Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ontevreden over vosonic x-drive (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ontevreden over vosonic x-drive (1)

    beschik sinds enige tijd over de vosonic x-drive (in belgië aangekocht !), maar ben zeer ontevreden over batterij. Zelfs na een flinke oplaadbeurt van 8H en meer, houdt het ding het maar een goeie 25 minuten vol voor een transfer van een 800 MB. Daarmee gaat elk voordeel van autonomie verloren.
    Enig idee of het mogelijk is om de batterijen te vervangen? Zo ja, waar?

    erwin

  • #2
    Vasa vertelde me dat de batterij van de X-drive (1 of 2) in 't begin wel niet over zijn volle capaciteit beschikt
    heb je em al vele keren geladen ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      ik heb de batterij tot dusver een tweetal keer voor meer dan 8 uur opgeladen...
      ben nu een derde keer bezig...

      Comment


      • #4
        Onbegrijpelijk, ik doe met 1 lading meer dan 2 uur hoor! Dusse... gevalletje garantie?

        ps, ik heb hem slechts 1 x 8 uur geladen, daarna gewone laadtijd aangehouden

        Comment


        • #5
          Ik zou toch nog een paar herlaadbeurten afwachten, het zou best kunnen dat de batterij nog moet roderen

          En anders inderdaad terug naar de winkel! Vermits je toch aangekocht hebt in Belgie, kan dat geen probleem zijn. En je zeker niet laten afschepen door de verkoper(s)!!

          Comment

          Working...
          X