Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen op internet of kleinhandel?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kopen op internet of kleinhandel?

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken welk toestel ik koop en waar ik deze zou kopen. Ik las hier in het forum reclame voor Nelissen van Mechelen, en ik geef toe dat ik al met Nelissen in mijn hoofd zat. Ik kreeg echter van een vriend wel de opmerking dat hij het niet zo netjes vond, Nelissen alles laten uitleggen en dan elders op het net kopen aan een goedkopere prijs zonder uitleg.
    Want, geef toe, zo gaat dat waarschijnlijk dikwijls. Ik ben naar Nelissen gegaan in de hoop iets te vinden dat mij aanstond en met een prijsverschil dat niet te groot zou zijn. Ik had mij voorgenomen dat ik tot 50 euro geen probleem zou maken, maar meer????
    Ik ging voor de Nikon coolpix 885 had hem op het net aan verschillende prijzen gevonden, op Topvision voor 405 euro.
    De 885 was bij Nelissen uitgeput, maar daar waren ze erg te vinden voor de Nikon Coolpix 4300, prijs bij Nelissen, in Januari : 636 euro, Topvision 615 euro, Koopdigital 639 euro, PcWebstore 586 maar zijn pas in afslag gegaan, gewone prijs was 592 euro.
    Nu is mijn beslissing gevallen. Ik ben blij dat ik bij Nelissen binnengegaan ben. Die mensen hebben enorm veel tijd aan mij gespendeerd, heel veel uitleg. Ook al zagen ze dat ik een papier bijhad met informatie van internet met de verschillende prijzen op.
    Dus... waarschijnlijk wordt het een Nikon Coolpix 4300 van bij Nelissen in Mechelen,maar Mimi, ik verjaar pas op 2 februari dus ik moet nog wat wachten.

  • #2
    Content te horen da ge beslist hebt Alle proficiat met uw toekomstige nieuwe cam dan maar enne nie te lang wachten met posten van fotokes dan he

    Groetjes
    Zoo Sorry Lexke ;-)
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      Schatje, je bent weer niet aan het studeren hé? Ik controleer je nogal hé? En ... ik zei niet dat ik al gekozen had hé? waarschijnlijk wordt het een Nikon Coolpix 4300 maar het staat nog niet vast zenne.
      En ... moesten er mensen zijn die deze cam hebben of er iets van weten, graag commentaar Ik heb nog drie weken om te beslissen, maar ... als ik deze cam koop zou ik nog aan de challenge kunnen meedoen hé, maar dan moet ik wel rap zijn hé? Want die sluiten vroeger af hé?

      Comment


      • #4
        Gene foeeeeeeeeeetjie dus Act
        Maar in elk geval succes met bijna-aankoop
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment

        Working...
        X