Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeilijke keuze maken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moeilijke keuze maken

    ik zoek een digitale camera maar twijfel tussen de aldi medion camera voor 369 euro met alles (128 mb, lader, batterijen) en de hp photosmart 720, die mij heel goed lijkt en beter dan die medion.
    De hp 720 kun je al hebben voor 450 euro maar dan heb je nog geen lader en batterijen en geen extra geheugen.
    Weet er ook niemand of de hp 720 ergens in aanbieding staat of zo met alles erop en eraan (batterijen, lader, geheugen) of hoeveel hij de komende maanden nog zou afslaan in prijs.
    ik zoek dus iets rond de 400 euro max 450 met alles erop en eraan.
    In de carrefour staan soms hp camera's in aanbieding,wel weet ik ni oelaag ze dan kunnen gaan voor bv. die hp 720, toch zeker nie lager dan de aldi camera denk ik...
    bedankt voor de reacties

  • #2
    Ik keek net even op

    http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/digc
    en zag de HP daar voor een € 360...

    Of kijk eens op http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/62
    daar staat ie voor € 338...

    Gr Peter

    Canonvijfdeemarkdrie

    Comment


    • #3
      kzou toch liever de camera in ne gewone winkel kopen in belgie want via internet bestellen, da vertrouw ik toch nie zo (garantie en zo)
      en in de meeste winkels in belgie staat hij toch nog rond de 450 euro.

      En zou hij (3.3 mp) werkelijk beter zijn dan de medion van de aldi(4.1 mp), als je puur de specificaties leest van beide toestellen kies ik direct de medionwant die heeft toch nog meer megapixels en voor de rest 3x optische zoom bij allebei. Maar op vele forums zijun de reacties van de medion niet zo heel goed en die van de hp c720 daarentegen zeer goed dus...

      Comment


      • #4
        Voor 100 euro profijt zou ik het zeker niet wagen wel voor bv 300 euro als je dat uitspaard kun je al eens iets riskeren
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Waarom niet online bestellen, werkt perfect.
          en garantie is hetzelfde als bij een fotoshop, ik ga ook wel liever naar een winkel maar de camera moet toch altijd naar de firma gezonden worden. Daarbij zijn er ook al veel problemen bij geweest, vraag maar eens aan tinne.
          En als er iets aan scheelt valt het toch bijna nooit meer onder de garantien, ze weten altijd wel een uitleg.
          Godspeed You, Black Emperor!

          Comment


          • #6
            kheb mijn keuze gemaakt mensen, die aldicamera laat ik in de aldi liggen. In de capito kan ik de hp 720 in promotie bestellen tegen 400 euro.
            Heb ik een goeie keuze gemaakt,heeft iemand ervaringen met de hp 720 (bv. afdrukken op a4 scherp genoeg)??

            Comment

            Working...
            X