Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nederlandstalige handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nederlandstalige handleiding

    Ik heb ook geen nederlandse handleiding bij men D50 :-(
    Ingo had enkel die van de D70, maar die schijnt niet zoveel te verschillen.
    Nu engels is in feite ook geen probleem en die kan je legaal downloaden op nikon.com. Maar moest iemand die van de D50 toch in digitale versie vastkrijgen, mag jemij altijd contacteren

    Comment


    • #17
      Re: nederlandstalige handleiding

      Mosterd na de maaltijd natuurlijk maar check dit altijd van te voren. Als je met parallel inkoop van doen hebt kan je ook op de koffie komen als je hem ter reparatie aanbiedt.
      Het is natuurlijk zeer aantrekkelijk om bv in Bangkok een toestel te kopen, scheelt 50% in euro's.
      Het is van de handel wel begrijpelijk dat ze dit proberen tegen te gaan.
      http://www.fotohans.eu

      Comment


      • #18
        Re: nederlandstalige handleiding

        Oorspronkelijk geplaatst door Caveman
        Ze zijn verplicht een Nederlandstalige handleiding te leveren. Daarom kan je deze normaal gezien ook downloaden op hun website. Ik heb dit alleszins met al mijn vorige producten kunnen doen. Je moet op hun website (www.pixmania.be) rechts boven klikken op "bestelling volgen". Dan moet je inloggen met je gebruikersnaam en paswoord dat je hebt aangemaakt wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Nu krijg je als - alles goed gaat - twee mogelijkheden: "(laatste) bestelling volgen" en "handleidingen downloaden". Als je op deze laatste klikt kan je de Nederlandstalige handleidingen downloaden van alle producten die je bij pixmania besteld hebt. Let op! Je kan dit maar éénmalig doen, zorg dus dat je het van de eerste keer goed opslaat.
        Bij mij is dit tot nu toe keer op keer goed gelukt, dus ik hoop voor jou hetzelfde. Succes!

        heb ik gedaan maar Nederlands behoord niet bij de mogelijke talen, de engelse versie had ik al via de site van Nikon zelf gevonden

        Comment


        • #19
          Re: nederlandstalige handleiding

          Het goederenverkeer is in de Europese unie vrij , dus zouden hoe dan ook gratis nederlandstalige handleidingen moeten ter download staan. Je kunt ze wel downloaden in andere talen, dus zou de europese unie de fabrikanten moeten verplichten die ter download aan te bieden in alle talen van de europese unie.

          Comment


          • #20
            Re: nederlandstalige handleiding

            Heb vorige week een Panasonic camera bij Coolblue gekocht met 2 boekjes en 2 CD handleidingen in alle mogelijke talen zoals Engels, Frans , Duits Italiaans enzovoort . Maar geen Nederlands, Coolblue weigert behulpzaam te zijn, enkel de uitleg , Panasonic wil of kan deze handleiding niet leveren in het Nederlands. Hoe kan men Coolblue of Panasonic verplichten zonder gerechtelijke stappen deze te leveren ?

            Comment


            • #21
              Re: nederlandstalige handleiding

              Oorspronkelijk geplaatst door steventje Bekijk bericht
              misschien een vraagje dat hier al eerder gesteld is, maar tot op heden nog geen antwoord gevonden.
              ik heb me onlangs een Nikon D50 gekocht en er zat enkel een Franse handleiding bij, ik schrijf zowel naar de winkelier als de invoerder van Nikon. De eerste beweert geen handleidingen in het Nederlands te kunnen bezorgen en de invoerder zegt dat het toestel niet via hun het land is ingevoerd en ze dus geen handleiding kunnen sturen (ze bestaat dus wel), hoe pak je dit nu aan om dan toch een Nederlandse versie te verkrijgen. Op de website van Nikon staat ze even min, daar kan ik al wel een Engelse versie vinden.
              Hier kan je de Nederlandstalige handleiding online bekijken of downloaden:
              Bekijk en download gratis de Nikon D50 Digitale camera handleiding (pagina 1 van 148) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.

              Rudi

              Comment


              • #22
                Re: nederlandstalige handleiding

                Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk bericht
                Hier kan je de Nederlandstalige handleiding online bekijken of downloaden:
                Bekijk en download gratis de Nikon D50 Digitale camera handleiding (pagina 1 van 148) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.

                Rudi
                Topic van 2005.

                Comment


                • #23
                  Re: nederlandstalige handleiding

                  Oorspronkelijk geplaatst door nachtraveke Bekijk bericht
                  Hoe kan men Coolblue of Panasonic verplichten zonder gerechtelijke stappen deze te leveren ?
                  Klacht bij FOD economie?
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #24
                    Re: nederlandstalige handleiding

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Topic van 2005.
                    Je hebt gelijk, had het niet gezien. Vreemd dat er nu nog wordt op gereageerd.
                    Beter een nieuwe gestart.
                    Rudi
                    Last edited by rudimaes; 9 september 2014, 07:37.

                    Comment


                    • #25
                      Re: nederlandstalige handleiding

                      Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk bericht
                      Je hebt gelijk, had het niet gezien. Vreemd dat er nu nog wordt op gereageerd.
                      Beter een nieuwe gestart.
                      Rudi
                      Dan begin ik er maar mee:
                      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

                      Comment


                      • #26
                        Re: nederlandstalige handleiding

                        Moderator Note: Heb deze oude topic maar afgesloten. Het onderwerp op zich (is de verkoper verplicht een NL handleiding te verschaffen?) is nog actueel, maar de specifieke vraag -tenminste van TS- zal intussen wel opgelost zijn zeker? Wij hebben geen standaardprocedure wat het al dan niet openhouden van oude topics betreft.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X