Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D4 officieel aangekondgd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D4 officieel aangekondgd

    Het nieuwe vlaggeschip van Nikon is eindelijk aangekondigd.

    http://www.nikon.com/news/2012/0106_flagship_01.htm
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

  • #2
    Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

    Zat er aan te komen he . . . maar mijn Nikon D3S zal nog wel enkele jaren moeten meegaan . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Zat er aan te komen he . . . maar mijn Nikon D3S zal nog wel enkele jaren moeten meegaan . . .
      Als ik de specs lees is er niet echt iets wat mij overtuigd om een overstap te doen, ook al had ik er de centen voor. En eerlijk gezegd ik zat er ook niet op te wachten, naar uit te kijken.
      Heb niet echt 10frames/s nodig. De D3s is een vlaggeschip en om die buiten te zetten en de D4 binnen te halen is eigenlijk wel zonde.
      Had eigenlijk wel iets revolutionairders verwacht. Maar dit opent deuren naar verwactingen naar de D5 toe

      De D4 kan wel een optie zijn voor mensen die van het lagere niveau (niet slecht bedoeld en lees dus DX) naar FF willen overstappen, maar dan zal die 800 Euro meer in deze crisistijd zeker niet overhalend werken.
      Ik vermoed an ook dat wie met honger op een overaanbod van tweedehands D3.. zit te wachten, nog lang honger zal mogen hebben.

      Ik zoek wel een toestel dat mooie foto's maakt . Wat wordt me aangeraden ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

        Eindelijk zou ik zo zeggen, nu alleen nog wachten tot de D400 uitkomt ter vervanging van mijn D300, als het de moeite is natuurlijk.
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

          vlugge besluiten over "niet de moeite" ... mss heeft deze wel waanzinnig mooie kwaliteit op hoge iso"s ... veel betere fosus ... belichting ... zijn toch wel wat zaken veranderd ... afwachten denk ik ...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

            Ongetwijfeld verlegt dit toestel weer een heel aantal grenzen en laat het toe om in nog extremere omstandigheden goede foto's af te leveren. Knap van Nikon en hopelijk druppelt deze technologie snel door tot in de lagere reeksen.

            Uiteindelijk had ik toch graag meer innovaties gezien zoals een lichtere carbon fibre body en eventueel een modulair design of zelfs mirrorless met hybride AF. Let wel: geen verandering om de verandering maar enkel indien dit een vooruitgang in prestaties inhoudt. En hoe graag het sommigen wel verkondigen, is dat momenteel blijkbaar nog niet aan de orde

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

              En nog ontbreken er zaken zoals bvb een ingebouwde GPS ontvanger.
              Dat gedoe met een kabel via de GP1 is rommel. Als een compact dat kan moet zo een toestel dat toch ook kunnen.
              Verder is er een netwerkconnector (RG45) dit neemt meer plaats in dan de GPSmodule, vervang die netwerkaansluiting door WIFI ......

              Dit zijn mijn eerste indrukken .......

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                Concurrentie voor de Canon 1D X ?
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                  http://www.dpreview.com/articles/779...on-d4-overview

                  ziet er toch wel leuk uit... Real netwerk connectie en remote over internet webbased management...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                    Iemand de samples van Joe McNally al gezien?



                    en zijn blog

                    It’s here, officially. Which I’m sure is bringing a smile to the face of many […]

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                      Geen revolutie zoals de D3 er een was, maar het lijkt wel een mooie stap vooruit. Ik bemerk toch een aantal héél leuke features! Go Nikon
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                        Het is aardig om te zien dat zowel Nikon als Canon met hun nieuwe prof. camera's de pixelrace niet extra aanjagen.
                        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          .........

                          Ik zoek wel een toestel dat mooie foto's maakt . Wat wordt me aangeraden ?
                          een Canon.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                            de extra's met de wt5 erop!!!

                            bets wel fijn shooten via Iphone of Ipad!!!

                            sponsors mogen zich steeds melden hoor!!
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D4 officieel aangekondgd

                              Als ze nu maar snel met die D800 komen
                              2 x Nikon Z6 met wat glas
                              www.janvanginkel.be

                              Comment

                              Working...
                              X