Ik ga mijn nog wat van extra CF-geheugen voorzien.
Zijn er nog mensen (voor het gemak uit Oost-Vlaanderen) die ook iets nodig hebben van Vasa (PIN) ?
Dat maakt alvast de verzendingskosten iets lichter![]()
Net iets te laat, ik heb een X-Drive pro bestelt, welke morgen zal gel. worden
. Anders had he gerust je kaartje er mogen bijsteken...
Canon met glas...
Pin wa is da ?![]()
![]()
![]()
Power in numbers: http://www.powerinnumbers.com.au
zie http://www.powerinnumbers.com.au/
Hoeveel bedragen de verzendkosten voor CF kaartjes ongeveer?
loco
Mijn vraag over PIN is, Is deze firma betrouwbaar ???
Kan je met een gerust hard een xdrive bestellen daarzo ??
Enneuh, zijn de levertijden lekker snel of duurt het even ?? het moet tenslotte van de andere kant van de wereld komen !?
Canon 30D / Canon 70-200 F4L / Sigma 18-125 IS / Canon EFS 18-55 IS / Canon EFS 55-250 IS / Lowepro Minitrekker / Xdrive 2 30GB
Ik zie dat er een nieuw type xdrive is, de X's-Drive Pro vp 300.
het enigste verschil is volgens mij de mogelijkheid om 'm als mp3 player te gebruiken en dat het nu mogelijk is om de inhoud van de harde schijf te bekijken.
Ik ga zo ver ni voor wat nog kost stap ik naar www.sdcard.be dat is bij wijze achter den hoek van de straat en zeer matriaal en goedkoop![]()
![]()
Ik heb de XDrive pro vandaag toegekregen. Kan inderdaad als mp3 player gebruikt worden. Deze laat nu ook toe van bestanden te copieren/deleten/listen op HD of media kaartje. Je kan uiteraard ook alle bestanden in 1 keer copieren zoals op de andere X-Drives. Het toestel is iets groter als de X-Drive 2.
Canon met glas...
@loodgieterke: waar vind jij die xdrives bij sdcard???
xdrives heeft bij niet denk ik maar waar ik het op bedoelde was cf kaartjes die haal ik er wel en die zijn zeer compatiebelOriginally posted by CooMa
@loodgieterke: waar vind jij die xdrives bij sdcard???
Mauske> met die vraag begin ik te twijfelen dat je al zolang op BD zit .. PIN is 100% te vertrouwen, een persoonlijke service, en ultrasnelle levering van down under .. reken op 3 tot 4 dagen met DHL. Ik heb er al heel regelmatig iets besteld .. mijn laatste bestelling is nu iets meer dan een half jaar geleden .. mijn Cinemadisk oftewel didgital data player. Ik ben heel tevreden over hun spul .. kwaliteit aan een bodemprijs!Originally posted by mauske
Mijn vraag over PIN is, Is deze firma betrouwbaar ???
Kan je met een gerust hard een xdrive bestellen daarzo ??
Enneuh, zijn de levertijden lekker snel of duurt het even ?? het moet tenslotte van de andere kant van de wereld komen !?
Iedereen hier bij BD heeft toch z'n Cfkes van bij Pin??? of heb ik 't verkeerd???
Supergoede service en betrouwbaar en vlak bij de deur... Mijn laatste bestelling was op een dinsdagmorgen 2.0 uur en de levering op vrijdag morgen 10.30 uur. da's drie dagen... Als dat niet snel is vanuit Australië ???
Ik zal nooit ergens anders geheugenkaartjes kopen als bij PIN...![]()
Nu heb je mij benieuwd gemaakt en ik ben zelf eens gaan kijken of sdcard xdrives verkoopt en inderdaad je hebt gelijk ik geloof dat ik hem ooit heb horen zeggen dat hij deze niet wenst ik te kopen wanwege de problemen. Maar voor zijn vaste klanten leent hij tegen een kleine vergoeding een Archos Jukebox uit. Een klein handig toestel met scherm waar een kleine 20 GB aan plaatjes op kunnen. Maar ik weet nu niet of hij die nog reeds verkoopt
Ik ga mij waarschijnlijk ook een van de komende dagen bevoorraden. Van waar ben je ergens in Oost-vlaanderen? Ik woon in Temse.
