|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
help!
bij mijn canon G3 werkt de flitser in geen enkele stand. ik vraag me nou af of het aan mij ligt of aan de camera. Als ik op menu klik en dan bij het eerste tabblad kijk staat er niet eens flitser bij (alleen bij de TV-mode, maar zelfs dan doet ie het niet). help! |
|
||||
|
Citaat:
Ik vrees dat je best de cam eens kan terugbrengen naar de leverancier als het niet lukt om de flitser aan de praat te krijgen, zelf heb ik nooit problemen gehad met de flitser. Ik hoop dat alles goed komt voor je, het moet wel balen zijn als zoiets gebeurd; Groetjes.....
|
Walther, als je toestel op "AUTO" staat kun je zoals mimi dat zegt alleen de flits aan en uitschakelen in de linkerbovenhoek van je toestel. (knopje met flitske). Kijk in het LCD-schermpje boven op je toestel(links-boven).Als daar niets staat is de flits aktief, als er een doorstreept flitske staat is hij niet aktief. Maak nu dat er niks staat en neem een foto in een donkere ruimte. Als de flits niet afgaat vrees ik een foutje aan je toestel. Dit alles geldt in Auto-mode.
Het is volledig normaal dat je geen instellingen vindt in het menu. In het menu worden alleen de instellingen weergegeven die in een bepaalde mode bruikbaar zijn. In Auto-mode laat het toestel je geen vrijheid van keuze maar laat je de keuze volledig aan het toestel over. Ik hoop dat het lukt, fredje |
|
|||
|
de flitser werkt!
het stomme was dat het kwam omdat we een beschermend kapje op de flitsschoen (voor externe flitser) hadden geschoven. kennelijk werden de bladveertjes aan de zijkant van de flitsschoen ingedrukt, waardoor in interne flitser niet werkte.... desalniettemin bedankt voor de tips! gr, walther |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hulp gevraagd bij het wegclonen | Pumbaa | Fotobewerking | 7 | 20 juli 2004 22:03 |
| klopt dit:regelmatig nieuw model lenzen bij canon? | PhilippeVDP | Camera's | 6 | 14 september 2003 23:28 |
| Metz45-CT1 i.c.m. Canon G3? | Gaitje | Camera's | 4 | 3 februari 2003 12:15 |
| Canon flitser Speedlite 430EZ als slave ? | Blord | Camera's | 1 | 24 maart 2002 02:02 |
| Canon flitser | wolfgang | Camera's | 2 | 18 december 2001 09:49 |
![]() |