Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oplaadbare batterijen + netsnoer

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oplaadbare batterijen + netsnoer

    Waar kan ik oplaadbare batterijen kopen en een snoer om die batterijen in de camera op te laden? Ik heb een Canon Powershot A40 dus.
    Greetz Kris
    Canon Powershot A70
    http://www.pbase.com/krisv

  • #2
    Kris als je in de "search"-functie van dit forum de woorden "GP powerbank" of "batterijen" ingeeft dan ga je al veel informatie vinden.
    Ik zelf heb uiteindelijk gekozen voor de GP powerbank smart. De ansmann nog over getwijfeld, maar was niet zo gemakkelijk te vinden en was duurder. Daarbij komt nog dat de GP zeer vlug is.

    Wat bedoel je eigenlijk met " een snoer om die batterijen in de camera op te laden?"
    Groetjes
    Patrick
    Mvg
    Patrick
    Fuji S602Z

    Comment


    • #3
      in bijna iedere foto winkel die een beetje uitgerust is vind je GP powerbank of zeker als er in uw buurd een Foto halle winkel is maar inderdaad GP is ongeveer het beste merk of ook als je een makro in je buurd hebt daar koop ik ze gewoonlijk
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Ik bedoel een snoer zoals je je gsm oplaat als je die in een stekker steekt.
        Greetz Kris
        Canon Powershot A70
        http://www.pbase.com/krisv

        Comment


        • #5
          De batterijen die in je fototoestel zitten, en dus bij de canon A40 zijn van het type AA, kun je volgens mij alleen extern opladen. Bij een GSM ligt dat anders, maar ook dan zit er tussen het snoer en het stopcontact een transfo. Je kunt ook een transfo kopen voor ieder digitaal fototoestel, maar dit is speciaal gemaakt voor dit specifiek toestel. Het zijn transfo's welke een hoge amperage kunnen leveren. En ze zijn eigenlijk bedoeld om je batterijen te sparen wanneer je bijvoorbeeld foto's gaat afladen naar je PC.

          Groetjes en ik hoop dat je iets aan de uitleg hebt. En moest de uitleg niet correct zijn, dan hoop ik dat iemand mij verbetert.
          Mvg
          Patrick
          Fuji S602Z

          Comment


          • #6
            de GP Powerbank batterijen vind je ook in de Colruyt (1800mAh aan 20 euro) en de lader is er misschien niet altijd, maar kan je wel bestellen. ook in (alle ?) Brico-vestigingen vind je ze.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Ik gebruik zo'n 3 sets van 4 stuks 1800mAh + de smart lader en ze bevallen me perfect. Bovendien is mijn S2 raar maar waar zuiniger met energie verbruik dan de vorige S1. En wat nog toffer is ik kan die CR123A'tjes eruit laten
              Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

              Comment

              Working...
              X