Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met online shopping bij ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met online shopping bij ...

    Webvoordelig in NL ...
    Zijn er ook Belgen met goede ervaringen/bevindingen bij online aankopen bij Webvoordelig?
    Me dunkt dat dit toch een betrouwbare en geregistreerde online shop is, maar vooraleer tot een aankoop over te gaan, toch effe jullie mening vragen

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

  • #2
    Ik heb vorig jaar mijn G2 bij webvoordelig.nl besteld en die werd keurig snel geleverd. Met alles erbij inclusief een aanbieding voor verzekering van de camera.

    Heb inmiddels de G2 verkocht en opnieuw bij webvoordelig.nl de G3 besteld. (die hebben ze momenteel op voorraad) en die wordt morgen al geleverd (gisteren besteld).

    Dus ik heb alleen maar goede ervaringen. (ik woon niet in belgie, maar nederland, maar ik denk dat de levertijden ook voor belgie zullen gelden met misschien een dag uitloop)

    Comment


    • #3
      Originally posted by hejasan
      Ik heb vorig jaar mijn G2 bij webvoordelig.nl besteld en die werd keurig snel geleverd. Met alles erbij inclusief een aanbieding voor verzekering van de camera.

      Heb inmiddels de G2 verkocht en opnieuw bij webvoordelig.nl de G3 besteld. (die hebben ze momenteel op voorraad) en die wordt morgen al geleverd (gisteren besteld).

      Dus ik heb alleen maar goede ervaringen. (ik woon niet in belgie, maar nederland, maar ik denk dat de levertijden ook voor belgie zullen gelden met misschien een dag uitloop)



      Hmmm, klinkt goed! Bedankt voor je reactie hoor

      Zijn er nog mensen die positieve ervaringen hebben met Webvoordelig???

      Ja lap! Ben weer aan het schrijven onder login van wederhelft



      Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
      -------------------------------------------
      Girly
      --------------------------
      Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
      --------------------------

      Comment


      • #4
        ja hoor, correcte levering Canon A40.
        Canon A40 - CF Ridata 256 - GP Travelkit *** Droom van S1 IS

        Comment


        • #5
          op http://www.tweakers.net/shopsurvey/1579 staan vrij veel ervaringen met webvoordelig.nl

          Comment


          • #6
            Ook daar besteld, voor zover ik weet een zeer goeie winkel, ik weet echter niet hoe ze omgaan met garanties daar mijn camera nog niet kapot is geweest.
            Had mijn camera een zaterdag besteld, maandag bedrag overgeskreven (tip: schrijf niet over, kost te veel), donderdag een manneke met een camera aan mijn deur. Toch wel redelijk snel vindt ik.
            Godspeed You, Black Emperor!

            Comment


            • #7
              Om even te polsen of ze de G3 nog in voorraad hadden mailde ik dinsdag voormiddag... 's avonds kreeg ik al antwoord op al mijn vragen en de bevestiging dat ze die nog in voorraad hadden. Diezelfde avond plaatste ik mijn bestelling onder rembours (ik woon in België, maar dat was geen probleem), en vandaag, vrijdag rond de middag stonden ze ermee aan de deur! Vrij vlot allemaal vind ik!

              Ik kreeg ook dat aanbod van die verzekering erbij geleverd. En ik hoop dat mijn cam niet stuk gaat om te weten te komen hoe hun service dan is

              Dus ook alleen goede ervaringen tot nu toe, ook in België dus

              Comment


              • #8
                Originally posted by tasador
                Om even te polsen of ze de G3 nog in voorraad hadden mailde ik dinsdag voormiddag... 's avonds kreeg ik al antwoord op al mijn vragen en de bevestiging dat ze die nog in voorraad hadden. Diezelfde avond plaatste ik mijn bestelling onder rembours (ik woon in België, maar dat was geen probleem), en vandaag, vrijdag rond de middag stonden ze ermee aan de deur! Vrij vlot allemaal vind ik!

                Ik kreeg ook dat aanbod van die verzekering erbij geleverd. En ik hoop dat mijn cam niet stuk gaat om te weten te komen hoe hun service dan is

                Dus ook alleen goede ervaringen tot nu toe, ook in België dus



                Nah Tasa, we zijn heel blij dat alles zo goed verlopen is - het was ook voor jou dat ik deze topic plaatste, maar je beschreven ervaring hierop kan nou enkel maar een interessant weetje betekenen voor anderen die ook nog graag iets van digi willen bestellen

                Sam greetzzzzzzz U
                -------------------------------------------
                Never apologize for showing feeling.
                When you do so, you apologize for the truth.
                -------------------------------------------
                Canon Stuff

                Comment

                Working...
                X