Beste iedereen!
Ik heb net een olympus camedia C-300 zoom bij topvision besteld. Echter, Ik heb omtrent de kostprijs nog een vraagje; Op de website van topvision staat de camera (C-300 zoom) voor slechts iets meer dan 250 € aangegeven, terwijl z'n kleinere broertje de C-220 zoom nog 50 euro meer kost. De C-300 is nog maar recent uitgekomen. Vandaar mijn vraag: Kan ik voortgaan op de prijs op de website aangegeven? Dus het bedrag dat ik via banktransfert betaald heb is dat eigenlijk wel de juiste prijs? (met 16€ transport kwam dat op 272 euro!)
Bedankt voor jullie hulp alvast!
Gr Daniel
Daniel,
Ik vermoed dat je een foutje had bij het posten.... 3 indentieke topics leken me wat veel. Heb er daarom 2 gewist.
Ter info,
Peter
Daniël,
Gisteren kreeg ik de folder van Top Camera in mijn bus. De C-300 staat daar vermeld voor €529. De C-220 voor €379...
Ik ben ook van plan een digitale camera te kopen en die C-300 staat ook op mijn lijstje...
Kun je me even die website doorgeven van Topvision? Alhoewel ik toch moeilijk kan geloven dat zij dat toestel aan zo'n lage prijs kunnen verkopen...
Groetjes,
Canon 550D - 15-85 f/3.5-5.6 IS USM
gianni.smugmug.com
Ongelofelijk maar waar!
Zie maar op www.topvision.lu
kijk daar bij digitale camera's .. compact en neem blz 5
Daar zult ge de C-300 zien staan voor rond 250 euro!
U zult wel een week moeten wachten denk ik.
groeten
Daniel
DanielOriginally posted by Daniël
Ongelofelijk maar waar!
Zie maar op www.topvision.lu
kijk daar bij digitale camera's .. compact en neem blz 5
Daar zult ge de C-300 zien staan voor rond 250 euro!
U zult wel een week moeten wachten denk ik.
groeten
Daniel
Lijkt me toch foutje, met alle Olympus camera's zijn ze duurder dan andere, alleen met die C-300, kijk eens bij www.d95.nl, heb ik ook mijn Olympus vandaan, perfecte service.
Anneke
Misschien wel, maar ik heb de mijne al besteld bij topvision! Heb per email factuur van 272 euro gekregen én betaald!
Foutje of niet, ik heb de prijs voor de C-300 betaald zoals ze gevraagd hebben.
Hey,
Ik heb zopas ook de C300 bestelt bij topvision: Totaal 272€
Hopelijk is het geen fout of zit er nergens een addertje onder het gras.
Daniel laat eens iets weten hoe het bij jou verder gaat met je besteling !!
P.S. Is het normaal dat de prijs van de camera,zonder verzendingskosten wijzigt naargelang het land dat je kiest?
greetz,
Ok , zal ik doen!
Ik vraag me ook af waarom België duurder is dan sommige omliggende landen. Ik denk dat ze bij Topvision goed weten dat we anders bij lokale verdelers veel meer betalen dan bij hen. Het verschil ligt bvb in Duitsland veel lager dan hier (meer concurrentie).
Hallo,
Het prijsverschil naar de verschillende landen komt voort uit de verschillende BTW tarieven die in elk land gehanteerd worden.
Groetjes Pietje
µOriginally posted by Pietje
Hallo,
Het prijsverschil naar de verschillende landen komt voort uit de verschillende BTW tarieven die in elk land gehanteerd worden.
Groetjes Pietje
Dat zal het zijn![]()
Ze hebben dus de fout ontdekt bij TopVision, de camera kost dus 345€ ipv van 272€. Al blijft hij toch nog het goedkoopst te vinden bij hun.
Jammer,![]()