Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

    Ik heb gisteren mijn camera D800 2499€ betaald 0 clicks, mooie zaak perfecte service met deskundige en vriendelijke uitleg
    Kijk ook eens bij studio 73 daar geven ze tot eind okt 5j garantie, 100€ voucher en een rugzak
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

      Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
      Ik heb gisteren mijn camera D800 2499€ betaald 0 clicks, mooie zaak perfecte service met deskundige en vriendelijke uitleg
      Kijk ook eens bij studio 73 daar geven ze tot eind okt 5j garantie, 100€ voucher en een rugzak
      En is 90€ duurder.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        En is 90€ duurder.
        Idd maar dan had hij wél een nieuw toestel gehad.....
        D800 en een goed glasservies

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

          Is nog niet zo zeker ...

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

            Oorspronkelijk geplaatst door jozef68 Bekijk bericht
            idd maar dan had hij wél een nieuw toestel gehad.....
            foutje en verwijderd !
            Last edited by guido.g; 8 oktober 2012, 12:41.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

              Oorspronkelijk geplaatst door fenderke Bekijk bericht
              Is nog niet zo zeker ...
              Ze verkopen niet allemaal 2e hands toestellen zoals MM.
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                ben terug naar MM gegaan.
                ze hebben mij zonder probleem een nieuw toestel gegeven.
                Daar getest en geen klicks op de teller.

                ik kon kiezen en ook gewoon het geld terug maar ben voor het toestel gegaan.

                nu na even gepraat te hebben met de verantwoordelijke is mij wel wat duidelijk geworden:

                Je bent pas zeker dat je toestel nieuw is als je het test.
                Dit toestel had bij elke nikon verdeler verkocht kunnen worden.

                alle toestellen die bij MM terug gebracht worden worden natuurlijk ook ingelezen.
                Mijn toestel was nooit teruggebracht. hoe het aan de 800 clicks kwam weet niemand (kan natuurlijk een demotoestel zijn maar waarom zouden ze 2 D800 als demo gebruiken, alles kan natuurlijk maarja.)

                wat wel kon was het volgende.
                toestel wordt verkocht bij winkelier A, klant doet toestel terug, toestel gaat naar Nikon, bij Nikon gaat iets fout en gaat naar winkelier B.

                blijkt frequent zo te gaan. (hij persoonlijk had het niet over Nikon maar over een apple product.)

                de vraag is Hoe nieuw is nieuw?

                ik heb vorige week een Galaxy S3 gekocht. was die nieuw??
                zit in die nieuwe wagen geen GPS systeem dat ooit mss eens is terug gebracht, wordt nagekeken, perfect bevonden en nieuw in een auto W gezet.
                Als je een tv koopt is die nieuw? hoe weet je dat?

                ik zeg niet dat het is maar Konijnenberg (of anderen)kan PERFECT een demotoestel als nieuw verkopen.
                je moet ook zo denken wij zijn "freaks" wij aan clicks tellen.
                mijn ouders weten niet eens wat clicks zijn hoor.

                ik kan mij niet voorstellen dat er geen winkeliers zijn die een camera moeten aankopen, als demo gebruiken en niet als nieuw verkopen.
                Dit zou een veel te groot verlies betekenen.

                voor mij is het duidelijk, als ik een nieuw toestel koop dan neem ik mijn Sd kaartje mee en doe een test in de winkel zelf.
                net zoals ik, en velen, dit al doen als ze een lens kopen om na te gaan of die wel juist werkt.

                bij een toestel kan je nog nagaan of het nieuw is maar ik kan niet zien of eens lens al gebruikt is of niet hoor.

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                  Zonder problemen nieuw toestel gekregen of geld terug ... ! Daar denken ze bij foto Rubens (Studio 73) anders over !

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                    Oorspronkelijk geplaatst door fenderke Bekijk bericht
                    Zonder problemen nieuw toestel gekregen of geld terug ... ! Daar denken ze bij foto Rubens (Studio 73) anders over !

                    Inderdaad heb ik daar ook aan de hand gehad.
                    Een lens van een week oud namen ze niet meer terug :'(.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                      Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
                      Inderdaad heb ik daar ook aan de hand gehad.
                      Een lens van een week oud namen ze niet meer terug :'(.
                      Was dat ook omdat het geen nieuwe was?



