|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Bij sommige compactjes en ook de wat grotere bridge modellen (die lijken wat op een DSLR, maar ze zijn veel compacter en hebben meestal een heel groot zoombereik) kan je werken met voorzetlensjes. Op die manier kan je ook macrofoto's maken terwijl je afstand houdt ten opzichte van de beestjes.
Zonder die voorzetlens kan je ook macrofoto's maken, maar dan meestal alleen in de breedste stand, en dan moet je zo dicht bij de beestjes komen dat ze wegvliegen. De beste resultaten haal je wel met een DSLR, met een echte macrolens. Maar dan moet je wel weten waarmee je bezig bent. |
|
||||
|
Hmja, daar vreesde ik al voor. Zelf weet ik maar al te goed dat ik ook liefst een DSLR neem... Het is veel te verleidelijk
want wat ben je met een compact als je echt amateur fotograafje wil worden... ![]()
|
Citaat:
Misschien heb je wat meer tijd nodig maar een echte keuze heb je niet.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| opzoek naar een nieuwe camera, welke?? | bc206 | Camera's | 36 | 9 oktober 2008 21:33 |
| Expeditie naar een nieuwe camera... | mic | Camera's | 45 | 25 januari 2007 09:16 |
| raad bij aankoop nieuwe compacte camera | rookie_tim | Camera's | 17 | 11 november 2006 23:50 |
| Aankoop nieuwe camera Canon PowerShot S1 IS | Neil | Camera's | 1 | 6 april 2004 17:48 |
| Sony Full-Circle 360° Camera Module | Otto Knap | Camera's | 0 | 30 december 2003 19:04 |
![]() |