Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34

Discussie: Panasonic FZ1000

Standaard Re: Panasonic FZ1000

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
    Ik heb die van mij ook nog steeds en ik denk niet dat hij gauw zal vervangen worden!

grtz

Templar
    Bij mij is dat net hetzelfde, ik ben nog steeds heel tevreden van mijn FZ1000
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cypho Bekijk bericht
    Bij mij is dat net hetzelfde, ik ben nog steeds heel tevreden van mijn FZ1000
    Hier idem dito.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Ik denk er ook stevig over na om mijn materiaal te vervangen door 1 goeie allrounder. De eerste lenzen zijn de deur al uit, hopelijk de rest ook nog en dan eens rondkijken naar een nieuwe.

De sony rx iii of iv steken m'n ogen wel wat uit, maar aangezien ik hoe langer hoe minder tijd heb om te fotograferen en eigenlijk maar een fotografke van keske schiet ben, kan ik de aankoop van zo'n duur toestel niet verantwoorden voor mezelf.

Hopelijk kan ik na de aankoop van de fz1000 terug wat meer tijd vrijmaken om te genieten van fotografie zonder al het gesleur en gedoe met lenzen.

De toestellen zijn inderdaad tot bijna 100 euro goedkoper als je ze via Duitsland bestelt, iemand enig idee van goeie, betrouwbare duitse sites? Heb ook al eens tweedehands gekeken, maar de meeste schommelen nog rond de 475 euro of meer en dat vind ik dan precies nogal veel als je ze online voor 555 euro kan bestellen in Duitsland.

Kristof

Standaard

Amazon.de is zeer betrouwbaar....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Amazon.de is zeer betrouwbaar....
    Klopt, ik koop er ook regelmatig...

Het is dan toch een tweedehands panasonic fz1000 geworden. 450 euro met tas en UV filter erbij en nog 1,5 jaar garantie en dat alles vlak achter m'n hoek. Dat was toch te mooi om te laten liggen.

Toestel ter plekke zo grondig mogelijk getest en geen mankementen of problemen opgemerkt, dus sinds 2 dagen ben ik ook de trotse eigenaar van een fz1000.

Nu maar eens eerst zorgen dat ik wat wegwijs geraak in het toestel want heb de indruk dat hij toch heel wat meer functies heeft dan m'n sony a57 en een overstap van merk gaat toch een beetje gepaard met starten van nul, heb ik 't gevoel.

Maar goed, van zodra ik wat tijd kan vrijmaken wet ik dus wat gedaan.

Kristof

Proficiat met je aankoop je zal er geen spijt van hebben...het is een toptoestel waar ik al een paar jaar geniet van heb
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Hi, de kogel is door de kerk en ga toch maar voor de FZ2000 gaan.
    Echter momenteel bij Amazon.de niet leverbaar, wacht op mail waneer deze kan geleverd worden.

Vraagje:
    Is het noodzakelijk om een UV-filter bij te kopen, al dan niet als lens bescherming?
    Onlangs werd op het forum een vraag gesteld betreffende de volgende SD kaart: Samsung EVO Plus 128GB micro SD geheugenkaart 100MB/s
    De 64GB versie heeft een R/W 100/60 MB/s, is deze schrijfsnelheid van 60 MB/s voldoende of maakt dat verschil weinig uit.

Feitelijk zal ik geen SD - en al helemaal geen micro - van "Samsung" voor de werkelijke digitale toestellen gebruiken. (gebruik van adapters wat dit betreft kan tegen werken in de breedste zin des woords)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. [ Panasonic ] Panasonic fz1000
    Door Treez* in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 april 2017, 14:36
  2. Panasonic DMC-FZ1000
    Door Djivan in forum Camera's
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 juli 2016, 23:00
  3. Panasonic DMC-FZ1000
    Door fotokijker in forum Camera's