Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding

    Een goede vriend die me van mijn oude toestel wou afhelpen , bracht me van een reis een nieuwe canon S40 mee. De handleiding is echter in het Deens. Zou ik van iemand de nederlandstalige handleiding mogen kopiëren of lenen??

    Stijn

  • #2
    Originally posted by stijnreniers
    Een goede vriend die me van mijn oude toestel wou afhelpen , bracht me van een reis een nieuwe canon S40 mee. De handleiding is echter in het Deens. Zou ik van iemand de nederlandstalige handleiding mogen kopiëren of lenen??

    Stijn
    --> www.powershot.com , daar vind je de handleiding in het Engels

    Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

    Comment


    • #3
      ik kan je een adres geven waar je deens kan leren als je geen handleiding kan vinden
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

      Comment


      • #4
        Originally posted by stijnreniers
        Een goede vriend die me van mijn oude toestel wou afhelpen , bracht me van een reis een nieuwe canon S40 mee. De handleiding is echter in het Deens. Zou ik van iemand de nederlandstalige handleiding mogen kopiëren of lenen??

        Stijn
        Je kunt me een email zenden met je faxnummer dan kan ik je een aanvraagformulier van Canon toe faxen voor een nederlandse of franse handleiding.

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Originally posted by yannick
          ik kan je een adres geven waar je deens kan leren als je geen handleiding kan vinden
          op bis.vlaanderen.be kan je je inschrijven voor een cursus vreemde talen. Als je nu eens portugees leerde en daarna een portugese handleiding zocht?

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment

          Working...
          X