Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medion MD 86888 superzoom camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Medion MD 86888 superzoom camera

    Hallo!

    Mijn zus zou graag deze camera van medion aankopen.
    Ze zou er voornamelijk foto's van het "dagelijkse leven" mee nemen: kinderen, huisdieren, vakanties,... niet om professionele doeleinden of zo...
    is deze iets waard of is het niets?

  • #2
    Re: Medion MD 86888 superzoom camera

    Comment


    • #3
      Re: Medion MD 86888 superzoom camera

      Dit zou ik ook wel willen weten... is dit een goed toestel?
      CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

      Comment


      • #4
        Re: Medion MD 86888 superzoom camera

        vermits niemand hier deze camera al heeft kunnen kopen valt er nog weinig over te vertellen. Waarschijnlijk is het een camera die een tijd oud is en waar nu medion op staat. Gefopt kan je niet zijn want je hebt een aantal dagen de tijd om het ding terug te brengen.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Medion MD 86888 superzoom camera

          Ik heb die ook gezien, maar omdat het merk vervangen is door "Medion" kan je er geen informatie over vinden.

          Bij Lidl hebben ze maandag ook een digitale camera http://www.lidl.be/cps/rde/xchg/lidl...ndex_58391.htm
          Het is een fuji, maar het type staat er ook niet bij.

          In de handleiding van de Medion camera staat een fout op pagina 21.
          Die pagina gaat over de accu's en de lader.

          WAARSCHUWING!
          Gebruik geen oplaadbare batterijen. Deze kunnen namelijk oververhit raken
          in de oplader en eventueel exploderen.


          Waarschijnlijk willen ze waarschuwen om geen niet-oplaadbare batterijen in de lader te steken, maar het woord dat ze vergeten te vertalen zijn zal wel bij heel wat mensen voor verwarring kunnen zorgen...
          Gewone batterijen kunnen inderdaad te heet worden en in het extreme gevallen zouden ze zelfs kunnen exploderen (bij een degelijke lader kan dat niet, want die heeft daarvoor een beveiliging).
          Maar voor die prijs kunnen ze er geen Maha MH-C9000 bij steken.
          Last edited by Black B@ndit; 11 december 2012, 21:58.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Medion MD 86888 superzoom camera

            Is dezelfde camera als de Rollei Powerflex 210HD
            daarvan vind je wel wat informatie online...
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Medion MD 86888 superzoom camera

              Kan je met dit toestel goede foto's maken bij weinig licht?
              Met welk toestel is dit nog te vergelijken?

              Bedankt
              CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

              Comment


              • #8
                Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                Is dezelfde camera als de Rollei Powerflex 210HD
                daarvan vind je wel wat informatie online...
                Aldi is dan wel te duur met dat ding http://tweakers.net/pricewatch/31276...-hd-zwart.html ... tja Aldi altijd de goedkoopste

                Comment


                • #9
                  Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door janfotos Bekijk bericht
                  Kan je met dit toestel goede foto's maken bij weinig licht?
                  Met welk toestel is dit nog te vergelijken?

                  Bedankt
                  Kleine chip + niet-lichtsterke lens (met groot zoombereik) zijn niet de kenmerken om goede foto's te maken bij weinig licht ... en features zoals multi-shot noise reduction van recente compacts zijn niet aanwezig

                  Comment


                  • #10
                    Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                    Aldi is dan wel te duur met dat ding http://tweakers.net/pricewatch/31276...-hd-zwart.html ... tja Aldi altijd de goedkoopste
                    Er zit een SD kaartje van 4GB + 4 nimh-accu's + een lader + een zakje bij.
                    Als je dat er bij telt, dan is deze aanbieding nog niet zo slecht.

                    Maar of het een goede camera is, dat zal een andere zaak zijn.
                    Rollei is volgens mij niet bekend om zijn supergoede camera's .
                    Het is duidelijk dat dit een camera is waarbij op alle mogelijke onderdelen is bespaard, het kan ook niet anders voor die prijs.

                    Er werd hier al ergens de vraag gesteld of deze camera goede foto's zou maken met weinig licht, ik ben er vrij zeker van dat dat net het zwakste punt zal zijn van deze camera.
                    Als er wel voldoende licht is, dan zal je er waarschijnlijk wel redelijke foto's mee kunnen maken, maar voor actiefotografie zou ik deze ook al zeker niet aanraden, het is best mogelijk dat je altijd te laat bent als je een actiefoto wil maken met deze camera...
                    In de meest ideale omstandigheden zullen de foto's dus nog wel kunnen meevallen, en daar is waarschijnlijk alles mee gezegd.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Er zit een SD kaartje van 4GB + 4 nimh-accu's + een lader + een zakje bij.
                      Als je dat er bij telt, dan is deze aanbieding nog niet zo slecht.
                      Klopt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                        ik heb de camera in mijn bezit als 2 de toestel voor mijn gezin en testen en locaties waar het gewaagd is om mijn canon 550d te gebruiken.
                        mijn oordeel is voor de 125€ reclame die ik betaald heb super. hij probeert altijd een korte sluitertijd te gebruiken. maar ook lange sluitertijden zit erop 15 Sec. het is wel geen 30 of bulb .
                        hij doet wat je van een compact mag verwachten. maar hij heeft wel een superzoom dat over de hele lijn bijna even scherp blijft ( behalve digitale zoom die staat uit)
                        filmen doet hij ook uitstekend wel bij wind veel lawaai van de mic. tja dat zal in die prijs catogerie wel meer het geval zijn.
                        ik ben er blij mee.

                        mn eerste urban ermee gedaan


                        Canon Eos 550D| Canon-EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 | Canon-EF 75-300mm 1:4-5.6 | Canon-EF-S 15-85mm 1:3.5-5.6 IS USM | Canon-EF 50mm f/1.4 USM |
                        Speedlite 430EX II | Velbon CX 440 | RC-6 Remote RC-6 |

                        Comment


                        • #13
                          Re: Medion MD 86888 superzoom camera

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                          vermits niemand hier deze camera al heeft kunnen kopen valt er nog weinig over te vertellen. Waarschijnlijk is het een camera die een tijd oud is en waar nu medion op staat. Gefopt kan je niet zijn want je hebt een aantal dagen de tijd om het ding terug te brengen.
                          Je hebt wel geteld 1 maand de tijd , dus uitproberen zou ik zeggen .
                          Niet goed? Gewoon RETOUR!

                          Comment

                          Working...
                          X