Ik heb ook een vraag. Een heel belangrijke vraag.
'k ga inkopen doen en daarom heb ik jullie raad nodig.
Daarom ook deze reply.
De Carrefour heeft speciale aanbiedingen die echt interessant zijn.
Heel erg interessant.
Bij de Carrefour zijn de Pampers in aanbieding.
Hebben jullie nog Pampers nodig ? Ze zijn in aanbieding bij de Carrefour aan ongelofelijk lage prijzen.
Als jullie er nodig hebben breng ik ze mee.
Er is nog plaats in mijn auto om veel Pampers mee te brengen voor jullie.
Ik heb een veel grotere auto dan jullie. Dat is zeker. Zoniet de duurste, dan zeker de beste. Ook de grootste uiteraard.
Nee, dommerikken, het gaat niet over incontinentie verbanden. Nee. En ook geen maandverbanden. Waarom weet ik het altijd beter?
Het gaat over Pampers. Wel Pampers. Echte Pampers.
Maar jullie weten niet wat dat zijn, Pampers.
Incontinentieverbanden dat kennen jullie wel. Dat weet ik zeker.
Ik gebruik geen van beide hoor. Dat is achterlijk.
Wat doen jullie met die pampers. Baby's ?
Wie heeft er nou nog baby's.? Dat is toch ook achterlijk.
Wel zou ik graag willen weten welke Pampers jullie moeten hebben. Er zijn er in verschillende maten. Grote en kleine. Maar dat kunnen jullie wel al weten. Dat er verschillende maten zijn. Ik onderschat jullie niet hoor.
Daarom een vraag. Welke Pampers verkiezen Jullie.
Kom op. Doe niet flauw. Wees eens een man.
Leg eens uit welke Pamper jullie nodig hebben.
Zonder kunnen jullie toch niet hoor.
En niet onnozel doen hé. Mijn baby's krijgen de duurste pampers. Degenen die jullie niet kunnen betalen. Ik kan die wel betalen. Maar jullie? Dat is nog de vraag.
Kom op . Leg het me uit. Laat je niet doen. Pamperamateurkens.
Welke Pampers. Vertel !
@ Diene Marco : herken je de "speciale" technieken die je gebruikt......
De rode lap op de stier.... Speciale training gehad ? Mercuri.. dinges.. ?
En nu een vraagje van mij : Weet je wat één pixel is. Eentje maar.
Skitch (die .......... ach... laat die maan maar.)
Laatst gewijzigd door Skitch; 31 augustus 2004 om 02:40
Adobe Première Elements 11 + Corel Motion Studio 3D + Canon Legria HF G10 + Legria HF200 + Olympus LS-5 PCM recorder
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.
Duhh, natuurlijk geef ik zo veel als mogelijk steken onder water. Daar is het immers een forum voor. Ik wil een beetje een levendige discussie over de nut van altijd maar het toenemende aantal pixels.Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
![]()
Als je een saaie discussie prefereert boven een beetje pittige taal, dan moet je het komende weekend misschien eens op de koffie in het plaatselijke bejaardencentrum.![]()
Ik kan het dan ook bijzonder waarderen dat een groot aantal Zuiderburen zich persoonlijk aangevallen voelt en zich "verplicht" (blijft) voelen om steeds maar te reageren. Als de toonzetting van deze thread je niet aan staat, dan moet je er niet op reageren. Lijkt me duidelijk.
Maar de conclussie van deze thread is; meer pixels zijn niet per definitie zaligmakend, maar ze zitten ook niet in de weg. Je mag je nog wel (ook in België) op straat vertonen als je (nog) geen 8.5 mljn. pixels bezit. En wellicht kun je met een 1D ook nog wel aardige plaatjes maken.
Alleen de toon staat menigeen niet aan. Nou, het is niets persoonlijks, maar zo vatten jullie het wel op.Blijkbaar draait men in België liever er een beetje omheen, dan een duidelijk (wellicht enigszins bot) standpunt in te nemen. Ook prima, wat mij betreft.
Kevlar, Steldat, Skitch, Igor en wellicht vele anderen; het is nooit mijn bedoeling geweest jullie persoonlijk "aan te vallen", want zo beschouwen jullie het. Ik houd een rode lap voor en jullie duiken er met z'n allen gretig in. Dat doe je echt zelf, ik verplicht niemand ergens toe...![]()
![]()
Ondertussen is deze thread zo'n 2.105 x gelezen. Dat is niet heel slecht, best aardig zelfs. Het is dus een gevoelig onderwerp, zoals ik in mijn eerste post reeds voorspelde. Kom je aan iemand z'n camera, dan trap je 'm op z'n ziel...![]()
Laatst gewijzigd door di Marco; 31 augustus 2004 om 08:47
Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS
Je leest wel echt niets he van wat de mensen je antwoorden. Grappig en spijtig te gelijk. Het had echt een interessante discussie kunnen zijn.
