Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs EOS 400D in Mediamarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs EOS 400D in Mediamarkt

    Weet iemand hoeveel de Canon EOS 400D body kost in de Mediamarkt van Oostende? Want op hun site staat het niet en aan de telefoon willen ze geen prijzen doorgeven.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

    Teveel! Net als alle body's in de Mediamarkt.

    Comment


    • #3
      Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

      Ik ben er vandaag nog geweest en het was 779eur.
      Zonder lens, gewoon de body dacht ik.
      www.knfotostudio.be

      Comment


      • #4
        Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

        wow das idd duur..
        bedankt

        Comment


        • #5
          Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

          Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
          Teveel! Net als alle body's in de Mediamarkt.
          Eigenlijk precies wat hun dubbelzinnige reclameslogans langs de wegen erheen beweren:
          "OP WEG NAAR DE GOEDKOOPSTE"
          de af te leggen weg is echter nog zééééér lang....als je de prijzen met die in sommige andere winkels vergelijkt, en al zeker die op 't net.

          Dré

          Comment


          • #6
            Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Eigenlijk precies wat hun dubbelzinnige reclameslogans langs de wegen erheen beweren:
            "OP WEG NAAR DE GOEDKOOPSTE"
            de af te leggen weg is echter nog zééééér lang....als je de prijzen met die in sommige andere winkels vergelijkt, en al zeker die op 't net.

            Dré
            Mediamarkt kan goedkoop zijn, maar is het niet altijd, dat heb ik al langer in't snuitje. Voor DVD-series zijn ze zeker de goedkoopste, oudere films ook, maar nieuwe releases niet. Wat fotoapparatuur betreft ga ik dan liever naar de Fnac, zie je het toestel binnen de maand ergens goedkoper, dan kan je het prijsverschil gewoon terugclaimen. Dit is iets wat velen niet weten omdat Fnac het niet meer gebruikt als zijnde reclame, maar ze doen (deden het overtijd toch nog) het toch, wel op voorwaarde dat je het kan bewijzen.
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

            Comment


            • #7
              Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

              In media markt hasselt staat de 350D met kitlens 555 euro, dat is toch een goeie prijs of niet ??
              Canon 400 D + grip + Speedlight 580EX II + omni bouncer + Canon 18 -55 + Tamron 18 -250 + Lowpro Compu trekker plus AW +2 x 8GB Ultra III Scandisk + Canon ixusII+ Statief

              Comment


              • #8
                Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                de prijzen van Mediamarkt lijken me hetzelfde als elders (Vandenborre, Photohall, ...)

                De eindereeksartikelen in de middengangen zijn wel zeer laag geprijsd maar iedere winkel heeft zo zijn stunts (Carrefour, Makro,...). Wat mij enorm opviel :

                een draagbare gps Mio250 voor slechts 155 € (ook eindereeks maar toch zeer laag, het lot moet op)

                De (overvloedige)verkopers lijken me zeer/te jong en zeker niet zo gepassioneerd voor hun rayon binnen de zaak.

                Ik denk dat er in Oostende een soort cash back was voor de 400d, gisteren toch.


                R
                Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

                Comment


                • #9
                  Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                  de prijzen van Mediamarkt lijken me hetzelfde als elders (Vandenborre, Photohall, ...)

                  De eindereeksartikelen in de middengangen zijn wel zeer laag geprijsd maar iedere winkel heeft zo zijn stunts (Carrefour, Makro,...). Wat mij enorm opviel :

                  een draagbare gps Mio250 voor slechts 155 € (ook eindereeks maar toch zeer laag, het lot moet op)

                  De (overvloedige)verkopers lijken me zeer/te jong en zeker niet zo gepassioneerd voor hun rayon binnen de zaak.

                  Ik denk dat er in Oostende een soort cash back was voor de 400d, gisteren toch.


