Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rariteit op dit forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rariteit op dit forum

    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">

    Hallo iedereen,

    Wil elkeen als de bliksem naar dit topic surfen :
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=25150&whichpage=2
    want Photo hall is onder ons.

    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Originally posted by Pol Callens
    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">

    Hallo iedereen,

    Wil elkeen als de bliksem naar dit topic surfen :
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=25150&whichpage=2
    want Photo hall is onder ons.

    Pol.
    Die heb je goed "op heterdaad" betrapt, Pol.

    Ik denk dus niet dat we zijn mening over PhotoHall als "onpartijdig" kunnen beschouwen. Ik denk dat we best de consumenten zélf laten zeggen wat er goed of slecht is aan hun keten.

    En mijn mening heb ik al gegeven in die thread: major thumbs down.
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Opletten we gaan toch wel geen heksenjacht organiseren, hé !

      Ieder zijn mening, maar mijn ervaring met PhotoHall zijn ook niet zo denderend, weinig tijd en vééél te hoge prijzen.

      Ik kwam er al lang niet meer.

      Ben zelf ook zelfstandige en volg de markt dagelijks, maar ik vrees dat PhotoHall nogal traag reageerd en vast zit in hun systeem.

      Gelukkig is er nog de vrije markt

      Comment


      • #4
        Tja ontmaskerd, zou erg zijn van niet hé Maar idd, als Photohall dan zo afgedaan wordt en er is weinig freedom of speech denk ik niet verder hier te moeten reageren . En vergeet niet, de verkopers zijn bedienden in loondienst, zij zijn geen zelfstandigen die hun zaak dienen te verdedigen. Onze job stopt bij het buitenstappen van de winkel en wij handelen naar de politiek van de firma. Ook ik spreek deze niet altijd goed, maar ik was van plan hier het één en het ander uit te leggen of toe te lichten. Maar bij deze ...

        Dus mijn beste mens, ik wist niet dat we een spelletje 'zoek de mol' aan het spelen waren. Ik dacht dat een forum er was voor vragen en antwoorden. Nog veel plezier hier en hopelijk staat u ooit open voor andere meningen dan die van u.

        En aan de andere lezers van dit forum en andere forums : ik zou ook geen auto kopen bij Cardoen : maar zovelen doen dit wel. Waarom niet ? Omdat ik autoliefhebber ben en mijn voorkeuren heb. Maar veroordeel ik daarvoor die mensen ? Enfin, het beste

        Comment


        • #5
          Originally posted by teddy-bear
          Opletten we gaan toch wel geen heksenjacht organiseren, hé !

          Ieder zijn mening, maar mijn ervaring met PhotoHall zijn ook niet zo denderend, weinig tijd en vééél te hoge prijzen.

          Ik kwam er al lang niet meer.

          Ben zelf ook zelfstandige en volg de markt dagelijks, maar ik vrees dat PhotoHall nogal traag reageerd en vast zit in hun systeem.

          Gelukkig is er nog de vrije markt


          Nee teddy-bear, geen heksenjacht, maar als je sterk in je schoenen staat moet je tegen wat kritiek kunnen en zoals Jochen het zegt, de consument laten zeggen wat er goed of slecht aan de keten is. En als Photo hall vast zit in zijn systeem dan moeten ze als grote keten dringend iets doen om daaruit te geraken. Misschien wat meer gaan toespitsen op een paar artikelen, maar dan perfect proberen te doen. Ze zijn trouwens ook al on-line aanwezig, net zoals Actionshop. Wie gaat daar on-line kopen?

          Pol
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Het is toch wel vrij algemeen bekend dat er in het forum om "vakmensen" frequenteren - en daar hebben we helemaal geen moeite mee zolang alles correct verloopt.
            En zoals Teddy-bear al even aanhaalde, geen heksenjachten .
            Aan de andere kant moet het ook kunnen dat iedereen zijn positieve/negatieve ervaringen hier kwijt kan - en die laatste zeker "goed gefundeerd".
            Dat de prijzen hier in België hoger liggen dan elders, tja, daar klagen de handelaars zelf ook steen en been over.
            Het is voor hen toch "godgeklaagd" (J.P. v. R ) dat je als particulier een toestel beterkoop in Duitsland kan kopen dan zij aan inkoopprijs van de leverancier ...
            Gek landje, België ... .
            Maar ja, daarom hebben we dus nu Europa

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              in elk geval ook welkom op dit forum Bejamin.

              Eigenlijk ben ik blij dat je op dit forum zit want het zou toch beter zijn moesten de mensen die bepaalde appartuur verkopen ook interesse hebben in die apparatuur of het nu camera's of frigo's zijn.

