Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Canon cashback actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Canon cashback actie

    gezien bij Topfoto en gehoord bij Crown

    Umfangreiche Canon Cash-Back-Aktion ab 01.04.2007

    In Zusammenarbeit mit Canon startet in der Zeit vom 01.04.2007 bis zum 30.06.2007 eine neue Cash-Back-Aktion für ausgesuchte Artikel.

    Für diese Artikel erhalten Sie folgenden Cash-Back Betrag:

    Canon EOS-5D Body . . . EUR 150,00
    Canon EOS-30D Body . . . EUR 100,00
    Canon EOS-400D Body . . . EUR 80,00

    Canon 10-22/3,5-4,5 EF-S USM . . . EUR 80,00
    Canon 16-35/2,8 EF L USM II . . . EUR 100,00
    Canon 17-55/2,8 EF-S IS USM . . . EUR 50,00
    Canon 17-85/4-5,6 EF-S IS USM . . . EUR 150,00
    Canon 24/1,4 EF L USM . . . EUR 150,00
    Canon 24-70/2,8 EF L USM . . . EUR 70,00
    Canon 24-105/4 EF L IS USM . . . EUR 45,00
    Canon 35/1,4 EF L USM . . . EUR 150,00
    Canon 50/1,4 EF USM . . . EUR 20,00
    Canon 60/2,8 EF-S USM Macro . . . EUR 20,00
    Canon 70-200/2,8 EF L IS USM . . . EUR 200,00
    Canon 70-200/4 EF L IS USM . . . EUR 120,00
    Canon 70-300/4-5,6 EF IS USM . . . EUR 50,00
    Canon 100/2,8 EF USM Macro . . . EUR 30,00
    Canon 100-400/4,5-5,6 EF L IS USM . . . EUR 80,00
    Canon 135/2,0 EF L USM . . . EUR 50,00
    Canon 180/3,5 EF L USM Macro . . . EUR 70,00
    Canon 200/2,8 L USM II . . . EUR 50,00
    Canon 300/4,0 EF L IS USM . . . EUR 120,00

    Canon 430EX Speedlite Blitzgerät . . . EUR 15,00
    Canon MR-14EX Ring Lite Blitzgerät . . . EUR 30,00

    Canon EF Teleconverter 1,4x II . . . EUR 15,00

    Hinweis:
    Anders als bei früheren Aktionen ist diese Aktion ist nicht mengenmäßig begrenzt. Sie können also auch mehrmals den gleichen Artikel kaufen und haben trotzdem jedesmal Anrecht auf Cash-Back. Bislang waren sie Aktionen auf einen identischen Artikel pro Kunde begrenzt.

    Was müssen Sie tun, um den Cash-Back-Betrag zu erhalten?

    1. Sie kaufen eines der o.g. Produkte (oder eine Kit-Variante) im Zeitraum vom 01.04.2007 bis 30.06.2007 als Neuware.

    2. Sie schneiden den Original Balkencode auf der Verpackung des Objektivs oder Zubehörartikels aus.

    3. Sie füllen das Antragsformular auf der Webseite www.canon-europe.com/2007promotions aus.

    4. Sie drucken das Formular aus und senden dieses (bis spätestens 15.08.2007 - Poststempel gilt) zusammen mit einer Rechnungskopie und dem originalen Balkencode (Barcode) an die folgende Adresse:

    Canon Promotion Centre - Cash Back 2007,
    PO Box TP 34 Dept. # 072821
    Tipperary,
    Ireland.

    5. Canon wird Ihnen den genannten Betrag (bzw. die Summe aus den genannten Einzelbeträgen) per Scheck gutschreiben oder direkt auf Ihr Bankkonto überweisen.

    6. Fertig.

    Für welche Länder ist diese Cash-Back-Aktion gültig?

    Diese Cash-Back-Aktion gilt für unsere Kunden aus

    Belgien
    Dänemark
    Deutschland
    Finnland
    Frankreich
    Griechenland
    Großbritannien
    Irland
    Italien
    Luxemburg
    Niederlande
    Norwegen
    Österreich
    Polen
    Portugal
    Schweden
    Schweiz
    Slowenien
    Spanien
    Tschechien
    Ungarn
    Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

  • #2
    Re: Nieuwe Canon cashback actie

    misschien ook eerst eens gezocht op BD?

    Hier de lijst van de cash back voor Canon voor 2007 vandaag doorgekregen van canon Brussel EOS 5D body 150 EOS 400D Body 80 EF 70-200mm f/2.8L IS USM 200 EF100-400mm 4.5-5.6 L IS USM 80 EF 16-35mm f/2.8L II USM 100 EF 300mm f/4L IS USM 120 EF 180 mm f/3.5L Macro USM 70 EF 24mm f/1.4L USM 150 EF 35mm

    Schrijft Canon elk jaar een cashback actie uit? Wanneer wordt deze dan gelanceerd?


    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Canon cashback actie

      Ik vraag me nu wel af wat ze gaan doen dan met die prijzen van die nieuwe EOSkits als die cashback er komt. De aparte prijzen van toestel en lens verhogen of prijs van kits verlagen?

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Canon cashback actie

        Dus, als ik goed begrijp, de cashback voor de lenzen is niet gekoppeld aan de aankoop van een body.

