstellen dat die lading bij foto konijnenberg is terrecht gekomen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                        Wat doen jullie weer moeilijk.

                        Je knipt die streepjescode uit de doos en plakt die op de brief die je op moet sturen.
                        Onder de camera zilverkleurig plaatje staat een serienummer die je ook invult en dat stuur je op.
                        En je moet een copie van je aankoopbewijs meesturen.

                        Ik had mijn geld binnen 3 weken op mijn rekening staan.
                        Vulpus pilum mutat, non mores.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vos Bekijk bericht
                          Wat doen jullie weer moeilijk.

                          Je knipt die streepjescode uit de doos en plakt die op de brief die je op moet sturen.
                          Onder de camera zilverkleurig plaatje staat een serienummer die je ook invult en dat stuur je op.
                          En je moet een copie van je aankoopbewijs meesturen.

                          Ik had mijn geld binnen 3 weken op mijn rekening staan.
                          Goed voor u !!
                          Eind deze week zal het net een maand geleden zijn dat ik mijn dossier ingestuurd heb en ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging. Tel uit mijn winst !
                          Als ik op de ervaring van het merendeel der gevallen moet afgaan dan is uw geval eerder grote uitzondering dan regel ..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                            Bij de referenciecode staat dat het 6 tot 8 weken kan duren.
                            Je kan je status van de aanvraag met deze online referenciecode volgen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
                              Bij de referenciecode staat dat het 6 tot 8 weken kan duren.
                              Je kan je status van de aanvraag met deze online referenciecode volgen.
                              Tenzij ik het verkeerd voor heb : ik heb niet eens een referentiecode .. behalve dat wak nummer dat je krijgt bij het invullen van het standaard aanvraagformulier ..
                              FWIW

                              Comment

                              Working...
                              X