Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kopen onder rembours?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kopen onder rembours?

    Kent er hier iemand webwinkels die onder rembours verkopen in Belgie (= betalen aan postbode of koerier). Bij de meeste webwinkels kan je betalen met VISA, maar dan moet je de kaartnummers doorgeven via het internet en dat vertrouw ik niet echt.

    Alvast bedankt,

    Kurt

  • #2
    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Beste Kurt, Veilig is je Visakaartnummer te faxen naar de desbetreffende verkoopsite.Pol
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      www.bestekeus.nl levert in België onder rembours.

      Comment


      • #4
        Hoi,

        Kijk eens bij
        http://www.digital-shopping.fr

        Waarom gewoon niet laten overschrijven bij je bank naar hun
        internationale rekening?

        Mogelijk doen ze ook aan rembours.

        Groetjes,
        M.
        Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
        Olympus E-PL2 + 14-150.

        Comment


        • #5
          www.webvoordelig.nl, €17.50 leverkosten onder rembours, ook in belgie
          www.photoshoppingcenter.de

          let er telkens op dat de camera in voorraad is, bij webvoordelig kun je dat om de site zien, bij photoshoppingcenter eerst een mailtje sturen.

          greetz,

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment


          • #6
            Kijk ook eens bij
            http://www.koopdigitaal.nl
            daar versturen ze voor 15 Euro onder rembours geloof ik.

            Groetjes,
            Greg

            Comment


            • #7
              Ik ken er ook wel een maar daar kan je beter niet kopen want daar heb ik een slechte ervaring mee (NY-camera.de).

              Vergeet ook niet dat rembours wel geen toelating geeft om de pakjes te controleren. De post mag enkel een pakje afgeven na betaling. Je moet dus betalen voor je je pakje kan openen.

              Comment


              • #8
                bedankt voor de tips!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tine
                  www.bestekeus.nl levert in België onder rembours.
                  Hoi Tine,

                  Ik heb al tweemaal een mail naar bestekeus.nl verstuurd ivm levering in België.
                  Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, eerste mail is al meer dan 1 week geleden .
                  Als de bestellingen ook op die manier gaan heb ik zo mijn twijfels.

                  Groetjes,
                  Luc.
                  2X Canon EOS 60D, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM.

                  Comment


                  • #10
                    Bij al aankopen op het net heb ik mijn Visa gebruikt, werkt prima en nog geen misbruiken vastgesteld.
                    Ik denk dat het risico bij het gebruik op reis in een restaurent bijvoorbeeld oneindig veel groter is, dan je gegevens via het net te sturen.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Luc Verkuringen
                      Originally posted by Tine
                      www.bestekeus.nl levert in België onder rembours.
                      Hoi Tine,

                      Ik heb al tweemaal een mail naar bestekeus.nl verstuurd ivm levering in België.
                      Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, eerste mail is al meer dan 1 week geleden .
                      Als de bestellingen ook op die manier gaan heb ik zo mijn twijfels.

                      Groetjes,
                      Luc.
                      Hoi Luc,

                      Weet echt niet hoe dat komt. Ik heb bestekeus al zo'n vijf vragen gestuurd omdat ik daar ook een digi wil kopen. Ze hebben altijd na 1 dag geantwoord.
                      Misschien hebben ze over je mailtje gekeken. Nog eens proberen? Mij hebben ze altijd direct geantwoord.

                      Groetjes Tine

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kurt
                        Kent er hier iemand webwinkels die onder rembours verkopen in Belgie (= betalen aan postbode of koerier). Bij de meeste webwinkels kan je betalen met VISA, maar dan moet je de kaartnummers doorgeven via het internet en dat vertrouw ik niet echt.

                        Alvast bedankt,

                        Kurt
                        Als je onafhankelijke webwinkels wilt vinden, die niet adverteren, gebruik dan zoekrobot zoals www.google.nl met de optie Nederlandstalig vind je vaak merk en type van je keuze nog voordeliger. Ik vond mijn C-720 erg goedkoop.

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          Natuurlijk www.topvision.lu niet vergeten.
                          Prijzen meestal zeer goed, vlotte levering en onder rembours.
                          Laatste levering woensdagmiddag besteld en vrijdagavond geleverd.

                          Groetjes Piet

                          Comment


                          • #14
                            onder rembours gaat nog nie bij topvision pietje, ik heb dit geprobeerd, maar mail terug gekrege dat deze service tijdelijk niet beschikbaar is

                            Comment


                            • #15
                              Als je eens gaat kijken bij http://pricewatch.letsgodigital.nl
                              daar staat een prachtig overzicht van iedereen die onder rembours aan het leveren is in de Benelux.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X