Nu ja dat was je bedoeling dus niet. Je wou een levendige discussie over niets want je luistert niet naar wat de mensen je zeggen. Allee soms wel na 20 keer herhalen merk je het toch ergens op.
Als je echt een levendige discussie wou had je misschien kunnen reageren op de argumenten van anderen maar dat doe je niet je poneert maar. Dat is nutteloos en heeft niets met saai of wat dan ook te maken. Het is nutteloos.
Je slaagt er zelfs niet in om je eigen standpunt niet elke 5 sec te veranderen. Tja daarmee geef je jezelf natuurlijk bloot.
En dat noorderburen zuiderburen verhaal is heel grappig. Ik zit voor mijn werk vaak bij onze noorderburen en ik weet dat zij goed en direkt kunnen argumenteren over de feiten. Van jou heb ik hier nog niets in die aard gezien. Je lijkt wel helemaal geen noorderbuur. Ben je misschien een zuiderbuur van ons?
Oh en by the way ik heb me hier nog niet aangevallen gevoeld hoor. Zoek iets anders dat lukt misschien wel. Je weet nooit je kan mijn gevoelige plek misschien wel vinden. Maar eigenlijk moest je dat al weten maar ja vermits je de reply's niet leest.
Je krijgt van mij wel een titel en je gaat er waarschijnlijk nog fier op zijn ook.
di Marco de eerste officiele Troll op het BD forum
Hij komt hier niet om iets te leren enkel om te discussieren over niets als het effe kan.
Ps: Ik doe dit graag hoor zo discussieren dus we kunnen nog lang doorgaan. Je maakt het mij ook gemakkelijk door nooit op de feiten te reageren. Binnen een paar post moet ik nog enkel "Reeds beantwoord zie vorige reply's posten"
Pps : ik zie ook niet in waarom dit een gevoelig onderwerp zou zijn het komt hier elke maand wel eens aan bod je dacht toch niet dat je de eerste was die zoiets hier poste LOL
Het is aangetoond dat het een gevoelig onderwerp is, gezien de aantallen verhitte reacties.Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
Ook al zou dit onderwerp al diverse malen aan bod zijn gekomen, men blijft in overvloed reageren.
![]()
Ik heb immers nooit beweert dat je een idioot zou zijn als je een 8m.pixels camera aan zou schaffen. Je interpreteert het namelijk ganz verkeerd en blijft dat maar herhalen, tot vervelens toe. Ik stel alleen de vraag of je deze 8 m.pixels ook daadwerkelijk nodig hebt, of ook (nog) af zou kunnen met een "verouderde" 4 m.pixel camera... that's the question. Jij maakt er van "di Marco vindt iedereen met meer dan 6 m.pixels een idioot", dat zijn jouw woorden, niet de mijne (ook al denk jij van wel).
De kopregel "pixels, pixels en nog meer pixels, maar waarom" begreep je ook al niet. Je interpreteert deze kopregel alsof ik iedereen met vele pixels benoem tot randdebiel. Dat heb ik nooit gedaan, dat maak jij er van!![]()
Ik heb mijn standpunt overigens vanaf het openen van deze thread nimmer aangepast. Je begrijpt echter nog steeds de essentie van het onderwerp niet.Moet ik mijn (uiterst stabiele) standpunt nogmaals herhalen?
![]()
Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS
Kijk daar is ons trolletje weer. En weer heeft ie niets te zeggen dan zaken waarop al meerdere hem een antwoord gegeven hebben.
En zijn standpunt veranderd ie nog een beetje in de hoop de meubelen nog een beetje te redden.Doe zo voort zou ik zeggen.
Je hebt natuurlijk overschot van gelijk... De meeste mensen maken alleen maar fotos van 10 x 15 cm, zelfs dan zijn al de pixels boven de 3 milj overbodig..Maar goed, een beetje reserve is nooit slecht.. Dus lijkt me rond de 5 milj pixels meer dan voldoende..
En Ja, je vindt die toestellen op de tweedehandsmarkt, en ja de lens is belangrijker dan het overschot aan pixels...
