Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: kopen in de USA

Standaard kopen in de USA

Een collega van me (een Amerikaan) gaat binnenkort voor de kerst naar huis en komt in Januari terug. Ik dacht met de sterke euro en de goedkope prijzen in de US om hem een camera te laten meenemen .. een amerikaan kan immers vlot voorbij de customs met een US-toestel voorzien van US waarborg

heeft er iemand ervaring met amerikaanse onlineshops, en in het bijzonder met http://www.digitalfotoclub.com/ welke ik op de link-pagina van BD vond.

Standaard

Is idd. verleidelijk, maar die garantie hé.

Het is en blijft een hi-tech gebeuren en de kans dat er iets fout kan gaan is toch reeël...

Standaard

In DIT geval vind ik het toch zéér verleidelijk. Tenslotte; mocht er ooit iets aan mankeren, dan kan dizelfde persoon misschien opnieuw redding brengen...

Standaard

Originally posted by Jochen
    In DIT geval vind ik het toch zéér verleidelijk. Tenslotte; mocht er ooit iets aan mankeren, dan kan dizelfde persoon misschien opnieuw redding brengen...

er zijn ook nog familieleden van me die in de US wonen .. er is minimaal 4x per jaar iemand die over en weer vliegt .. heel verleidelijk allemaal .. ik ben even ana het informeren wat het supplement "worldwide guarantee" zou kosten .. sommige online winkels zouden dat aanbieden

Standaard

Ik zou er voor gaan .
    Je loopt enkel risico gedurende je garantie periode.
    Wel een deftige winkel uitzoeken ( genre B&H ).
    Web prijzen moet je wel verhogen met een paar procenten + lokale taks ( afhankelijk van de staat ) +/- 10%

jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Standaard

Originally posted by Jo
    Web prijzen moet je wel verhogen met een paar procenten + lokale taks ( afhankelijk van de staat ) +/- 10%
    Of via het web laten bestellen en leveren in een andere staat. De webprijzen zijn doorgaans een stuk(je) beter dan de prijzen in de winkel zelf. B&H en Adorama zijn waarschijnlijk de meest gereputeerde megashops met aanvaardbare (maar niet superscherpe) online prijzen.
    Pieter
    >> Canon 30D en 1D MarkII met vernieuwd glasservies (PBase gallery)

Soortgelijke discussies

1. lenzen kopen in USA en verkoopadres?
    Door jack-l in forum Camera's
    Reacties: 44
    Laatste bericht: 26 mei 2009, 20:36
  2. lenzen kopen in USA en verkoopadres?
    Door jack-l in forum Camera's
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 maart 2004, 17:15
  3. Canon batterijen opladen in de USA
    Door Herman in forum Camera's
    Reacties: 4