Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak z8612IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kodak z8612IS

    Vandaag de kodak z8612IS van iemand kunnen overkopen aan zacht prijsje. Moet zeggen, Scherpte en kleur . Perefect om mee te nemen in het hoog gebergte ipv mijn dslr. Zeker omdat ik vroeger al van kodak kwam en daar de pano functie gebruikte die 3 foto's aan elkaar zet . Wat blijkt. dit toestel werkt alleen op 2x aa lithium batterijen. Steek daar gewone duracellekes in en na 2min zegt hij dat em al bijna leeg is . Er bestaat wel een dure oplaadbare kodak batterij . Iemand andere oplossing
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

  • #2
    Re: Kodak z8612IS

    gewone herlaadbare batterijen

    passen er toch ook in? en gaan , bij mij toch, veel langer mee dan idd niet-herlaadbare
    I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

    Comment


    • #3
      Re: Kodak z8612IS

      Schijnbaar staat deze cam er om bekend dat ze batterijen "vreet" .. werkelijk vreet !

      behoudens de onderstaande koude douche natuurlijk

      Since the introduction of the affordable digital SLR a few years back industry observers have been predicting the demise of what used to be called the 'prosumer camera'; the highly specified compact with features aimed at the more serious photographer. A few years ago you could easily pay $700 for a top end compact; today that will buy you a decent SLR with a kit zoom, and it became obvious that the serious compact sector had to adapt or die - fortunately the manufacturers chose the former option.

      Comment


      • #4
        Re: Kodak z8612IS

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Schijnbaar staat deze cam er om bekend dat ze batterijen "vreet" .. werkelijk vreet !

        behoudens de onderstaande koude douche natuurlijk

        http://www.dpreview.com/reviews/Q408...roup/page4.asp
        Denk dat de meeste cam's met AA baterijen er voor bekend staan om batterijen te vreten. Op het werk heb ik ook een HP en deze is net hetzelfde, vreet batterijen
        Heb er zo al enkele horen klagen met deze gewone AA batterijen.
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Kodak z8612IS

          In handleiding staat duidelijk Alkalinebatterijen zijn niet geschikt! . Kan gebruik maken van de Oplaadbare Kodak Lithium-ionbatterij, of 2x aa lithiumbatterijen . Heb onderstussen als 2x oplaadbare batterijpack lithium besteld op het net met bijpassende lader . Al bij al, ik heb 90€ betaald voor een 1.5 maand oude camera en een sdhc 4gig extremeIII bij. Ik gebruikte meestal mijn vorige compact voor beeldjes te schieten zoals deze.

          Last edited by blazor; 5 juli 2009, 13:10.
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

          Comment


          • #6
            Re: Kodak z8612IS

            Beter eerst de handleiding lezen he

            Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
            In handleiding staat duidelijk Alkalinebatterijen zijn niet geschikt! . Kan gebruik maken van de Oplaadbare Kodak Lithium-ionbatterij, of 2x aa lithiumbatterijen . Heb onderstussen als 2x oplaadbare batterijpack lithium besteld op het net met bijpassende lader . Al bij al, ik heb 90€ betaald voor een 1.5 maand oude camera en een sdhc 4gig extremeIII bij. Ik gebruikte meestal mijn vorige compact voor beeldjes te schieten zoals deze.

            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment


            • #7
              Re: Kodak z8612IS

              Heb je geen NIMH in huis om te proberen?

              Comment


              • #8
                Re: Kodak z8612IS

                Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                Denk dat de meeste cam's met AA baterijen er voor bekend staan om batterijen te vreten. Op het werk heb ik ook een HP en deze is net hetzelfde, vreet batterijen
                Heb er zo al enkele horen klagen met deze gewone AA batterijen.
                Sony H5 .. 220-240 fotos op een lading NiMH 2500mAh .. dat noem ik niet direct vreten

                Comment

                Working...
                X