Waarvoor dank! Duidelijk antwoord!Oorspronkelijk geplaatst door Feelke
![]()
Ik deel je mening volledig![]()
![]()
JA hoor Feelke maar probleem is dat ie dat al wist ondertussen maar hij kan er geen vrede mee nemen want dan moet ie iets anders gaan zoeken om over te gaan trollenOorspronkelijk geplaatst door Feelke
Geef mij dan eens concreet aan waar ik van mijn originele standpunt af zou stappen! Ik ben erg benieuwd, ik zie het namelijk niet. Volgens mij heb je een probleem met lezen.Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
![]()
Kevlar, ik denk dat jij een beetje aan het doordraaien bent. Misschien is het beter als je wat valium slikt en je niet meer druk maakt over deze thread.Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
![]()
Heb je wel goed geslapen, of zijn jouw frustraties van structuele aard?
Dan moet je er echt iets aan doen en wellicht een afspraak maken met de huisarts.
Laatst gewijzigd door di Marco; 31 augustus 2004 om 10:37
Allee ik speel nog eens mee.Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
quote 1 : De vraagstelling is dus, wat zijn die paar extra pixels waard, als je met de kwalitatief goede pixels van de 1D er ook kunt komen (op 40x60cm)
Ondertussen is dat : Ik stel alleen de vraag of je deze 8 m.pixels ook daadwerkelijk nodig hebt, of ook (nog) af zou kunnen met een "verouderde" 4 m.pixel camera... that's the question.
En hierop heb je meerdere post geleden ook al antwoord op gehad van meerdere mensen. Niemand heeft dit laatste zelfs ooit betwist. Maar zoals iemand anders zei je bent niet te stoppen. Je leest immers de reply's niet of je begrijpt ze niet dat zou ook kunnen. Maar dat betwijfel ik.
Zeker van structurele aard jong niets aan te doen. Over de thread heb je het hier natuurlijk niet. Maar ja dat interesseert je ook niet.Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
Ik ben van mening dat dit onderwerp niet meer gaat over het onderwerp, maar over doordrammen, niet lezen en maar herhalen. Ik zou zeggen stop hier maar mee.
Dit is in ieder geval mijn laatste bijdrage in deze thread.
Peter
Canonvijfdeemarkdrieenzevendee
je hebt 100% gelijkOorspronkelijk geplaatst door steldat
Duh! Heb je een topic nodig om tot die conclusie te komen?Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
Oorspronkelijk geplaatst door steldat
![]()
Do not feed the trolls
![]()
Fuji Digitaal fototoestel
Ja precies!Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
Stel ik in "quote 1" dat je een idioot zou zijn als je 8 mljn. pixels in huis hebt?
![]()
Ik zie het nergens staan, maar jij suggereert dat wel diverse malen..![]()
Jij leest blijkbaar niet wat er staat. Ik stel in beide quotes niets meer dan louter en alleen de vraag of je die extra pixels nu echt nodig hebt.![]()
Wellicht anders geformuleerd, maar er staat verder exact hetzelfde... alleen jij interpreteert het ganz verkeer..![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door di Marco; 31 augustus 2004 om 11:50
Jij begint er allerlei onzinnige zaken bij te halen, omdat je blijkbaar de stelling niet helemaal begrijpt. Daardoor is e.e.a. helemaal een verkeerde richting in gegaan.Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
Ligt aan jou, niet aan mij...
![]()
Handdoek in de ring geworpen!?Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor ik speel het spelletje gewoon mee. Want iets zinnigs wil jij hier toch niet uit halen dus het is gewoon een spelletje.Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
Maar je spelletje is niet zo interessant dat ik ervoor achter mijn PC blijf zitten hoor. Zo leuk is het nu ook niet.![]()
![]()
Zegt de man die zijn standpunt de hele tijd aanpast. LOL Spijtig dat het wel nooit over de grond van de zaak gaat.Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
Allee je kon toch zo ongeloofelijk goed nederlands maar het verschil tussen je 2 quotes zie je niet.Oorspronkelijk geplaatst door di Marco
. LOL
Dat van die idioten staat hier al veel vroeger zie reply 59. Ja das lang geleden die reply maar je hebt hem zeker nog niet gelezen.
Maar je doet het goed hoor nooit antwoorden en over iets anders beginnen alleen je valt de laatste tijd in herhaling het is tijd dat je wat nieuwe punten vindt want deze zijn allemaal al lang geleden beantwoord.
Laatst gewijzigd door j@n; 31 augustus 2004 om 16:54
Topic gesloten. Is verworden tot een zinloze, kwetsende thread.
Laatst gewijzigd door j@n; 31 augustus 2004 om 16:55