Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kodak cx4210

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kodak cx4210

    Is die kodak bij kruidvat iets waard?
    iemand ervaringen mee?

    Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
    Olympus E-PL2 + 14-150.

  • #2
    Originally posted by maestro
    Is die kodak bij kruidvat iets waard?
    iemand ervaringen mee?


    Die kamera wordt in Nederland gedumpt voor gemiddeld 159,- Euro zonder dockingstation.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Otto Knap
      Originally posted by maestro
      Is die kodak bij kruidvat iets waard?
      iemand ervaringen mee?


      Die kamera wordt in Nederland gedumpt voor gemiddeld 159,- Euro zonder dockingstation.


      Waarom gedumpt Otto? Zijn dit geen goede camera's? Ben een beetje nieuwsgierig waarom je dit zegt .

      Comment


      • #4
        Heb geen ervaring met dit model, 2 van mijn laatste toestellen waren kodaks waarover ik heel tevreden was. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

        Groeten,
        Vince

        Comment


        • #5
          Ik heb zelf net een Kodak cx 4230 gekocht, daarom mijn vraag of ze slecht zijn... .

          Comment


          • #6
            En.....? Wat vind je er nu zelf van?

            Groeten,

            Vincent

            Comment


            • #7
              Originally posted by Vince
              En.....? Wat vind je er nu zelf van?

              Groeten,

              Vincent
              Ik vind het moeilijk om daar nu echt een mening over te vormen . Ik wou de digi voor foto's te nemen van mijn dieren, en gewone alledaagse dingen. Mocht niet te duur zijn enz. Ik heb al een boel foto's getrokken en ik vind ze meestal vrij goed.
              Maar het is maar een 2 Mp en dat kan je natuurlijk niet vergelijken met een 4 Mp ofzo.

              Dus ja, is hij goed of niet, eigenlijk weet ik het niet goed. Ik haal er naar mijn normen leuke plaatjes uit dus eigenlijk ben ik wel tevreden en dat is natuurlijk het belangrijkste .

              Maar omdat Otto het woord "dumpte" gebruikte wilde ik toch graag weten wat een "kenner" van de digi zegt .

              Zal hier enkele fototjes toevoegen:




              Comment


              • #8


                Zeer mooie foto's hoor. De techniek evolueert.. het toestel
                dat vandaag de dag 2000 euro kost en binnen 3 jaar tegen 200 euro
                verkocht wordt zal dan nog even goede foto's als nu geven.

                Groetjes,
                M.
                Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                Olympus E-PL2 + 14-150.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by maestro


                  Zeer mooie foto's hoor. De techniek evolueert.. het toestel
                  dat vandaag de dag 2000 euro kost en binnen 3 jaar tegen 200 euro
                  verkocht wordt zal dan nog even goede foto's als nu geven.

                  Groetjes,
                  M.

                  Het is wel niet hetzelfde toestel als dat in de Kruidvat wordt verkocht denk ik. Dit was toch de cx 4200 niet?
                  Op die van mij zit 3x optische zoom en het prijskaartje was 255 euro.
                  Er zitten veel mooie foto's tussen, maar ook veel onscherpe, maar dat ligt ook aan mezelf vrees ik. Beetje moeite met de camera stil te houden .

                  Comment


                  • #10
                    Inderdaad mooie foto's, zoals ik verwacht had van een kodak.
                    Een echte 'point & shoot'.

                    Veel plezier,

                    Vince

                    Comment


                    • #11
                      Toch een paar opmerkingen:

                      - toestel niet meer vemeld op de Kodak-site noch op online-shopping sites
                      - geen optische zoom
                      - geen lichtsterk objectief, slechts f4,5
                      - flashafstand max. 2,4m
                      - geen info over batterijen en/of lader

                      Aldi-toestel kwam er dan toch beter uit.
                      Tot daar mijn mening.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by rony
                        Toch een paar opmerkingen:

                        - toestel niet meer vemeld op de Kodak-site noch op online-shopping sites
                        - geen optische zoom
                        - geen lichtsterk objectief, slechts f4,5
                        - flashafstand max. 2,4m
                        - geen info over batterijen en/of lader

                        Aldi-toestel kwam er dan toch beter uit.
                        Tot daar mijn mening.
                        Dat toestel staat idd niet op de Kodak site. De eerste keer dat ik er van hoorde was ook door het Kruidvat. Van de cx 4210 vind je niet veel info, van de cx 4200 (zelfde als cx 4230, maar zonder optische zoom) dan weer wel.
                        Maar wat is nu het verschil tussen de cx 4210 en cx 4200? Ik dacht dat het hetzelfde toestel was, maar ze zien er anders uit .

                        Dat het Aldi toestel beter was, mja, het was ook 2x duurder. Prijs-kwaliteit geldt ook nog altijd denk ik...

                        Comment


                        • #13
                          Niet op de Kodak site? En dit dan : http://www.kodak.com/global/en/digital/easyShare/cx4210/cx4210.jhtml

                          Dat het toestel enkele beperkingen heeft lijkt mij logisch voor de prijs die je ervoor betaald. Het 'Aldi' toestel mag dan wel betere eigenschappen hebben, maar persoonlijk zou ik een 'klassiek' merk (zoals Kodak) verkiezen als het op digitale fotografie aan komt.

                          Groetjes,

                          Vince

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Vince
                            Niet op de Kodak site? En dit dan : http://www.kodak.com/global/en/digital/easyShare/cx4210/cx4210.jhtml

                            Dat het toestel enkele beperkingen heeft lijkt mij logisch voor de prijs die je ervoor betaald. Het 'Aldi' toestel mag dan wel betere eigenschappen hebben, maar persoonlijk zou ik een 'klassiek' merk (zoals Kodak) verkiezen als het op digitale fotografie aan komt.

                            Groetjes,

                            Vince

                            Sorry, had alleen op de belgische site gekeken. Staat hij niet op .

                            Comment

                            Working...
                            X