Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help? (nogmaals)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help? (nogmaals)

    hoeveel zou het me kosten om daar http://www.digital-shopping.fr/ID=643395d6fea3606a071ed9eb3d7/back=2f2f6d696e6f6c74612e68746d6c/caddy deze camera te kopen? hoe lang duurt dat dan eer ik het heb? ik zou willen betalen aan de deur. kan dat? of overschrijving.. hoe lang duurt dit me? het is dus via www.digital-shopping.fr/
    groeten!
    sorry voor de vele vragen..
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

  • #2
    welke camera is dit
    diezelfde minolta???
    want de shopping basket is leeg bij mij.
    Godspeed You, Black Emperor!

    Comment


    • #3
      ok, enkel wil ik weten hoe die levering en bestelling in z'n werk gaat (dus nog geen bestelling). gewoon om dan later die bestelling te plaatsen. hoe ik moet betalen enz. mss zijn er mensen die al daar besteld hebben, hoe lang duurt dit dan? en hoe de betaling en levering verloopt... enkel dat wil ik eens weten
      groeten
      http://users.pandora.be/ziod
      DigiCam Shopping help...

      Comment


      • #4
        limozke,

        bedenk dat in Amerika 110V / 60Hz stroomvoorziening is + andere
        stekkers !!

        Yoda.
        "Away put your weapon, I mean you no harm"

        Comment


        • #5
          Hallo, ik heb je post gelezen, en moet bijtreden bij wat er reeds gezegd is.
          Ik heb vrij veel ervaring in het online bestellen en kopen via het Internet, dit zowel in The States als in Europa. Maar door de invoer en de BTW ben je dikwijls goedkoper af als je in Duitsland of in Nederland je digitale camera koopt. De betaling via Visa is gewoonlijk goedkoper dan de zending tegen rembours. Als je er een uitstapje kan van maken kan je hem zelf gaan ophalen in de winkel en dat is toch nog veel gezelliger dan een online bestelling hé.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            limozke,

            De bestelling komt uit Frankrijk dus geen geknoei met andere adapters enz zoals Yoda vermeld.
            Tevens ook geen invoerkosten (binnen EEG). (zie discussie over die site).
            Levering zou ook vlot verlopen. alhoewel....ik wacht momenteel op mijn 717. hij is vrijdag verstuurd....

            greetz

            Comment


            • #7
              Ik heb daar (digital-shopping) overlaatst een camera gekocht, en extra betaald voor een express zending via FedEx.

              Heb dan 2/3 dagen later mijn camera "ontvangen", ik had daar ook een extra batterij en geheugen sticks besteld, deze waren daar niet bij.!

              Een week later de ontbrekende geheugen-sticks ontvangen, maar tot op heden (3weken nu) wacht ik nog steeds op de bestelde (en betaalde) extra-batterij...

              Ik heb wel via Visa betaald.

              Besluit; on-line winkels hebben nog véél te leren betreft "service".
              Ik denk dat ik een toekomstige bestelling toch maar "in een gewone winkel zal doen"...

              Comment

              Working...
              X