Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoge lichten op een D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoge lichten op een D70

    Ik heb al wat liggen zoeken (in mijn handleiding en op dit forum, maar bij mij lukt het blijkbaar niet)

    Waar kan ik "hoge lichten" aanzetten op mijn Nikon D70.
    Als ik op weergave beelden klik, vervolgens op ENTER dan krijg ik het beeld groot. Als ik dan met de functieknop (links/rechts/boven/beneden) werk dan schuift het beeld naar links of rechts. Maar ik zie geen weergave hoge lichten noch histogram.

    Bedankt alvst voor je hulp...

  • #2
    Re: Hoge lichten op een D70

    Als je de foto op de display hebt een paar keer naar links of rechts op de ronde knop duwen.
    je krijgt dan de exif gegevens, het histogram en de hoge lichten te zien boven (niet in die volgorde denk ik).

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Hoge lichten op een D70

      Je mag niet op enter drukken, want dan vergroot je het beeld, en kan je met de pijltjes over het beeld scrollen. je moet enkel twee keer rechts drukken, dan zie je de hoge lichten.

      Groeten,
      Bart
      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
      www.bartvo.be

      Comment


      • #4
        Re: Hoge lichten op een D70

        Jongens, lukt mij niet

        Als ik zonder op enter te drukken met de pijltjestoetsen werk dan verspringt in mijn venster (vier kleine fotootjes) de foto naar de volgende...
        Wat doe ik verkeerd ?

        <EDIT>
        GEVONDEN !!!
        Eerst op de ISO knop gedrukt en dan ben je vertrokken...

        Bedankt voor de medewerking !

        Comment


        • #5
          Re: Hoge lichten op een D70

          ha ja, de foto per één op het scherm...niet per vier
          dan gewoon links en rechts

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Hoge lichten op een D70

            Bij een van de menu knopjes aan de linker kant van het scherm switch je tussen het aantal afbeeldingen op je display. (die waar iso bijstaat dacht ik uit mijn hoofd) Eerst die knop een paar keer indrukken totdat je dus één foto ziet. daarna je 4puntsknop rechts een paar keer naar rechts klikken

            [edit]Oh, al gevonden
            Onze T2b. D70, Tamron 17-50, Tokina 50-135

            Comment

            Working...
            X