              Kom dus nog vaak langs en je klanten zullen het alleen maar apprecieren indien ze met iemand spreken die iets kent van de zaken die hij verkoopt en jammerlijk genoeg is dat vaak niet het geval.

              Want laat ons eerlijk zijn er wordt veel b*lsh*t verkondigd en dat geeft uiteindelijk alleen maar ontevreden klanten.

              Comment


              • #8
                Alle respect Benjamin. Vindt het alleen jammer dat jij jezelf niet van bij den beginne hebt gemeld als vertegenwoordiger van Photo Hall om het een en ander uit te leggen. Het is je volste recht je job naar behoren te doen.En dat je moet luisteren naar de wetten van het bedrijf, dat is maar normaal.Alleen de manier waarop je dingen moet overbrengen naar je klanten toe is soms moeilijk te aanvaarden , dat moet je ook begrijpen.

                Groeten,

                Pol
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Een hele goeie zaak, dat er ook eens mensen op dit forum binnenvallen die een zekere verantwoordelijk hebben binnen de bedrijven of firma's waar we af en toe klant zijn.

                  Ik ben er zeker van dat vele zaakvoerders niet eens weten hoe belabberd hun service is of hoe onconcurrentieel hun prijzen zijn.

                  Welkom!

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    ok, maar anonimiteit is soms ongelofelijk gemakkelijk. Enfin, nu deze is gepasseerd. Nu wil ik maar zeggen dat wij idd werken voor Photohall en deze firma vertegenwoordigen. Dat wil dus uiteraard niet zeggen dat wij met alles ok gaan wat onze werkgever betreft. En iedere Photohall is anders, neem dat van mij. Er werken verschillende personen met verschillende interesses. Maar geef toe: je hebt interesse in fotografie (zoals velen) en je begint te werken bij Photohall. Daar wij digitaal, reflex (in ongelofelijk mindere mate) en compact verkopen zit je hier wel op je plaats. Maar: je eerste werkdag begint: GSM-tarieven - TV's - financieringen - PC's - hifi - .... Dus de één is al beter in een onderwerp dan het andere. Maar vaak blijven sommige zaken enorm globaal. Mijn collega weet veel over digitale fotografie, maar dan haast niets over reflexfotografie, terwijl dit net het omgekeerde is bij een andere collega. Helaas krijgen wij geen opleidingen. Vertegenwoordigers van de verschillende merken zien we nooit. Van De Beukelaere bv. hebben wij nog nooit iemand gezien. En zo kan ik verder gaan. Conclusie : ik ga af en toe eens op dit forum kijken om mij te verrijken (ik ben informaticus en ben sterk op dat vlak) en op deze wijze dan toch de iets veeleisendere klanten te helpen (als ik jullie mag geloven kopen die toch niet bij ons, maar soit ). Dus: over fotografie weet ik meer dan de doorsnee klant, maar dat ietsje meer gaan jullie mij onbewust bijbrengen. Groeten.

                    Comment


                    • #11
                      Ik denk dat de naam van de schuldige over de slechte prijzen in België gevallen is.
                      nl "De Beukelaere"
                      de fotozaken blijken hierdoor met handen en voeten gebonden te zijn
                      lijkt me een monopoliepositie
                      kent iemand het reilen en zeilen van die firma

                      Comment


                      • #12
                        Er is hier ooit gemeld geweest dat firma's als Topvision of was het TopFoto graag Belgische fotohandelszaken zouden willen bevoorraden, uiteraard tegen veel betere prijzen dan De Beukelaer, maar dat de Beukelaar hier een stokje voorsteekt. Misschien dat iemand dit in het forumarchief terugvindt ?

                        Comment


                        • #13
                          Jongens, wat een heksenjacht, is het nou zo erg dat een medewerker van een bepaald bedrijf eens een reaktie geeft?? Zolang de forumregels gerespecteerd worden ??

                          R

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rudy
                            Jongens, wat een heksenjacht, is het nou zo erg dat een medewerker van een bepaald bedrijf eens een reaktie geeft?? Zolang de forumregels gerespecteerd worden ??

                            R
                            Neen beste Rudy, dit is helemaal niet erg wel in tegendeel,ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier niets liever heeft dan met de mensen te kunnen van gedachten wisselen die dicht bij de realiteit staan. Wat niet te appreciëren valt is dat men op een vermomde manier dit forum gebruikt om de commerciële belangen van een bedrijf te behartigen. Volgens mij is dit juist tegen de forumregels.

                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #15
                              valt eigenlijk nog wel mee, Benjamins eerste post was inderdaad vermomd. niet leuk. bij zijn tweede viel hij al door de mand en bij de vierde gaf hij het zelf toe. kon slechter, hee. zeker voor iemand bie bij Photo Hall werkt

                              Comment

                              Working...
                              X