Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta dimage 7hi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • minolta dimage 7hi

    hoi allemaal

    ik heb een minolta dimage 7hi gekocht en ik heb het volgende "probleem" soms als ik de camera op zet staan er drie kruisje op de plaats waar normaal het getal staat van hoeveel foto's ik nog kan nemen. als ik de camera terug af zet en terug op is dit meestal opgelost is er iemand die dit probleem ook heeft en wat heeft hij der mee gedaan. ik heb een kaartje van 512 van thoshiba de extra green.


  • #2
    Originally posted by billytk
    hoi allemaal

    ik heb een minolta dimage 7hi gekocht en ik heb het volgende "probleem" soms als ik de camera op zet staan er drie kruisje op de plaats waar normaal het getal staat van hoeveel foto's ik nog kan nemen. als ik de camera terug af zet en terug op is dit meestal opgelost is er iemand die dit probleem ook heeft en wat heeft hij der mee gedaan. ik heb een kaartje van 512 van thoshiba de extra green.
    De Minolta 7i en 7Hi zijn zeer kritisch bij gebruik van de CF kaarten.
    De Toshiba Green Card controller is niet geschikt voor gebruik met de oude firmware in deze camera's. Daarom als de camera de kaart niet herkent geeft hij kruisjes. Na een update met de nieuwste firmware is dit mischien probleem opgelost. Bij gebruik van XtraSpeed kaarten met sparepartnummer THNCF512MBA heeft u dit probleem niet.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Hoi,
      Ik heb dit nog nooit gezien bij de 7Hi die ik heb. Versie is 1.01e.
      De compactflash card die ik gebruik is de Transcend 30x 512MB (pas op deze kaart is twee keer zo traag als de 25x card van Transcend)
      Su6
      Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

      Comment


      • #4
        Euh sterker noh, mijn Toshiba Green heeft altijd perfect gewerkt in de Dimage 7HI, onder de oude als onder de nieuwe firmware. Hij is zelfs sneller dan de Sandisk Ultra, 5 RAW beelden op de Sandisk duurt 2 minuten, op de Toshiba 1 minuut 30. De tRanscend kan je beter niet nemen, die doet er zo mogelijks nog langer over.
        BD0055BE of te wel Krisv5
        http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

        Comment


        • #5
          alvast bedankt ik heb de firmware 1.01e er opgezet er stond bij mij nog de 1.00e versie op het probleem lijkt opgelost te zijn

          Comment

          Working...
          X