                  R

                  Ze kennen er niksmendal van, en ze hebben het toestel waarover je uitleg vraagt 'toevallig zelf', en zijn er 'supercontent' van, en hebben hem zelfs 'getest op reis'...pfff

                  Anderzijds is die prijs van de 350 een goede prijs, zo'n dingen zijn dan wel nog de moeite, ma das ook bijna het enige. Een vriend van mij heeft door zijn nikon D50 gekocht voor 500euro en klaagt er niet van. Eenmaal had hij plots 'zwarte foto's, kreeg direct een vervangtoestel (D70) en die van hem is ondertussen weer deftig in orde.

                  kwestie van objectief te blijven
                  http://www.pbase.com/pedro81/root

                  Comment


                  • #10
                    Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                    Is MediaMarkt te vertrouwen??

                    Ik kan een Nikon D70s body kopen aan 499€, de moeite??

                    Of toch maar niet doen??

                    Greetzzz...
                    NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

                    ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

                    Comment


                    • #11
                      Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                      Is de site fotokonijnenberg.nl te vertrouwen? Iemand ervaring mee?
                      NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

                      ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

                      Comment


                      • #12
                        Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                        is zeker te vertouwen je kunt ook altijd heen rijden ik vind het altijd van om onde r het genot van een bak koffie daar wat te kijken en wachten tot ik aan de beurt ben
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                          Oorspronkelijk geplaatst door GIZMO81 Bekijk bericht
                          Ze kennen er niksmendal van, en ze hebben het toestel waarover je uitleg vraagt 'toevallig zelf', en zijn er 'supercontent' van, en hebben hem zelfs 'getest op reis'...pfff
                          Af en toe stap ik er ook es binnen, meestal als ik écht niks anders om handen heb, bvb. om de tijd tussen twee proffesionele periodes in te vullen.
                          Dan maak ik mij onledig met wat meeluisteren naar de "deskundige" uitleg die verkopers aan klanten ten beste geven. Hilarische tafereeltjes soms!
                          prototype van de Mediamarktverkoper:
                          • rotsvast geloven in je eigen fabeltjes
                          • steeds praten in de voorwaardelijke wijs. Als je dan eens voor schut wordt gezet door een mondige klant dan kan je je er nog altijd vantussen maneuvreren.
                          Alle respect voor die verkopers hoor, ze willen tenminste nog werken en ze wéten niet beter.
                          Mediamarkt echter, moet dringend meer energie stoppen in controlemechanismes om de competentie van de werknemers te screenen.
                          Volgens mij is de keten anders een kort leven beschoren.

                          Comment


                          • #14
                            Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                            snip... Mediamarkt echter, moet dringend meer energie stoppen in controlemechanismes om de competentie van de werknemers te screenen.
                            Volgens mij is de keten anders een kort leven beschoren.
                            zou niet weten waarom .. ze leven door de verkoop aan een gigantisch groot segment verbruikers die niet beter weten, wat kunnen hun die paar freaks die het wel weten hun nu schelen ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: prijs EOS 400D in Mediamarkt

                              Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                              Mediamarkt kan goedkoop zijn, maar is het niet altijd, dat heb ik al langer in't snuitje. Voor DVD-series zijn ze zeker de goedkoopste, oudere films ook, maar nieuwe releases niet. Wat fotoapparatuur betreft ga ik dan liever naar de Fnac, zie je het toestel binnen de maand ergens goedkoper, dan kan je het prijsverschil gewoon terugclaimen. Dit is iets wat velen niet weten omdat Fnac het niet meer gebruikt als zijnde reclame, maar ze doen (deden het overtijd toch nog) het toch, wel op voorwaarde dat je het kan bewijzen.
                              beetje zoals dit dus?


                              ze doen het tegenwoordig allemaal, enkel is het bij me'dia markt maar 2 weken...

                              en qua competenties van werknemers,... bekijk ook eens wat die mannen elke maand moeten bijleren/bijschaven om mee te kunnen, dit is best veel.
                              nogal wiedes dat niet elke verkoper evenveel weet als een andere verkoper op een bepaald vakgebied.
                              Je hebt best wel wat verkopers rondlopen met een hele bibliotheek vakkennis, je moet gewoon de juiste man voor de juiste produkten vinden...

                              oh en inderdaad, soms moet het gesprek van de verkoop aangepast worden aan het niveau/inzicht van de klant..., en dat kan soms heel 'dom' lijken voor een niet-leek.

                              Comment

                              Working...
                              X