Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Aldi-aanbieding lekt uit

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Aldi-aanbieding lekt uit

    De Duitse winkelketen Aldi komt volgende week in Nederland met een nieuwe pc-aanbieding. Deze keer biedt de winkel een media-pc aan, inclusief afstandsbediening en tv- en radiokaart. Wellicht verschijnt het toestel ook gelijktijdig in België, want de aanbiedingen van Aldi gelden vaak voor heel de Benelux
    Hieronder kan je er meer over lezen :

    http://www.zdnet.be/News.cfm?id=25781&mxp=27
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

  • #2
    voor dit geld kan je hem al niet meer zelf samensteken, echt een koopje.
    Maar bij een vorige editie van aldi pc's is wel al eens gebleken dat ze wel zerieus afgeslankte producten in hun pc's steken zo zat er bv een moederbord in met slechts drie pci sloten en je hebt bv een grote hd maar wel een trage enz.. niet te min een geweldige koop.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Ik heb ooit al is een pc gekocht bij aldi en ik ben er na een jaar nog steeds heel tevreden van ... werkt perfect, heeft nog nooit problemen gegeven en was volledig geconfigureerd ...

      Trouwens, als die weer een pc verkopen, zul je ook wel een 19 of 21 inch monitor kunnen kopen !

      Comment


      • #4
        Originally posted by PhilippeVDP
        Trouwens, als die weer een pc verkopen, zul je ook wel een 19 of 21 inch monitor kunnen kopen !
        In Nederland zullen het 15 en 17 inch TFT schermen en een "gewoon" 19 scherm zijn, voor resp. 269, 389 en 179 EUR :
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Inderdaad een mooi systeempje voor weinig geld, maar toch bouw ik nog altijd liever mijn eigen computerke, dan betaal je voor hetgenen wat je wil. Want er zitten altijd van die dingen in die je echt niet nodig hebt, bv.
          dvd-rw (nog niet universeel),
          stereo-tv kaart (ben ik niks mee),
          modem (ook niks mee) ,
          Afstandsbediening (daar is er niemand iks mee) ,
          en dan altijd die wegblaasmuizen en keyboards
          Dus dan moet ik weer nog zaken gaan bijkopen.
          Natuurlijk blijft dit wel een zeer goede oplossing voor normale thuisgebruikers en het is in het verleden al bewezen dat die aldi computers zeer goed zijn.
          Godspeed You, Black Emperor!

          Comment


          • #6
            Hallo iedereen,
            Ik ben al een tijdje een regelmatige bezoeker van dit forum en heb mij dan ook maar eens geregistreed.
            Onlangs heb ik een digitale camera gekocht, maar het het zal nog wel wat duren eer ik wat foto's zal posten. Eerst nog veel oefenen.

            ivm met de Aldi-pc kan je op volgende sites nog wat informatie vergaren.


            klik dan op germany in de linkerkolom (de configuratie staat er pas van deze namiddag op) of op france




            Op de Nederlandse site is de aktie voorlopig verwijderd.
            Waarschijnlijk zal de pc ook hier bij ons te koop zijn.(tot nu toe is dat altijd zo geweest)

            Wie de evolutie van de configuratie en prijs wil bekijken van de Aldi-pc's moet op de volgende link klikken en dan "desktop" intypen bij "zoeken".


            Groetjes,
            Silim
            Groetjes,
            Frank

            Comment


            • #7
              De pc's van de ALDI bevatten wel betere componenten dan die van bv de Carrefour. Deze ALDI pc heeft een schijf van 7200rpm, DDR geheugen dat tegen 333Mhz werkt, ... deze componenten zijn niet verouderd maar waarschijnlijk zullen er wel enkele B-merken tussengekropen zijn (moederbord?)

              @ Toolshed: bijna helemaal eens, ik zoek al lang naar een goede afstandsbediening, is wel handig om je pc als een stereo te kunnen gebruiken

              greetz,
              Tom
              --Canon PS A40--
              --BD0180BE--

              Comment


              • #8
                wat is de prijs ?
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tom314
                  wat is de prijs ?
                  www.zdnet.be:
                  Het apparaat gaat 1.229 euro kosten
                  Let op, dit is de prijs vd PC in Nederland, deze kan nog verschillen met de prijs in België. Al bij al weinig geld waar je veel voor terugkrijgt

                  Tom
                  --Canon PS A40--
                  --BD0180BE--

                  Comment


                  • #10
                    oeps, overheen gelezen, in ieder geval interessante aanbieding, al is het maar voor sommige losse componenten.

                    zou de aanbieding wel in de ganse benelux zijn volgende week ?

