Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs van de Coolpix 5700

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs van de Coolpix 5700

    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Beste BD'ers, Reeds geruime tijd op allerhande sites prijzen aan het vgln. van de Coolpix 5700. Maar toch ga je ook nog eens kijken bij de fotograaf in je buurt waar je reeds jaar en dag klant bent, en er bovendien ooit een duurdere analoge camera hebt gekocht... Je weet maar nooit, geeft hij je wel een 10% korting op een Coolpix, zoals ik recent las op het forum. Dit is dan toch al iets en je hoort heden van alles over de Internetbedrijven. Maar mijn fotograaf, verdeler van Action Shop is een slimme. Prijs van de Coolpix 5700 = 1699 eurootjes, daarop, hou je vast, 10 percentjes korting. Wat een prijs zeg... Dacht ik niet dat de algemeen gangbare prijs van dit toestel in België +/- 1529 € is. Slim gezien van mijn fotograafje, niet. 1699 € - 25% = 1529€, uitgerekend met mijn rekenmachientje. Wat zijn dat voor handelaars?? Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Originally posted by Pol Callens
    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Beste BD'ers, Reeds geruime tijd op allerhande sites prijzen aan het vgln. van de Coolpix 5700. Maar toch ga je ook nog eens kijken bij de fotograaf in je buurt waar je reeds jaar en dag klant bent, en er bovendien ooit een duurdere analoge camera hebt gekocht... Je weet maar nooit, geeft hij je wel een 10% korting op een Coolpix, zoals ik recent las op het forum. Dit is dan toch al iets en je hoort heden van alles over de Internetbedrijven. Maar mijn fotograaf, verdeler van Action Shop is een slimme. Prijs van de Coolpix 5700 = 1699 eurootjes, daarop, hou je vast, 10 percentjes korting. Wat een prijs zeg... Dacht ik niet dat de algemeen gangbare prijs van dit toestel in België +/- 1529 € is. Slim gezien van mijn fotograafje, niet. 1699 € - 25% = 1529€, uitgerekend met mijn rekenmachientje. Wat zijn dat voor handelaars?? Pol.
    Neem eens een kijkje bij pricewatch van letsgodigital

    http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=10&type=410


    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Wat een prijs zeg... Dacht ik niet dat de algemeen gangbare prijs van dit toestel in België +/- 1529 € is. Slim gezien van mijn fotograafje, niet. 1699 € - 25% = 1529€, uitgerekend met mijn rekenmachientje. Wat zijn dat voor handelaars??
      Pol, moet je ook al een nieuw rekenmachientje kopen!

      Comment


      • #4
        Pol, ik heb de mijne gekocht voor 1450€
        heb wel ook 10% korting gekregen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment

        Working...
        X