40D + Sigma 10-20 + Canon 24-105 + Canon 50 1.8 + Canon 85 1.8 + Sigma 100-300 f4 + 580EX
Een paar dagen niet on-line geweest... Heb hier blijkbaar heel wat gemist.
Ondertussen zijn ook de meeste vragen beantwoord door oa Visio en Mic.
Ik heb zelf eerder CF en een X-Drive besteld bij PIN, met hele grote tevredenheid. Ik zou er anders niet terug gaan.
Binnen de week is het zootje aan huis geleverd.
@ loco
Voor CF is de verzendingskost iets van een 33AU$ = ca20EUR.
@ODBHoeveel bedragen de verzendkosten voor CF kaartjes ongeveer?
Ik woon in Gavere (tussen Gent en Oudenaarde)
Ik ga mij waarschijnlijk ook een van de komende dagen bevoorraden. Van waar ben je ergens in Oost-vlaanderen? Ik woon in Temse.
Ha ha, ja oke, ik zit al een tijdje op BD, maar ik moet toegeven niet ALLE topics te lezen.. En deze keer was het echt waar de eerste keer dat ik PIN tegenkwam in een topic...
En nee MIC, niet iedereen heeft CF kaartjes van PIN !
Ik zal dadelijk denk ik dan toch maar tot aanschaf van een xdrive overgaan ! ben benieuwd....
Edit :
Nou, ik heb de knoop maar eens doorgehakt... heb net de xdrive met 30gig besteld. Beetje met zwetende handjes dat wel, maar ja.. ik hoop er maar het beste van... En ik ga af op jullie bevindingen..
Ik zal u wel berichten als ik alles binnen heb...
Canon 30D / Canon 70-200 F4L / Sigma 18-125 IS / Canon EFS 18-55 IS / Canon EFS 55-250 IS / Lowepro Minitrekker / Xdrive 2 30GB
@ loco
Voor CF is de verzendingskost iets van een 33AU$ = ca20EUR.
Amai daar tank ik al reeds een halve bak diesel voor in mijn auto duur kaartje als je eentje koopt van 256 mb![]()
![]()
Voor de volledigheid, wil ik toch melden dat de bestelling vertrokken is.
Awèl Dama, proficiat met je bestelling
De mijne is bijna klaar en staat op verzending. Ik wacht nog op een bevestiging van iemand die mee in de bestelling wil opgenomen worden. Indien er nog iemand mee op de kar wil springen moet hij snel zijn. Het kan nog. Begin volgende week vertrekt mijn bestellig definitief.
Loodgieterke je hebt gelijk dat je dit niet moet doen voor een kaartje va 256 mb waarop je 20 € verzendkosten moet betalen. Daarvoor bestaan andere adressen die jammer genoeg ook nog iets duurder zijn. Maar wanneer je 200 € kunt besparen dan is 20 € niet zo erg meer.
loco
2 januari mijn xdrive 2 binnengekregen en ik moet zeggen... het werkt perfekt en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb... wat een balachelijk lage prijzen daar bij PIN... hihi.....
Proficiat ! Is echt een handig accessoire.
Die Vasa z'n service is ook niet te doen !
Gisterenavond mail ik hem om een informatie, 2 minuten later antwoord...
Zonet mail ik hem terug... weer direct antwoord.
Dat schept enorm vertrouwen !
Originally posted by mauske
2 januari mijn xdrive 2 binnengekregen en ik moet zeggen... het werkt perfekt en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb... wat een balachelijk lage prijzen daar bij PIN... hihi.....
Dama, laat maar iets weten bij volgende bestelling - heb net mijn nieuwjaar gekregen.
Henk (Minolta something)
Hey schoonbroere... Wat een surprise...
Bestelling is jammer genoeg vanmorgen vanuit Melbourne vertrokken !
Originally posted by wikani
Dama, laat maar iets weten bij volgende bestelling - heb net mijn nieuwjaar gekregen.
jammer ...
Henk (Minolta something)