Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen Newbie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijzen Newbie

    Hallo iedereen,

    Dit is mijn eerste bericht op dit forum.
    Zoals velen allicht ben ik op zoek naar een digitale camera.
    Als ik de berichten hier lees zijn deze in het buitenland blijkbaar goedkoper. Is hiervoor een reden? Zijn er dan echt geen Belgische winkels die kunnen concureren? Ik zou mijn geld liever hier spenderen.
    BTW ik ben op zoek naar iets in de prijsklasse 400-500 euro.
    Ik ben maar pas de prijzen aan het opvolgen. Is er bij camera's dezelfde curve als bij computers? Ik bedoel hiermee "Is het apparaat ook na 2 jaar hopeloos verouderd?"


    Met dank,

    Joenco

  • #2
    ben in maastricht ene gaan halen, toen 299 maar normaal koste ze daar 399 .
    in belgie is de tx er veel hoger op dan bv in duitsland , daarmee dat ze hier een stuk duurder zijn.
    Fujifilm A204

    *I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

    Comment


    • #3
      Ik denk dat de goedkoopste in Belgie deze is maar als je echt het goedkoopste wil moet je naar nederland bv en dan heb je ook nog de nl handleiding maar ik heb gekocht bij topvision en ben bedrogen geweest het is een toestel dat niet uit EEG komt dus geen internationale garantie pech hé maar kijk eens hier http://www.memorycard.org/nederlands/begin.htm en kijk een hier http://www.tweakers.net/pricewatch/27233 en denk goed na voor je koopt
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Originally posted by Joenco
        Hallo iedereen,

        Dit is mijn eerste bericht op dit forum.
        Zoals velen allicht ben ik op zoek naar een digitale camera.
        Als ik de berichten hier lees zijn deze in het buitenland blijkbaar goedkoper. Is hiervoor een reden? Zijn er dan echt geen Belgische winkels die kunnen concureren? Ik zou mijn geld liever hier spenderen.
        BTW ik ben op zoek naar iets in de prijsklasse 400-500 euro.
        Ik ben maar pas de prijzen aan het opvolgen. Is er bij camera's dezelfde curve als bij computers? Ik bedoel hiermee "Is het apparaat ook na 2 jaar hopeloos verouderd?"


        Met dank,

        Joenco
        Net als overal heb je goede en slechte, ook bij de internetaanbieders, ikzelf ga dan alleen naar een zaak waar je camera ook gewoon kunt ophalen, die uitleg en service bied, dat is niet altijd de allerlaagste prijs, dat zijn gewoon dozenschuivers.
        Ik koop vaak bij www.d95.nl Heel goede service en die weet er ook erg veel van. Koop niet alleen de camera, ze hebben ook complete sets met alles wat je nodig hebt. Kijk eens naar de Olympus C-300 zie http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Olympus/Camera/C-300.htm

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de info,

          Is er een lijst beschikbaar van goedkope, betrouwbare shops in de ons omringende landen.

          Met dank,

          Joenco

          Comment


          • #6
            Bedankt voor de info,

            Is er een lijst beschikbaar van goedkope, betrouwbare shops in de ons omringende landen.

            Met dank,
            Als je een zeer simpele vraag stelt die al 500 maal voorbij is gekomen en er zijn toch nog mensen die zo vriendelijk zijn van te antwoorden (nu je bent nog nieuw) gelieve dan wel de antwoorden te lezen.
            Om op uw vraag te antwoorden zie antwoord van Loodgieterke.
            Godspeed You, Black Emperor!

            Comment


            • #7
              Sorry sorry,

              Ik weet deze vraag moet echt heel erg dikwijls gesteld worden.
              Voor zover ik kan zien is er geen FAQ aanwezig. Of is die er wel?
              De informatie die ik bijeen kan sprokkelen over betrouwbare goedkope shops is zeer fragmentarisch en dan weet ik nog niet wie van de forumleden te vertrouwen is. Zonder persoonlijk te zijn vermoed ik dat er hier ook wel winkeliers met belangenvermenging aanwezig zijn.
              Ik wist zelf niks van het prijsverschil voor ik met dit forum in contact kwam.
              Dit lijkt me misschien wel iets voor de FAQ.

              Toch bedankt voor de reacties

              Comment


              • #8
                Yep,
                Veel vriendelijke mensen hier, die eindeloos dezelfde vragen be-antwoorden.
                Voor mij ook een paar maanden terug.

                Vaststelling;
                Voor algemene vragen moet je zeggen dat je een Canon hebt/wil kopen.
                Veel meer antwoord.

                Geen kritiek hoor.
                Vaststelling die te verklaren is.


                Gemeende groeten aan alle forumleden.

                Don.



                Comment


                • #9
                  Met de "Search-knop" bovenaan, waren uw vragen al "lang opgelost" geweest

                  Comment

                  Working...
                  X