        Waar of niet waar?

        groetjes
        Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Canon cashback actie

          Dat zou het heel interessant maken. Maar vroeger was het zeker gekoppeld aan de aankoop van een body.
          Nu niet meer?
          Op welke website vind je trouwens de juiste info van Canon?

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Canon cashback actie

            Heb vorige week een 5D + 24-105 bij Ingo besteld. Hij telefoneerde mij om te zeggen dat ik beter zou wachten tot 1 april, omdat ik dan 195€ cashback zou terugkrijgen.
            Dat noem ik nu een verkoper: eerlijk en oog voor zijn klanten .
            Die 195€ die ik win ga ik natuurlijk investeren in bijkomende fotoattributen .
            Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Canon cashback actie

              beetje weinig, op de 30D hè.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Canon cashback actie

                Geldt die actie enkel voor materiaal dat besteld moet worden of ook voor materiaal dat al in stock was bij de winkel, m.a.w. steekt de winkel er dan zo'n 'bonnenboekje' bij dat hen door Canon geleverd werd?

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Canon cashback actie

                  blijkbaar is er nog niets online op de site, de link van Ingo werkt in elk geval (nog) niet ?

                  Wacht vol ongeduld, heb eindelijk genoeg om de 70-200 IS te kopen, en net nu komt er een cashback op die lens, ik wacht nog wel een weekje dus.

                  Misschien toch maar de 350D verkopen en voor de 30D gaan

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Canon cashback actie

                    Oorspronkelijk geplaatst door andone Bekijk bericht
                    Ik vraag me nu wel af wat ze gaan doen dan met die prijzen van die nieuwe EOSkits als die cashback er komt. De aparte prijzen van toestel en lens verhogen of prijs van kits verlagen?

                    En er nog meer goed nieuws: Canon introduceert ook 19 Photo Kits en 8 nieuwe Lens Kits. Deze bestaan uit twee EOS objectieven of één EOS objectief plus tussentubus. En dat tegen een gereduceerde prijs. Zorg dat je er op tijd bij bent, want in tegenstelling tot de Photo Kits zullen de Lens Kits (zie: http://nl.canon.be/you_connect/march...mbinations.asp) maar een beperkte periode verkrijgbaar zijn: tot eind juni 2007 !

                    Bron: canon

                    mvg,
                    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe Canon cashback actie

                      Oeps: de opgevraagde pagina werd niet gevonden
                      Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe Canon cashback actie

                        correcte url

                        "Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for."
                        Ars longa, vita brevis

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe Canon cashback actie

                          Oorspronkelijk geplaatst door gerd antwerpen Bekijk bericht
                          Geldt die actie enkel voor materiaal dat besteld moet worden of ook voor materiaal dat al in stock was bij de winkel, m.a.w. steekt de winkel er dan zo'n 'bonnenboekje' bij dat hen door Canon geleverd werd?
                          Als ge een van deze artikelen koopt vanaf de 01.04.2007
                          Heb ge recht op de cashback actie
                          Is het in de winkel in stock (nog van verleden jaar), of moet het besteld worden veranderd er niets aan.
                          En deze keer zijn er geen vouchers meer voor nodig, gewoon inschrijven op internet, en de procedure volgen, en alles opsturen: kopie van aankoopfactuur, originelen barcode en volledig ingevulde inschrijving formulier van het internet (aan mekaar vastnieten voor dat er niets van mekaar verloren gaat) naar Ierland opsturen (liefst via aangetekende zending, en van de volledige inhoud een kopietje nemen voor het geval er toch iets verloren gaat)
                          Ik kwam toevallig mijne nieuwe 30D afhalen toen de mail over de actie bij Ingo binnen kwam,
                          Hij heeft toen voorgesteld om de aankoopdatum wat te uitstellen
                          Mij zien ze daar zeker nog terug

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe Canon cashback actie

                            Oorspronkelijk geplaatst door JonD Bekijk bericht
                            Als ge een van deze artikelen koopt vanaf de 01.04.2007
                            Heb ge recht op de cashback actie
                            Is het in de winkel in stock (nog van verleden jaar), of moet het besteld worden veranderd er niets aan.
                            En deze keer zijn er geen vouchers meer voor nodig, gewoon inschrijven op internet, en de procedure volgen, en alles opsturen: kopie van aankoopfactuur, originelen barcode en volledig ingevulde inschrijving formulier van het internet (aan mekaar vastnieten voor dat er niets van mekaar verloren gaat) naar Ierland opsturen (liefst via aangetekende zending, en van de volledige inhoud een kopietje nemen voor het geval er toch iets verloren gaat)
                            Ik kwam toevallig mijne nieuwe 30D afhalen toen de mail over de actie bij Ingo binnen kwam,
                            Hij heeft toen voorgesteld om de aankoopdatum wat te uitstellen
                            Mij zien ze daar zeker nog terug
                            Eindelijk een beetje duidelijkheid, nu maar hopen dat het geen 1 april grap is zeker

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe Canon cashback actie

                              De meest vreemde cashback is de 150 euro op de 17-85. En ja hoor, Konijn verhoogde de prijs van de lens van 546 euro naar 628 euro; een stijging met maar liefst 82 euro! Zo schiet er van de grootste cashback niet veel over natuurlijk
                              Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                              http://www.orlik.be

                              Comment

                              Working...
                              X