Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 775 of HP PhotoSmart 720

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix 775 of HP PhotoSmart 720

    Ik kan deze krijgen aan dezelfde prijs, Welke is aan te raden? De Nikon is wel 2de hands, ongeveer 1j oud. De HP is splinternieuw.

  • #2
    Ik kan niets zeggen over de hp, maar mijn schoonouders hebbben de coolpix. Ervaring: de coolpix heeft m.i. een trage bediening (menustructuur, opstarten,....), hetgeen mij nogal stoorde (heb zelf een canon A40 die veel sneller is op dat gebied).

    heeft wel vrij goede macrofunctie (in tegenstelling tot a40 die moeilijk dichtbij kan focussen )
    www.jeverphotography.be
    D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

    Comment


    • #3
      Ik heb ondertussen mijn keuze al gemaakt en het wordt een Canon PowerShot A60

      Comment


      • #4
        dit is zeker goede keuze; ben zelf zeer tevreden van mijn A40.
        Misschien opteer je toch beter voor de A70. Met mijn A40 (2 megapixels, zoals de A60) zijn ontwikkelde foto's op 15x10cm formaat zeer goed, maar als je ze klein beetje vergroot (bv 13x18) zie je dat ze niet zo scherp meer zijn.
        Afhankelijk van meerprijs, zou ik dus toch kiezen voor 3 megapixels.. (niet dat ik iemand ben die "kick" op megapixels, maar een klein beetje reserve hebben kan geen kwaad..

        Originally posted by w0lfj3
        Ik heb ondertussen mijn keuze al gemaakt en het wordt een Canon PowerShot A60


        www.jeverphotography.be
        D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

        Comment

        Working...
        X