Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hotlink

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hotlink

    ik zou graag mijn fotos tonen maar weet iemand een webspace waar ik gratis kan hotlinken???

    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

  • #2
    Dag Frederic,

    heb je bij pandora (zie dat adres toch in je profiel staan) geen ruimte meer vrij ? Anders kan je van daaruit gemakkelijk linken.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Ik had ook problemen om foto's te linken vanaf een webspace (veel te ingewikkeld voor mij) Toen kreeg ik de tip van een forumlid om te posten op fototime. Daar kan je een maand gratis gebruik maken van een eigen fotoalbum. Het is héél gemakkelijk om de foto's in grote aan te passen en een link te maken. Heb wel een paar keer moeten proberen, doe dit dan in het testforum. Daar kan je mijn geklungel ook bekijken.
      Succes
      @mimi
      "There is no path
      You create it
      Once you set out to walk it"

      Canon 350D + canon 28-135 IS USM

      Comment


      • #4
        Originally posted by mimi
        Ik had ook problemen om foto's te linken vanaf een webspace (veel te ingewikkeld voor mij) Toen kreeg ik de tip van een forumlid om te posten op fototime. Daar kan je een maand gratis gebruik maken van een eigen fotoalbum. Het is héél gemakkelijk om de foto's in grote aan te passen en een link te maken. Heb wel een paar keer moeten proberen, doe dit dan in het testforum. Daar kan je mijn geklungel ook bekijken.
        Succes
        juist adres: http://www.fototime.com
        @mimi
        "There is no path
        You create it
        Once you set out to walk it"

        Canon 350D + canon 28-135 IS USM

        Comment

        Working...
        X