Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus c4000z

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • olympus c4000z

    Heeft iemand al ervaring met deze camera ( buiten verwijzing naar links zoals Steve's digicam etc )?
    Graag uw reacties ivm aankoop, gebruik, fotokwaliteit en dergelijke.

  • #2
    Hallo Bosprotter,

    Ik ben sinds 2 maanden (na lang wikken en wegen) de bezitter van een Oly C-4000Z. Ik ben daar heel gelukkig mee, maar ik kan niet vergelijken daar dit mijn eerste toestel is.
    Ik heb wel de handleiding grondig doorgenomen zodat ik een inzicht kreeg in de menu's.
    In de automatische mode heb ik mooie foto's gemaakt zowel binnen als buiten.
    Als enige negatief punt kan ik vermelden dat de lenskap moet afgenomen worden vóór het aanzetten van het toestel.
    Ik heb mijn toestel bij een handelaar in Belgie gekocht. (Ik koos voor persoonlijke service en betaalde wel meer (ik heb wel een korting van 10% bedongen) dan via het net of in het buitenland)
    Bedenk dat naast het toestel (799 euro -10%) ook batterijen (+/- 16 euro per 4), een lader (+/- 20 euro), een groter opslagmedium (+/- 90 euro voor 128 MB) en een tasje (+/- 20 euro) dient bijgekocht worden.
    Wat de fotokwaliteit betreft ben ik zeer tevreden. Ik heb scherpe foto's. Maar als de foto's afgedrukt worden is het fotolabo een belangrijke factor. Ik deed een mini test en de kleuren-contrast-kwaliteit verschilt niet alleen tussen de labo's maar zelfs binnen hetzelfe labo. (Lees er meer over op dit forum binnen enkele dagen)
    Op volgend adres kunt U gebruikers-meningen lezen:
    http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=oly_c4000z

    Gilbert
    Gilbert
    Olympus C4000Z

    Comment

    Working...
    X