Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

    Zopas gezien op Nikon suport site.
    D200 2.01
    Info over deze firmware-update

    Deze download voert een update van firmware A en B van de D200 uit naar versie 2.01. Wanneer u deze firmware-update uitvoert, moet u zowel firmware A als firmware B bijwerken. Als u alleen een upgrade van firmware A of B uitvoert zonder ook de andere upgrade uit te voeren, kan de correcte werking van uw camera niet worden gegarandeerd.

    Deze firmware lost een probleem op dat in uitzonderlijke gevallen ertoe leidt dat de batterijaanduiding tijdens opnamen gaat knipperen, ongeacht het niveau van de lading van de batterij.


    Voor de D80 1.11

    Deze download voert een update van firmware A en B van de D80 uit naar versie 1.11. Wanneer u deze firmware-update uitvoert, moet u zowel firmware A als firmware B bijwerken. Als u alleen een upgrade van firmware A of B uitvoert zonder ook de andere upgrade uit te voeren, kan de correcte werking van uw camera niet worden gegarandeerd.

    Deze firmware lost een probleem op dat in uitzonderlijke gevallen ertoe leidt dat de batterijaanduiding tijdens opnamen gaat knipperen, ongeacht het niveau van de lading van de batterij.


    Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

  • #2
    Re: Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

    Voila.
    Upgrade op men D200 gezet.
    De B firmware duurde wel lang ik had al de tijd om een tas koffie te gaan halen.
    Na firmware upgrade lijkt alles te werken het enige verschil dat ik zie is dat mijn batterij info iets optimistischer is dan voorheen.
    lucv.be - instagram - facebook

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

      hoe noodzakelijk is het om dit te doen??

      Wat als je dit niet doet?? Uw toestel zal toch niet plots ophouden met werken veronderstel ik

      Nikon stuff and more ...
      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

        zolang je geen probleem hebt vastgesteld lijkt het niet nodig dit te doen...
        Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

          In september is mijn D200 binnengeweest bij Procirep voor nazicht + reinigingsbeurt. De software werd geupgraded van 1.00 naar 2.00.

          Sindsdien af en toe probleem met batterij aanduiding, ondanks geladen batterij. Voordien nooit een probleem gehad!

          Heb nu de upgrade naar 2.01 uitgevoerd, en hoop dat alles nu opgelost is.

          Groetjes, Wim
          Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
          Fujifilm X100V - Sony RX100M3

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Firmware Nikon D200 & D80

            Hier zat ik al lang op te wachten. Ik had de laatste tijd erg vaak die knipperende batterij. Ben benieuwd dat het nu opgelost is.
            Fuji Q1

            Comment

            Working...
            X