Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D70S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon D70S

    graag wil ik jullie advies:ik kan een nikon D70S kopen voor de prijs van 475 EURO voor de body alleen,deze is 1,5 jaar oud en in perfecte staat met handleiding en alles erbij.nu mijn vraag is dit een goede prijs voor dit toestel of moet ik naar iets anders uitkijken.graag jullie advies

    groeten marc

  • #2
    Re: nikon D70S

    Lijkt me heel redelijk als je weet dat je toch gemakkelijk 1000€ betaalt voor een nieuwe met kitlens.

    Conditie is natuurlijk dat hij in orde is, dus zeker testen!

    Comment


    • #3
      Re: nikon D70S

      Oorspronkelijk geplaatst door boxer1
      graag wil ik jullie advies:ik kan een nikon D70S kopen voor de prijs van 475 EURO voor de body alleen,deze is 1,5 jaar oud en in perfecte staat met handleiding en alles erbij.nu mijn vraag is dit een goede prijs voor dit toestel of moet ik naar iets anders uitkijken.graag jullie advies

      groeten marc
      Hoi marc,

      Volgens mij hebt je het over een D70 ( zonder s ? )
      Ik dacht dat D70s nog geen jaar uit was?

      Comment


      • #4
        Re: nikon D70S

        Een D70S-body uit grijze import kun je nu al krijgen voor 750 euro inclusief de BTW. ALs het echt een D70S is lijkt me de prijs aantrekkelijk. Wel even goed nakijken of ie helemaal in orde is. Overigens moet je wel bedenken dat een nieuwe kitlens vrij kostbaar is als je 'm los van de body aanschaft. Dus je moet hoepen dat je voor pakweg 200 euro nog een tweedehands kitlens te pakken krijgt. Zorg er ook voor dat je alle toebehoren krijgt: een losse accu en een acculader zijn ook niet gratis.

        Groeten, Miriam

        Comment


        • #5
          Re: nikon D70S

          IPV de kitlens zou je ook de Sigma 18-200mm voor iets meer dan €300 kunnen overwegen,
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: nikon D70S

            ik dacht dat de man mij vertelde dat het toestel is geupgrade van D70 naar D70S of kan dit niet?en op wat moet ik letten moest ik dit kopen.ben maar een begineling op foto gebied,wil er wel mijn hobby van maken.

            groten marc

            Comment


            • #7
              Re: nikon D70S

              Nah, dan is het toch gewoon een D70. De beste man bedoelt dat de nieuwe firmware is geïnstalleerd. Maar die is helemaal gratis dus is het niets meer dan een D70.

              Groeten, Miriam

              Comment

              Working...
              X