Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet wat..., maar waar kopen in België of...?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet wat..., maar waar kopen in België of...?

    Kan iemand mij zeggen waar je het voordeligst een Nikon D100 kan aanschaffen met een bijhorende starterslens en wat ander stuff.

    Ik vind het namelijk jammer om voor hetzelfde teveel te betalen.

    Afstand doen ervoor vind ik niet zo erg (zolang mijnen baas de nafte betaalt ! )

    De bedoeling is geleidelijkaan dingen bij te kopen, als de portemonnee en de gemoedsrust het toelaten.

    Ik bezit nu een Minolta Dimage 7 met toebehoren.
    Ik heb die gekocht in Aken (Dtsl) en veel goedkoper dan toen in België.

    Ik zou echter willen een stapje verder gaan, vandaar de Nikon D100.

    Wie heeft er ervaring ? Of wie heeft recent nog een Nikon D100 gekocht ?

    greetz

    Padje
    D100 * Tamron 28-200 f3.8 -5.6 * SB-80 DX * Digital Data Player 40 Gb HDD

  • #2
    Mijn oom heeft verleden jaar een D100 gekocht bij Fotograaf Degreef in Edegem (bij Kontich, kanten van Antwerpen)
    was daar goedkoper dan bij ons, maar of het de goedkoopste is daar twijfel ik aan
    we kregen daar 10% korting omdat hij bij een fotoclub was
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dirtyharry71
      we kregen daar 10% korting omdat hij bij een fotoclub was
      De hamvraag is : 10% op welke prijs.
      Ik deed bij mijn vroegere fotohandel eens uit curiositeit navraag voor de D100. Hij mailde mij trots dat de normale prijs 3199€ maar dat hij hem voor mij kan leveren aan 2879.10€.
      Zo kan iedereen wel 10% korting geven natuurlijk...

      Padje: je kan eens kijken op www.internet-foto.de. Hun winkel is in Aken, wat (afhankelijk van waar je woont) niet zo ver is vanuit België. De D100 is er wel niet zo heel goedkoop (€2475) in vgl met veel online winkels, maar qua allerlei toebehoren zijn ze dan wel weer wel redelijk scherp geprijsd.
      Heb daar een 24-85/F3.5-4.5 gekocht als startlens.
      Als je een flits wil kopen, kun je ook eens kijken bij FNAC. Daar is de SB-80DX al enkele maanden duidelijk misprijsd . Hij ligt er voor €399, terwijl de oudere en mindere SB-28 (zelfs niet eens de DX-versie) er ligt voor €449.

      Henk.

      Comment


      • #4
        Hetgeen ik ondervonden heb is dat Action shop één van de goedkoopste zaken is. Wel dient men ter plaatse te gaan om exacte cash prijs te vragen. Prijzen in de catalogussen zijn verouderd.

        Zeker in shopping wijnegem, zeer klantvriendelijk en goede uitleg.

        ook fotoboek ter beschikking met diverse voorbeelden

        Wallie

        Comment


        • #5
          mijn CP5700
          stond bij de lokale fotograaf aan 1699€ (wat toch duur was)
          bij Foto Degreef aan 1599€
          heb 1450€ betaald

          pas op: prijzen oktober 2002
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X