Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nederlandstalige handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nederlandstalige handleiding

    misschien een vraagje dat hier al eerder gesteld is, maar tot op heden nog geen antwoord gevonden.
    ik heb me onlangs een Nikon D50 gekocht en er zat enkel een Franse handleiding bij, ik schrijf zowel naar de winkelier als de invoerder van Nikon. De eerste beweert geen handleidingen in het Nederlands te kunnen bezorgen en de invoerder zegt dat het toestel niet via hun het land is ingevoerd en ze dus geen handleiding kunnen sturen (ze bestaat dus wel), hoe pak je dit nu aan om dan toch een Nederlandse versie te verkrijgen. Op de website van Nikon staat ze even min, daar kan ik al wel een Engelse versie vinden.

  • #2
    Re: nederlandstalige handleiding

    Gewoon een vraagje :

    Is de aankoop gebeurd in België ?

    Ja : De winkelier is WETTELIJK VERPLICHT van een nederlandstalige
    gebruiksaanwijzing bij te leveren of aan te vragen voor U.

    Neen : Via de officiele invoerder moet je dan een nederlandstalige
    gebruiksaanwijzing aanvragen die je al dan niet hoeft te betalen.

    Anders : en wettelijk niet toegelaten en zeker hier niet op BD via iemand
    die zo'n toestel heeft een copie vragen.


    Als ge problemen moest hebben met de eerste optie, laat het weten en zal je uitleggen wat je verder moet ondernemen.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: nederlandstalige handleiding

      Waar kocht je hem ? Het is net om de"grijze" markt een hakl te zetten dat ze die Nederlandstalige handleidingen tot een goed beschermd goed hebben gemaakt ! De meeste websites hebben ze ook van hun site moeten halen. Als je je toestel bv in Duitsland kocht zal je een Nederlandstalige handleiding moeten kopen.... Maar als je lang genoeg zoekt vindt je missch toch eentje online hoor, had met D70 net hetzelfde voor en toch gevonden ! Hou er wel rekening mee dat je een paar honderd pagina's moet printen dan !

      Comment


      • #4
        Re: nederlandstalige handleiding

        Gewoon die pdf op een usb-stickje zetten en laten uitprinten en inbinden in en copycenter is veel makkelijker en spotgoedkoop

        Comment


        • #5
          Re: nederlandstalige handleiding

          Op 't werk is nog goedkoper

          Comment


          • #6
            Re: nederlandstalige handleiding

            Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
            Gewoon die pdf op een usb-stickje zetten en laten uitprinten en inbinden in en copycenter is veel makkelijker en spotgoedkoop
            En waar haal je dan die pdf???
            Groetjes, Jan
            BD0280BE

            Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

            Comment


            • #7
              Re: nederlandstalige handleiding

              Post je oproep zoveel ogelijk op fora ! Op het net, on site zal je ze niet vlug vinden, sommigen hebben ze vaak wel op hun server staan in rar. of pdf. Zo heb ik die van de D70 ook gevonden

              Bv XXXX XX

              Edit mod JLP: Op handleidingen rust copyright. Daarom is het op BD alleen toegestaan om naar de officiële kanalen (vb website van de fabrikant, importeur of winkelier) te verwijzen. Een niet officiële link weergeven waar de handleiding eventueel gedownload of verkregen kan worden is niet toegestaan op BD! Zie ook de forumrichtlijnen.
              Last edited by JLP; 26 december 2005, 12:34.

              Comment


              • #8
                Re: nederlandstalige handleiding

                ik heb men toestel online gekocht bij www.pixmania.be, voor de rest ben ik heel tevreden van hun service, zelf op moment da de site een foutje (technische storing) maakte bij het bestellen hebben ze me heel vriendelijk geholpen, enkel voor de handleiding voel ik me wat in de koude gezet

                Comment


                • #9
                  Re: nederlandstalige handleiding

                  Oorspronkelijk geplaatst door steventje
                  ik heb men toestel online gekocht bij www.pixmania.be, voor de rest ben ik heel tevreden van hun service, zelf op moment da de site een foutje (technische storing) maakte bij het bestellen hebben ze me heel vriendelijk geholpen, enkel voor de handleiding voel ik me wat in de koude gezet
                  ze zijn verplicht jou die te leveren

                  sugar
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: nederlandstalige handleiding

                    weet ik en in men laatste mail naar hen heb ik ze daar ook op gewezen, maar nog geen reactie terug gekregen natuurlijk

                    Comment


                    • #11
                      Re: nederlandstalige handleiding

                      Aangezien de mijne in aantocht is mag die pdf ook altijd naar mij gemaild worden Moest er iemand hem hebben

                      Ik ga de mijne bij top-foto halen en "men" zegt dat die ze kan meegeven in pdf formaat. Dus ik zal er naar vragen, en als ik hem heb zal ik het even laten weten per pm

                      Comment


                      • #12
                        Re: nederlandstalige handleiding

                        Kunt u voor 15,- Euro bij Nikon Europe b.v. bestellen via uw wederverkoper.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: nederlandstalige handleiding

                          Op handleidingen rust copyright. Daarom is het op BD alleen toegestaan om naar de officiële kanalen (vb website van de fabrikant, importeur of winkelier) te verwijzen. Een niet officiële link weergeven waar de handleiding eventueel gedownload of verkregen kan worden is niet toegestaan op BD! Zie ook de forumrichtlijnen.
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • #14
                            Re: nederlandstalige handleiding

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            Kunt u voor 15,- Euro bij Nikon Europe b.v. bestellen via uw wederverkoper.
                            dank u voor deze info

                            Comment


                            • #15
                              Re: nederlandstalige handleiding

                              Oorspronkelijk geplaatst door steventje
                              ik heb men toestel online gekocht bij www.pixmania.be, voor de rest ben ik heel tevreden van hun service, zelf op moment da de site een foutje (technische storing) maakte bij het bestellen hebben ze me heel vriendelijk geholpen, enkel voor de handleiding voel ik me wat in de koude gezet
                              Ze zijn verplicht een Nederlandstalige handleiding te leveren. Daarom kan je deze normaal gezien ook downloaden op hun website. Ik heb dit alleszins met al mijn vorige producten kunnen doen. Je moet op hun website (www.pixmania.be) rechts boven klikken op "bestelling volgen". Dan moet je inloggen met je gebruikersnaam en paswoord dat je hebt aangemaakt wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Nu krijg je als - alles goed gaat - twee mogelijkheden: "(laatste) bestelling volgen" en "handleidingen downloaden". Als je op deze laatste klikt kan je de Nederlandstalige handleidingen downloaden van alle producten die je bij pixmania besteld hebt. Let op! Je kan dit maar éénmalig doen, zorg dus dat je het van de eerste keer goed opslaat.
                              Bij mij is dit tot nu toe keer op keer goed gelukt, dus ik hoop voor jou hetzelfde. Succes!

                              Comment

                              Working...
                              X