                    Ik meen me te herinneren dat de gevoerde acties wel overal gehouden worden, maar niet altijd op dezelfde tijdstip.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Maar bij een vorige editie van aldi pc's is wel al eens gebleken dat ze wel zerieus afgeslankte producten in hun pc's steken zo zat er bv een moederbord in met slechts drie pci sloten
                      Al eens gehoord van een µATX mobo ? Ik kan me trouwens niet echt voorstellen waarom je er meer zou willen, alles zit al onboard.
                      Mark (300D)

                      Comment


                      • #12
                        Wij hadden in juni 1999 een Aldi PC gekocht (was Pentium 3 8Gb met 450Mhz maar een waardelose grafische kaart)die het goed deed. Na een half jaar alleen een zwart beeld, gelukkig nog garantie en gebeld.
                        Binnen 2 weken was de computer terug met een koeriersdienst en netjes gerepareerd, wat bleek Pentium processor gefrituurd! Vorig jaar kochten we een digitale videocamera die we niet konden bewerken op de computer. Aangezien de grafische kaart slecht was, de harde schijf maar 8Gb en er moest een videokaart in zaten we te twijfelen wat we moesten doen. Toen kwam in oktober die geweldige aanbieding en heb ik niet voor de deur gelegen zoals voor het TFT scherm maar ik ging 's middags om half 6 nog even kijken. Ze hadden er nog 5 van de 75 en om 6 uur nog 3. Ik heb hem toen maar meegenomen en tot nu toe nog geen spijt gehad. Heb daardoor mijn G3 aangeschaft want dat was nu ook allemaal mogelijk. Geweldige nVidia GeForce 4 kaart en Pentium 4 120Gb met 2,66Gb. Nu zag ik die nieuwe aanbieding met een minder goede videokaart en 333FSB ipv 533FSB die wij hebben en een DVD writer erin. Ik ben erg blij met de DVD speler en CD rom brander en als ik een DVD writer ga kopen zet ik die in de plaats van de DVD. Interne geheugen van onze computer is 256Mb en van de nieuwe 512Mb!
                        Ik zou hem kopen als je een verouderde computer hebt.
                        Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by G.I. Jane
                          Wij hadden in juni 1999 een Aldi PC gekocht (was Pentium 3 8Gb met 450Mhz maar een waardelose grafische kaart)die het goed deed. Na een half jaar alleen een zwart beeld, gelukkig nog garantie en gebeld.
                          Binnen 2 weken was de computer terug met een koeriersdienst en netjes gerepareerd, wat bleek Pentium processor gefrituurd! Vorig jaar kochten we een digitale videocamera die we niet konden bewerken op de computer. Aangezien de grafische kaart slecht was, de harde schijf maar 8Gb en er moest een videokaart in zaten we te twijfelen wat we moesten doen. Toen kwam in oktober die geweldige aanbieding en heb ik niet voor de deur gelegen zoals voor het TFT scherm maar ik ging 's middags om half 6 nog even kijken. Ze hadden er nog 5 van de 75 en om 6 uur nog 3. Ik heb hem toen maar meegenomen en tot nu toe nog geen spijt gehad. Heb daardoor mijn G3 aangeschaft want dat was nu ook allemaal mogelijk. Geweldige nVidia GeForce 4 kaart en Pentium 4 120Gb met 2,66Gb. Nu zag ik die nieuwe aanbieding met een minder goede videokaart en 333FSB ipv 533FSB die wij hebben en een DVD writer erin. Ik ben erg blij met de DVD speler en CD rom brander en als ik een DVD writer ga kopen zet ik die in de plaats van de DVD. Interne geheugen van onze computer is 256Mb en van de nieuwe 512Mb!
                          Ik zou hem kopen als je een verouderde computer hebt.
                          Ik vrees dat je enkele termen door elkaar mixt...
                          De FSB(=Front Side Bus, frequentie waartegen de processor communiceert met de rest) bedraagt wel degelijk 533 Mhz, het is het DDR-geheugen dat tegen 333Mhz werkt.Verder is de processor 2,66Ghz en de harde schijf 120Gb
                          Maar ik geef je wel gelijk, er steken prachtonderdelen en "brol van den aldi" is niet v toepassing, met aldi nog nooit problemen gehad, ze doen niet moeilijk ivm met omwisselen etc.

                          Tom
                          --Canon PS A40--
                          --BD0180BE--

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by G.I. Jane
                            Nu zag ik die nieuwe aanbieding met een minder goede videokaart en ....
                            Die Radeon 9600 is zeker niet minder goed , integendeel.
                            Uitstekende graka voor zowel games, multimedia, video, ...
                            Bij benchmarks presteert de Radeon op sommige vlakken zelfs beter dan de GeForce.

                            Zeker niet laten van dit toestel te kopen met die reden.

                            Comment


                            • #15
                              voor de geïntresseerden:
                              een test van de nieuwe Aldi-PC

                              Lees alles op DiskIdee: Nieuws, Reviews, How-to's over computers, tablets, smartphones, internet, technologie.
                              Groetjes,
                              Frank

                              Comment

                              Working...
                              X