Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus µ[mju:] TOUGH-8000 VS. Panasonic Lumix DMC-FT1 silver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus µ[mju:] TOUGH-8000 VS. Panasonic Lumix DMC-FT1 silver

    Beste,

    Ik zoek een goed alround fototoestel dat toch ook behoorlijke prestaties levert op macro fotografie (binnenhuis metalen voorwerpen fotograferen) en scherpte van grotere afstanden.
    Het moet absoluut niet te vergelijken zijn met een spiegelreflex, maar een gewone simpel compact fototoestel dat liefst vanal waterdicht (of toch tegen een fikse regenbui) is en dat kan blijven presteren in een zanderige omgeving.
    Deze zal gebruikt moeten worden tijdens buitenwerk in zandhopen en kuilen waar een plotse regen bui best onverwacht kan komen...

    Daarom is mijn blik gevallen op de W80
    Deze staat momenteel in promotie met een 4GB kaartje voor 250euro.
    En dat is ongeveer het budget dat ik kan vrijmaken voor zo'n fototoestel.

    Ik weet het voor jullie gaat zoiets slecht zijn voor wat ik wil. Maar voor mij is nogal snel iets spectaculair...

    Welke raden jullie mij aan?

    Groeten
    Via via ben ik hier bij uitgekomen, en blijkbaar ben ik in de mogelijkheid om hier te bestellen. En dat scheelt veel in prijs, maar welke zou voor mij de beste zijn?
    Of misschien toch de W80?
    Want van al dat technisch gedoe snap ik niets, en er is veel te veel keuze...

    Groeten



    http://www.pixmania-pro.be/gui_web/c...cleId[]=719543

  • #2
    Re: Olympus µ[mju:] TOUGH-8000 VS. Panasonic Lumix DMC-FT1 silver

    Oorspronkelijk geplaatst door jeroen V. Bekijk bericht
    Via via ben ik hier bij uitgekomen, en blijkbaar ben ik in de mogelijkheid om hier te bestellen. En dat scheelt veel in prijs, maar welke zou voor mij de beste zijn?
    Of misschien toch de W80?
    Want van al dat technisch gedoe snap ik niets, en er is veel te veel keuze...

    Groeten



    http://www.pixmania-pro.be/gui_web/c...cleId[]=719543
    ik heb de W80 en de olympus mju 850sw en de panasonic FT1 alledrie al eens kunnen testen.
    De Panasonic steekt er met kop en schouders bovenuit, op alle vlakken. De olympus was schandalig slecht, en de W80 is niet slecht, maar doet op alle vlakken onder voor de FT1 (behalve zoomsnelheid, die is fantastisch snel bij de pentax)
    5DmkIII en wat glas

    Comment

    Working...
    X