Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaders

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaders

    Weet er iemand ergens een winkel met goedkope kaders met glasbedekking(formaat 100x60cm), met de nadruk op goedkoop want ik heb er een stuk of 10 nodig (+ een krap budget).

    Of heeft er iemand een idee wat zo'n 'zwevende' houten panelen kosten en waar ik dit kan vinden?

    Omgeving Antwerpen liefst!
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Kocht ooit A4 formaat , (groter worden ook verkocht) by Xenos. weet niet of deze winkel ook in Belgie bestaat

    Rob
    http:/home.planet.nl/~knegt221

    Comment


    • #3
      Originally posted by yannick
      Weet er iemand ergens een winkel met goedkope kaders met glasbedekking(formaat 100x60cm), met de nadruk op goedkoop want ik heb er een stuk of 10 nodig (+ een krap budget).

      Of heeft er iemand een idee wat zo'n 'zwevende' houten panelen kosten en waar ik dit kan vinden?

      Omgeving Antwerpen liefst!
      Surf/ga eens naar Ikea!Daar hebben ze vrij veel en goedkope kaders!

      groetjes,
      Kristien
      Olympus E500
      take the time it takes so it takes less time...
      www.pnh.be

      Comment


      • #4
        bedankt voor de tip!
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          die site van ikea is wel funny
          als je klikt op nederlands kom je op de franstalige site en als je klikt op français dan kom je op de nederlandstalige terecht.

          verborgen camera?
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Ga eens kijken bij Idee (de vroegere Fabriekswinkels). Daar kocht ik al goedkoop kaders.

            Comment


            • #7
              weet er iemand waar ik dit kan vinden?



              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment

              Working...
              X