Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 17-55 f/2.8G AF-S DX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 17-55 f/2.8G AF-S DX

    Heeft er iemand ervaring met deze lens ?


    Weet er iemand een review met test-foto's staan.

    Is deze lens reeds verkrijgbaar, zo niet, vanaf wanneer wel ?

    Alvast bedankt
    Panoramix

  • #2
    Ik denk dat ze nog niet op de markt is maar pas ergens voor de komende lentemaanden aangekondigd is.(was eerst wel vroeger voorzien maar zoals gezegd uitgesteld naar April-Mei).

    Revieuws heb ik er nog niet van gezien of gelezen maar aangezien het een DX-lens is (en dus speciaal ontwikkeld voor digitale Nikons) zal dat wel een goede lens zijn,maar dit is puur een veronderstelling.Kost ook redelijk wat;iets van een dikke 1500 Euro Dan mag je al kwaliteit verwachten voor die prijs.
    De range lijkt me in elk geval interessant!
    Danny's Photosite

    Comment


    • #3
      Is inderdaad nog niet leverbaar en er zijn bij mij weten nog geen reviews van (Nikon heeft zelfs zelf nog geen testexemplaren).
      Kwaliteit? Gezien de prijs en de specs. (en de reputatie van Nikon) verwacht ik hetzelfde als de 17-35 en die is goed!
      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

      Comment


      • #4
        Aanvulling:
        Verwachte leverdatum: medio april.
        Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

        Comment


        • #5
          Zal inderdaad moeilijk zijn een review te vinden als de lens nog niet bestaat . Bedankt voor de info.
          Panoramix

          Comment

          Working...
          X