                      Zonder problemen nieuw toestel gekregen of geld terug ... ! Daar denken ze bij foto Rubens (Studio 73) anders over!
                      hebt u het dan al voorgehad?
                      D800 en een goed glasservies

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                        Toch is naar mijn mening een toestel wat gebruikt is niet nieuw, en is MM verantwoordelijk voor de verkoop van hun spullen en dus verantwoordelijk voor hetgeen ze verkoopt. Netjes dat je de mogelijkheid hebt gekregen om een nieuwe te kiezen.
                        Je maakt een vergelijk met allerlei andere app. waarvan we idd niet weten of dat nieuw is of niet.
                        Bij een fototoestel kun je dat eenvoudig weg zien/uitlezen, heeft niets met "freaks" te maken.
                        Een auto die nieuw gekocht wordt heeft ook geen 1000km op de teller.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                          Oorspronkelijk geplaatst door franske013 Bekijk bericht
                          Toch is naar mijn mening een toestel wat gebruikt is niet nieuw, en is MM verantwoordelijk voor de verkoop van hun spullen en dus verantwoordelijk voor hetgeen ze verkoopt. Netjes dat je de mogelijkheid hebt gekregen om een nieuwe te kiezen.
                          Je maakt een vergelijk met allerlei andere app. waarvan we idd niet weten of dat nieuw is of niet.
                          Bij een fototoestel kun je dat eenvoudig weg zien/uitlezen, heeft niets met "freaks" te maken.
                          Een auto die nieuw gekocht wordt heeft ook geen 1000km op de teller.
                          MM heeft hier zijn verantwoordelijkheid genomen en deze mogelijkheid geboden.
                          Logisch ook als je kan aantonen dat het hier om een "tweedehands" toestel gaat.
                          Maar vraag me net af, kan je bij het uitlezen van het aantal clicks ook zien wanneer deze genomen zijn ?
                          Zoniet, dan kan je natuurlijk zelf de "verontwaardigde" koper uithangen !?
                          Maar ik denk sowieso dat ze wel degelijk wisten waar het probleem lag, maar dat geven ze uiteraard niet zomaar toe ... slechte PR !
                          Denk dat Nikon beter georganiseerd is dan MM, dus daar zal het niet aan liggen, hah.
                          Zaak is dus om ter plaatse het aantal clicks te controleren en te zien dat er niets "verdacht" is aan de verpakking e.d.
                          Raad je overigens aan om bij een defect, rechtstreeks naar de reparatiedienst te gaan van Nikon of Canon, niet via MM.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                            Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                            Ze verkopen niet allemaal 2e hands toestellen zoals MM.
                            Moest ik verantwoordelijke zijn bij MM of een andere winkel waar je deze beschuldigingen naar uit zou ik je tot verantwoording roepen met dit soort uitspraken.
                            MM heeft degelijk hun verantwoordelijkheid opgenomen en hoeft dan dit soort laster en of eerroof niet te dulden.

                            Nee ik werk niet voor een multimediaketen ,werk als jurist voor een bergingsbedrijf dat actief is alle werelddelen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                              Heb een dergelijke situatie zélf ervaren, maar ik wens hierbij niet verder in detail te treden. Het is niet mijn stijl om - ondanks de niet correcte houding van de zaakvoerder in mijn specifieke geval - alles in het breed uit te smeren.
                              Mijn bedoeling was iedereen aan te zetten tot alertheid bij de aankoop van een NIEUW toestel, ongeacht in welke fotozaak.
                              Last edited by fenderke; 9 oktober 2012, 13:37.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

                                Oorspronkelijk geplaatst door Picha Bekijk bericht
                                Raad je overigens aan om bij een defect, rechtstreeks naar de reparatiedienst te gaan van Nikon of Canon, niet via MM.
                                Dat zou ik dus nooit doen. Met MM heb je een transaktie gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor de garantie reparatie enz., waar ze die laten uitvoeren is hun zaak.
                                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                                Comment

                                Working...
                                X