Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs GP Powerbank?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs GP Powerbank?

    Hallo,
    Kan iemand mij soms een adres doorspelen waar ik (liefst zo goedkoop mogelijk + online) een GP Powerbank kan aanschaffen.
    En kun je daar ook baterijen van 2200 Mah mee opladen?
    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
    Mvg,
    Yrud

  • #2
    Bij de makro is momenteel een GP snellader met 4x 1800 in aanbieding. Ook de 1800 GP batterijen zijn in aanbieding.
    Je vindt dit ook op de site van makro.

    Comment


    • #3
      Originally posted by yrud
      Hallo,
      Kan iemand mij soms een adres doorspelen waar ik (liefst zo goedkoop mogelijk + online) een GP Powerbank kan aanschaffen.
      En kun je daar ook baterijen van 2200 Mah mee opladen?
      Alvast bedankt voor eventuele reacties.
      'k Zie dat ze op http://www.d95.nl/Prijzen/accus.htm#GP een en ander in de aanbieding hebben...
      Wat die 2200 mAh batterijen betreft: die zijn van het C-type dacht ik...

      Comment


      • #4
        Yrud,

        defotopagina (www.defotopagina.nl) heeft de hele collectie GP Powerbank laders. Voor zover ik gezien heb zijn de prijzen hier goedkoop. Bovendien hebben ze veel info over (NiMh) batterijen en opladers op de site staan. Let op dat niet iedere lader geschikt is voor hoge capaciteit NiMh cellen.

        Ik heb zelf de GP Powerbank Rapid in bestelling met een hele berg Sanyo 2100 mAh batterijen. De Smart laadt wat sneller op, maar dat hoeft voor mij niet zo, ik ben aan het onthaasten.

        Waar heb jij trouwens 2200 mAh batterijen gevonden? De 'zwaarste' die ik tot nu toe gezien heb is 2100 mAh.

        Frans

        Comment

        Working...
        X