Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp bij bestelling

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp bij bestelling

    hallo,
    ik heb beslist en zou graag een bestelling overmaken bij www.nomatica.com deze is in verschillende talen, ook nederlands, en is vrij goedkoop met extra batterij (die je dan nog eens 30 euro spaart..) maar hoe gaat dit tewerk? graag wa hulp alst kan, of bij andere aan te raden winkel ma gook natuurlijk...

    groeten en khoop op wa reacties
    thx!
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

  • #2
    Buy Batteries Online, Chargers, Connectors Alkaline, Lithuim, Silver Oxide, Zinc Air, SLA, NiCd, NiMH and Li-ion best prices Portable Power.

    hier vind je anders ook heel goede prijzen voor je batterijen...
    En wat voor hulp zou je nodig hebben? Over het algemeen is het gewoon even kijken welk type van accu er in je camera zit, vervangtype opzoeken, je gegevens invoeren en enkele dagen later staat fedex aan de deur met een pakje
    Time is a precious little thing....

    Comment


    • #3
      eiglik hulp voor bestelling, want wat gebeurd er als je stort en je krijgt niks?? dan heb je wel problemen denk ik
      http://users.pandora.be/ziod
      DigiCam Shopping help...

      Comment


      • #4
        Ja dan heb je betaald en heb je geen camera maar wel een bewijs dat je betaald hebt Dus moeten ze hem toch nog leveren hé
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Originally posted by limozke
          eiglik hulp voor bestelling, want wat gebeurd er als je stort en je krijgt niks?? dan heb je wel problemen denk ik
          Als je het niet vertrouwt zijn er 2 mogelijkheden,ofwel een shop zoeken waar je pas betaalt bij levering(onder rembours),ofwel iets meer betalen en hem kopen in een "fotozaak" bij jou in de buurt.

          Comment


          • #6
            Originally posted by limozke
            hallo,
            ik heb beslist en zou graag een bestelling overmaken bij www.nomatica.com deze is in verschillende talen, ook nederlands, en is vrij goedkoop met extra batterij (die je dan nog eens 30 euro spaart..) maar hoe gaat dit tewerk? graag wa hulp alst kan, of bij andere aan te raden winkel ma gook natuurlijk...

            groeten en khoop op wa reacties
            thx!
            Wat zoek je eigenlijk dat daar zo goedkoop is?
            Alle BD-ers helpen je verder zoeken als we weten wat.

            Comment


            • #7
              Wel, ik heb m'n bestelling gedaan, minolta dimage x, ik kreeg onmiddelijk een mail, maar alhoewel je het land belgie kiest dan is alles in het frans... ik begrijp er niks van ik krijg vanalles soorten nr's voor de bank en overschrijving.. wie helpt nu?
              groeten en alvast bedankt!
              http://users.pandora.be/ziod
              DigiCam Shopping help...

              Comment


              • #8
                In sommige landen denken ze nog steeds dat ze in Belgie ALLEEN Frans spreken
                Zo begon vroeger Phil Collins ook in 't Frans toen hij met de groep Genesis op Werchter stond, totdat het publiek "English please" begon te scanderen

                Comment

                Working...
                X