Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memoryperfect.com en G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Memoryperfect.com en G3

    Heeft iemand ervaring met deze netbased reseller?
    Ik ben nl. al een tijd van plan een Canon G3 te kopen... ergens las ik dat iemand hier bij actionshop hem kreeg voor 990 euro... maar als ik daar prijs vraag kom ik steeds op 1099 euro uit.

    Deze netseller heeft hem aan 990 inclusief verzending. Wel duitse manual.... en waarschijnlijk soft ook....

    Als iemand anders tips heeft voor een goeie reseller uit nederland of belgië die ongeveer aan de 990 euro verkoopt... plz shoot!


  • #2
    De software die ebij zit is normaal gezien multi-talig, en ik denk wel dat Nederlands daar ook onder valt (moest dat niet zo zijn zal Engels vast en zeker ondersteund worden), en de camera zelf is ook multi-talig, deze kan wel Nederlands

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      Aja nog vergeten, ik heb al een aankoop gedaan bij MemorypPerfect, en de service is zeeeer goed (heb mijn defecte camera zonder problemen kunnen inwisselen tegen een nieuw exemplaar)

      greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        Ik geloof dat hij bij Mem.Perf. nu 899 euro kost.
        fredje

        Comment


        • #5
          Hm de service is zeer goed?????????
          Ik zou een mailtje krijgen van Peter van Acker van memory perfect ivm een travelkit van powerbank.
          Ik heb ze al meermaals gemaild daarover ,die beweerde trouwens dat er een travelkit op de markt is met een powerbank smartlader , een autoadapter en 8 penlites van 2200mah voor de prijs van 69€.
          Maar na het eerste mailtje hoor ik er niks meer van.
          Als ze beweren dat ze die hebben moeten ze die ook leveren of ze moet zwijgen.Ik zou trouwens al blij zijn als ze de travelkit met de 1800mah penlites kunnen leveren voor die prijs.
          Dus mijn vertrouwen hebben ze niet .

          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment


          • #6
            Heb er mijn S45 gaan halen (is trouwens een gewoon huis geen winkel)Dit was echter allemaal ok.
            Ook een cf kaart had ik voordien laten opsturen en die zat volgende dag reeds in mijn bus.
            Maar nu de laatste dagen heb ik ook reeds verschillende malen gemaild met de vraag voor een draagtas ,hierop krijg ik geen enkel antwoord (voordien direkt)
            Misschien is hij momenteel niet bereikbaar of zit hij in Nederland (is trouwens zo te horen een nederlander)
            Beste eens naar bellen denk ik tel: Peter Vanackere
            tel 015 64 00 04

            Comment


            • #7
              Hoi allemaal,
              ik heb enkel positieve ervaring met Memory Perfect.
              Heb enkele weken geleden bij Memory Perfect een Fuji S602 besteld met een Toshiba CF kaartje (MBA type voor de kenners, 3.2MB/s continu schrijven)
              1 (een!) uur later belde ie al om te zeggen dat het kaartje niet binnen was en slechts binnen twee dagen kon komen. En de bestelling daarna was in orde, betaling slechts na ontvangst (niet bij de levering maar echt als alles in orde blijkt)
              Dus niets te klagen,
              groeten,
              Manu.

              Comment


              • #8
                Ik heb al gemerkt dat de prijzen in Action-winkels doorgaans lager zijn dan hun prijzen in hun brochure. De prijzen op internet zijn vaak niet up-to-date.

                Maar ik denk dat je voor je aankoop meestal wel goedkoper af bent in een webshop

                Greetz

                Sam Jae

                Comment


                • #9
                  Het is trouwens bij Action shop de gewoonte als je cash betaalt of via bankcontact dat je 10% korting krijgt op de catalogusprijs ... dan kom je ongeveer hetzelfde uit.

                  Wat betreft de G3, een collega van me wou hem daar ook kopen omdat het de voordeligste was. Het toestel komt inderdaad uit Duitsland. Wij zijn echter vorige zondag naar de Mini-photokina beurs geweest in Geel en daar waren evenredige voordelen zodat hij alles in 1 keer gekocht heeft (extra mem, extra batt, voorzetlenzen en convertors). Deze beurs stond vermeld bij het forum "Waarheen" ...
                  mvg,
                  Giant Pat
                  Do or Do Not - There is no try ...
                  www.giantpat.be

                  Comment


                  • #10
                    kijk eens op www.ny-camera.com

                    Vraag wel naar de leveringstermijn, ik heb 2 maanden moeten wachten...
                    Prijs is op dit moment 847 Euro, met transport en rembours komm je rond de 870 uit....

                    Veel goede ervaringen mee, vriendelijk aan de telefoon. Garantiekaart mooi ingevuld...
                    Tegoei of ni !!Bike or Die !!

                    Comment


                    • #11
                      Heb een Olympus 730 bij Memoryperfect gekocht (zelf afgehaald) en zeer correct. Handleiding was er in het Duits/Engels/Frans en nog iets maar geen Nederlands.
                      Indien nodig koop dan direct uitbreidingen van geheugen was voor mij 69 ipv 89 voor 1 Xd128MB
                      Groetjes,
                      Arvid


                      Reis- en fotowebsite

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben altijd goed bediend geweest en nog steeds
                        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by superfly
                          kijk eens op www.ny-camera.com

                          Vraag wel naar de leveringstermijn, ik heb 2 maanden moeten wachten...
                          Prijs is op dit moment 847 Euro, met transport en rembours komm je rond de 870 uit....

                          Veel goede ervaringen mee, vriendelijk aan de telefoon. Garantiekaart mooi ingevuld...

                          Zeker nooit bestellen bij ny-camera. Je zegt het zelf je hebt lang moeten wachten maar wacht maar tot je een probleem met je camera hebt. Zolang ze je iets moeten verkopen zijn ze vriendelijk en behulpzaam maar eenmaal je een defect hebt moet je niet hopen dat ze iets doen om jou te helpen zelf al is de camera met dat defect geleverd en heb je hen onmiddellijk gewaarschuwd.

                          Waardeloze service.

                          Comment

                          Working...
                          X