Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft er iemand hier ooit van gehoord?



    Bron : Eos magazine januari 2009


    Walter
    D850

  • #2
    Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

    niet meteen, maar zal zoals de RED wel een bom geld kosten
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

      Ik heb er een paar jaar geleden al over gelezen maar weet niet of het over de zelfde ging, het toestel bestaat uit modules die je zelf kiest.
      De prijs ervan was ook niet min.
      Ik zie er ook geen amateur mee rondlopen hoor, ik vind het een lelijk ding.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

      Comment


      • #4
        Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

        RED is the leading manufacturer of professional digital cinema cameras. Explore RED's modular camera system and groundbreaking image quality.


        Red digital cinema.
        Fotos maken kan natuurlijk ook.

        Comment


        • #5
          Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

          Ja, zoals reeds aangehaald heeeel duur:
          RED ONE (BODY ONLY)
          Price: $17,500.00
          Daar kopen we ander mooie speeltjes voor
          Canon IXUS95IS + wenslijst :)

          Comment


          • #6
            Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

            lijkt me sterk dat het de beeldkwaliteit van veel goedkopere professionele toestellen/lenzen kan evenaren?

            Comment


            • #7
              Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

              ja voor dat geld kan je goed slechts 1 onderdeel hoeven vervangen als er een nieuwe chip of zo uitkomt. Terwijl woon je wel mooi in je auto
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment


              • #8
                Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                Ik blijf maar bij mijnen d90

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                  Oorspronkelijk geplaatst door terrestrial Bekijk bericht
                  lijkt me sterk dat het de beeldkwaliteit van veel goedkopere professionele toestellen/lenzen kan evenaren?
                  Ook de reden waarom de 5DII voor deze toepassing wordt gebruikt. De sensor van de 5DII is groter dan van de meeste digitale video cameras.
                  5DII is 1920x1080 dus bijna gelijk aan de 2K standaard voor digitale cinema.
                  Alleen is voor cinema 24p nodig, Er zou een firmware versie zijn die dit aankan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                    Op www.luminous-landscape.com zijn ze daar heel enthousiast over.
                    Ik denk dat dit voor Hollywood geen slechte dingen zijn, maar zelfs de VRT zal er waarschijnlijk weinig boodschap aan hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                      RED is een revolutie voor low-budget filmmakers. Het reduceert met een factor van minstens tien de prijs van een professionele filmcamera. Je moet weten, een filmcamera heb je niet, een filmcamera huur je. Een RED kan je met enkele makkers gewoon zelf kopen. RED geeft je de Holy Grail van de cinema: 4K resolutie aan een betaalbare prijs. Verwacht je maar aan een explosie van met RED gedraaide lowbudget films die er niet low-budget uitzien.
                      erik, Nikon materiaal

                      'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                        Heb zondagavond nog met iemand gesproken die er regelmatig mee werkt en geen kwaad woord gehoord over deze ' blokkendoos' , dus moet het toch wel goed zijn in de praktijk.
                        ... en nog dit even , niet ter zake : heb ook zijn kersverse 7D even in de pollen mogen houden ... solied stuk gereedschap ... duidelijk een (te) late reactie op de D300 ... Canon wil van de lange ij af in marktl..der.
                        Last edited by Silver Roller; 7 oktober 2009, 10:22.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                          De video die daar uitkomt is super, meer cinema dan een 5D.
                          Voor wat ie is is ie spotgoedkoop, de scarlet zal nog goedkoper zijn.
                          Denk niet dat veel mensen er foto's mee maken...
                          http://aljocha.tumblr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heeft er iemand hier ooit van gehoord?

                            Hier is nog een clipke dat met die Red geschoten is, van onze allereigenste Black Box Revelation dan nog.
                            Ook voor zo'n clipjesmakers is dat een fantastisch systeem, zo ken ik iemand die het heeft aangeschaft speciaal voor deze niche en nu menig onafhankelijk muzikant van toch wel professioneel ogende clips voorziet voor een fractie van de prijs.
                            Ook hij spreekt met niets dan lof over het systeem en beschreef het als 'een dslr die constant tegen 24fps (of hoger) schiet'. De vergelijking met de 5d is mss wel relevant, hoewel de mogelijkheden daarmee veel kleiner zijn, mede door het ontbreken van niet-gecompresseerde video en veel minder aansluitingen voor audio en opslag.
                            Flickr

                            Comment

                            Working...
                            X