Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic tz60 - flits. Dringend!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic tz60 - flits. Dringend!

    Hallo allemaal!
    Enkele jaren geleden was ik vrij intensief bezig met fotografie maar mijn leven is nogal fel veranderd waardoor er bijna geen tijd meer was om mijn hobby uit te oefenen. Ik heb dan ook afscheid genomen van mijn spiegelreflex.
    Sinds kort ben ik in het bezit van een Panasonic tz60. Ik heb hem nog niet goed kunnen testen maar 1 ding valt me echt op. Als ik via de automatische stand foto's trek in het donker gebeurd het heel vaak dat hij geen flits gaat gebruiken. Bij foto's waar mensen opstaan zou dit toch welkom zijn. Weet er iemand of je dit ergens kan instellen of lukt dit echt niet via de automatische stand? Ik vertrek morgen op vakantie en heb de tijd nog niet gehad om het toestel beter te leren kennen. Tips zijn welkom! Bedankt!

  • #2
    Re: Panasonic tz60 - flits. Dringend!

    Bij volledige automatische stand kan altijd flitsen niet worden ingesteld. Gebruik daarvoor de P mode.
    Dan achteraan op menuset knop, op het flitser symbooltje drukken. Dan verschijnen op het scherm
    verschillende flitser symbolen, met cursor (op menuset knop), kan men dan "Flitser flits altijd", instellen.
    Rudi
    Last edited by rudimaes; 12 mei 2015, 06:47.

    Comment

    Working...
    X